  • 1. Data: 2019-02-03 23:05:36
    Temat: brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni
    Od: PhoneUser <u...@p...com>

    Miałem zaplanowane już 14 stycznia przejście do sieci T-mobile w dniu 31
    stycznia. O północy przełożyłem karty sim w telefonie, stara przestała
    działać, ale nowa nie zadziałała aż do dziś. W tym dniu w budynku
    T-Mobile wybuchł pożar i mieli z tego powodu duże problemy, jednak ja
    jestem już czwartą dobę odcięty nie z mojej winy od numeru, który używam
    od przeszło 15 lat, na którym ma zarejestrowane wszelkie usługi bankowe,
    Epuap, Uber, nie mówiąc o zerowym kontakcie pod tym numerem. Operator
    karzę mi tylko czekać... Co mogę zrobić? Jak wycenić swoje szkody? Wiem
    że powyżej 36 godzin braku dostępu przysługuje zwrot 1/30 abonamentu,
    ale to wyjdzie jakieś żałośnych kilka złotych, a straty są niewspółmierne.

  • 2. Data: 2019-02-03 23:18:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Feb 2019 23:05:36 +0100, PhoneUser napisał(a):
> [...]
    > że powyżej 36 godzin braku dostępu przysługuje zwrot 1/30 abonamentu,
    > ale to wyjdzie jakieś żałośnych kilka złotych, a straty są niewspółmierne.

    W weekend banki i tak nie dzialaja :-)

    Epuap ... trabia w radiu, ze pity pracownikow mozna zlozyc tylko
    elektronicznie do 31.01 ... ciekawe co by bylo, gdyby awaria sie
    zdarzyla 28.01 powiedzmy ...

    J.

  • 3. Data: 2019-02-03 23:49:18
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 03-02-19 o 23:05, PhoneUser pisze:
> [...]

    Zajrzyj na tę stronę. Może coś sie juz zmieniło.
    https://downdetector.pl/status/t-mobile

    --
    animka

  • 4. Data: 2019-02-03 23:59:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > że powyżej 36 godzin braku dostępu przysługuje zwrot 1/30 abonamentu,
    > ale to wyjdzie jakieś żałośnych kilka złotych, a straty są niewspółmierne.

    Wydaje mi się, że w praktyce możesz tylko apelować, jak w tej scence:
    https://www.youtube.com/watch?v=lKLiIocg-C0

  • 5. Data: 2019-02-04 02:14:20
    Od: PhoneUser <u...@p...com>

    On 03.02.2019 23:18, J.F. wrote:

> [...]
    >
    > Epuap ... trabia w radiu, ze pity pracownikow mozna zlozyc tylko
    > elektronicznie do 31.01 ... ciekawe co by bylo, gdyby awaria sie

    Słyszałeś o przelewach natychmiastowych?
    Epuap nie służy tylko do rozliczania Pitu.
    Całkowity brak łączności i możliwości dodzwonienia się do mnie to
    również pikuś?

  • 6. Data: 2019-02-04 09:03:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-04 o 02:14, PhoneUser pisze:

    > Słyszałeś o przelewach natychmiastowych?
    > Epuap nie służy tylko do rozliczania Pitu.
    > Całkowity brak łączności i możliwości dodzwonienia się do mnie to
    > również pikuś?

    A jakie szkody poniosłeś? Konkretnie?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2019-02-04 18:06:51
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-03 o 23:05, PhoneUser pisze:
> [...]
    > od przeszło 15 lat, na którym ma zarejestrowane wszelkie usługi bankowe,
    > Epuap, Uber, nie mówiąc o zerowym kontakcie pod tym numerem.

    Z ich winy też nie zostałeś odcięty. Podejrzewam że sa po wielokroć
    bardzie wkur...ni niż ty.Zadziałała siła wyższa. Zdarzenie losowe
    niezależne od operatora.

    >Operator karzę mi tylko czekać...

    Boże, widzisz i nie grzmisz?

    Co mogę zrobić?

    Usiąść i zapłakać krokodylimi łzami. To jedno co ci pozostało. Względnie
    pozywaj o odszkodowanie sprawców pożaru.

    --
    Sonn

  • 8. Data: 2019-02-04 22:01:34
    Od: PhoneUser <u...@p...com>

    On 04.02.2019 18:06, Sonn wrote:

> [...]
    >
    > Usiąść i zapłakać krokodylimi łzami. To jedno co ci pozostało. Względnie
    > pozywaj o odszkodowanie sprawców pożaru.
    Czekam na odpowiedź w sprawie pracy, mam się cieszyć z utraty oferty, bo
    barany z T są mniej profesjonalne od trzepakowej sieci osiedlowej i
    rozwala ich na łopatki pożar w sąsiedniej hali, nie posiadając żadnego
    zapasowego centrum danych? Jak mam dokonać przelewu nie mogąc się
    autoryzować? Przypominam że to już piąty dzień!

  • 9. Data: 2019-02-04 22:02:26
    Od: PhoneUser <u...@p...com>

    On 04.02.2019 18:06, Sonn wrote:

> [...]
    >
    > Usiąść i zapłakać krokodylimi łzami. To jedno co ci pozostało. Względnie
    > pozywaj o odszkodowanie sprawców pożaru.

    Czekam na odpowiedź w sprawie pracy, w tej chwil dzwoniąc pod mój numer
    jest komunikat nie ma takiego numeru. Mam się cieszyć z utraty oferty,

  • 10. Data: 2019-02-04 22:37:10
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-04 o 23:02, PhoneUser pisze:

> [...]
    > zapasowego centrum danych? Jak mam dokonać przelewu nie mogąc się
    > autoryzować? Przypominam że to już piąty dzień!

    Idź do Banku, idź do jakiegoś Oddziału TM. Niech Ci w tym pomogą.
    Najlepiej to z nimi pogadać.

    --
    animka