  • 1. Data: 2005-07-06 15:54:48
    Temat: Allegro.pl i klasyfikacja nicejska
    Od: necik <n...@s...pl>

    Witam,
    Posiadam ciekawą domene .pl ze słowem "Allegro" w nazwie.
    Chciałem zrobić forum dyskusyjne o tematyce Allegro, ale wcześniej na
    stronie http://www.uprp.pl/Polski/Bazy+danych+UPRP/ sprawdziłem czy
    nazwa "Allegro" jest zastrzeżona.
    Okazało się że jest
    Klasyfikacja nicejska: 35 42

    Klasa 35: reklama za pośrednictwem internetu

    Jeżeli zrobię forum o Allegro i kiedyś w przyszłości będę chciał
    sprzedawać miejsce reklamowe w serwisie to będzie lipa?

    Klasa 42: administrowanie stronami komputerowymi (sieciowymi),
    aktualizacja oprogramowania komputerowego, analizy systemów
    komputerowych, obsługa baz danych dostępnych przez internet,
    pozyskiwanie danych do komputerowych baz danych, projektowanie
    oprogramowania komputerowego, sortowanie danych w bazach komputerowych,
    tworzenie i utrzymywanie, w imieniu osób trzecich, informatycznych
    systemów marketingowych dostępnych przez internet, tworzenie i
    utrzymywanie systemów obsługi klienta dostępnych przez internet

    Czyli forum dyskusyjne odpada?

  • 2. Data: 2005-07-06 17:02:26
    Temat: Re: Allegro.pl i klasyfikacja nicejska
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Użytkownik "necik" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    W jaki sposob mozna sprawdzic cos w tej bazie danych czy nazwa zostala
    zastrzezona ?? Szukam i szukam i znalezc nie moge .

    Dzieki za info Jacek

  • 3. Data: 2005-07-06 18:34:35
    Od: "b3lf3r" <z...@p...sprzedajacemu>

    Użytkownik "fotomania" wystukał taki tekst:

    > W jaki sposob mozna sprawdzic cos w tej bazie danych czy nazwa zostala
    > zastrzezona ?? Szukam i szukam i znalezc nie moge .

    http://www.uprp.pl/patentwebaccess/index.aspx
    wyszukiwanie proste i złozone nic ci nie mówi?
    --
    pozdrawiam
    b3lf3r [BL12/PL57]

  • 4. Data: 2005-07-06 19:21:50
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-07-06 17:54 necik napisał(a):
> [...]
    > Posiadam ciekawą domene .pl ze słowem "Allegro" w nazwie.
    > Chciałem zrobić forum dyskusyjne o tematyce Allegro, ale wcześniej na

    Zrób forum o muzyce :)
    w.
    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 5. Data: 2005-07-07 04:40:49
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Użytkownik "b3lf3r" <z...@p...sprzedajacemu> napisał w wiadomości

    > http://www.uprp.pl/patentwebaccess/index.aspx
    > wyszukiwanie proste i złozone nic ci nie mówi?

    dzieki , ale ja mam caly czas ten sam komunikat .

    (..) nie zostala wybrana zadna baza danych , chociaz ja wybieram

    Pozdrawiam Jacek

  • 6. Data: 2005-07-07 09:13:44
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    > http://www.uprp.pl/patentwebaccess/index.aspx
    > wyszukiwanie proste i złozone nic ci nie mówi?

    Juz znalazlem mozliwosc wyboru bazy danych , wczesniej nie zauwazylem a to
    takie proste bylo :))

    Jacek