  • 1. Data: 2005-07-06 12:25:07
    Temat: [Allegro] Przelałem pieniądze i chyba na tym się skończy :(
    Od: "Mlody" <mlody@c2h(piec)oh.pl - zamiast nawiasu wpisz 5>

    Witam Szanownych Grupowiczów!
    Prawie miesiąc temu kupiłem na allegro trochę części do motoru, kwota niby
    nie duża 32 zł + 8 zl koszty przesyłki, przelałem sprzedającemu 40 zł na
    konto, po ponad tygodniu od przelania pieniędzy zaniepokojony tym że nie
    otrzymałem jeszcze przesyłki, zadzwoniłem do sprzedającego, przyznał się że
    jeszcze nie wysłał, powiedział że jeszcze tego samego dnia wyśle, minął
    prawie tydzień.... Dzwonie twierdzi że wysłał dwa dni wcześniej, a przesyłki
    jak nie było tak nie ma.
    Kontakt ze sprzedającym się urwał, od kilku dni nie odbiera komórki, bądź ma
    wyłączoną.
    Podejrzewam że przesyłki już nie zobaczę.
    Co zrobić?
    Suma niby nie wielka, ale nie lubię jak ktoś mnie oszukuje, znajomy poradził
    mi by iść na Policję i zgłosić wyłudzenie - dobry pomysł?

    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi!

    Pozdrawiam!
    Maciej Dubiel

  • 2. Data: 2005-07-06 12:40:37
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Suma niby nie wielka, ale nie lubię jak kto? mnie oszukuje, znajomy poradził
    > mi by i?ć na Policję i zgłosić wyłudzenie - dobry pomysł?

    Dobry. Nie wolno oszustom odpuszczac.

  • 3. Data: 2005-07-06 13:34:22
    Od: "Mlody" <mlody@c2h(piec)oh.pl - zamiast nawiasu wpisz 5>

    Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości
    > Ale odczekać jeszcze może, miałem podobny przypadek.

    I jaki był bieg wydarzeń? ;)

    Pozdrawiam!
    Maciej Dubiel

  • 4. Data: 2005-07-06 13:34:47
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 5. Data: 2005-07-06 14:06:35
    Od: maHo <m...@p...net>

    Mlody wrote:
    [ciach]
    > Kontakt ze sprzedającym się urwał, od kilku dni nie odbiera komórki, bądź ma
    > wyłączoną.

    Zadzwoń z innego numeru lub z zastrzeżonego. Jak odbierze, znaczy się
    unika. Jak nie odbierze, znaczy się unika wogóle wszelkich kontaktów lub
    jakieś losowe sprawy.

    pozdrav

    maHo

  • 6. Data: 2005-07-06 14:52:25
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    > I jaki był bieg wydarzeń? ;)

    Czeka do tej pory:)

    Zloz zawiadomienie o oszustwie. Przypuszczam, ze gosc szybko doreczy Ci te
    czesci.

    Dan

  • 7. Data: 2005-07-06 17:09:36
    Od: dito <d...@i...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Dobry. Nie wolno oszustom odpuszczac.

    Za nim to zrobisz nie zaszkodzi poinformowac tego allegrowicza w sposob
    stanowczy ze w przeciagu kilku dni skierujesz sprawe do policji, nie
    wykluczone ze szybciej dostaniesz zakupiony towar albo zwrot kosztów.

    Pozdrawiam,
    Dawid.

  • 8. Data: 2005-07-06 22:02:18
    Od: "Maciek C" <maciek82[wytnijto]@idea.net.pl>

    Też tak uważam, nie należy odpuszczać w żadnym wypadku. Kupiłem jakiś czas
    temu cyfróke na allegro, przesyłki nie było przez ponad tydizeń, a rzekomo
    sprzedający ją wysłał... W ciągu następnego tygodnia zobaczyłem , że na koncie
    tego człowieka zaczęły się pojawiać negatywne komentarze, w dodatku za ten sam
    aparat !!! :( Doszedłem do wniosku, ze sprzedał ten sam przedmiot kilku osobom,
    pieniądze przelali, a towaru nie otrzymali... Właściwie pogodziłem się ze stratą
    pieniędzy, miałem jechać to zgłosić (kwota 300zł - aparat był sprzedawany jako
    uszkodzony), ale postanowiłem napisać dosadnego maila do tej osoby...
    Postraszyłem kodeksem karnym (choć tak naprawdę nie mam o nim wielkiego pojęcia,
    zajmuje się zupełnie czym innym), paragrafami, po czym przesyłka za 2 dni
    przyszła. Nie wiem jak sprawę załatwili pozostali allegrowicze, ale jakoś nie
    byli chętni do współpracy (przynajmniej ze mną, kiedy się z nimi kontaktowałem i
    próbowałem czegoś dowiedzieć na temat tego sprzedającego). Po tej przygodzie
    stwierdzam, że czasem warto chwilkę pomyśleć, napisać kilka przemyślanych
    "mądrych" (mogą wyglądać mądrze) słów, po czym czekać na odpowiedź :) Efekty w
    moim przypadku były zadowalające :) Sprawa oczywista , że na jakichś
    zorganizowanych "wałków", którzy zmieniają maile i telefony co aukcję naciągając
    ludzi na grubą kasę to może nie poskutkować, to na jakąś "płotkę" często
    podziała :)

    Maciek C

  • 9. Data: 2005-07-07 06:31:07
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Mlody" <mlody@c2h(piec)oh.pl - zamiast nawiasu wpisz 5> napisał
    w wiadomości news:dagmuj$1ms$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > I jaki był bieg wydarzeń? ;)

    W końcu doszło, to się okazało że niezgodne z opisem (karta graficzna miała
    być VIVO, a było tylko video out, ale wystawione za cenę VIVO), kolega
    zaczął być mocno opryskliwy przez maila, więc zacząłem mieć wątpliwości kto
    ma rację, poszperałem po stronach MSI, zgłębiłem temat, z tą wiedzą
    zadzwoniłem, i wtedy koledze zmiękła rura, wystraszył się, zaczął
    przepraszać, zdaje się że rzeczywiście był źle poinformowany, dał mi link do
    strony na której rzeczywiście była taka informacja jak w aukcji. Chciał
    nawet mi jakieś filmy DVD przesłać, żebym sobie odpuścił :-) albo żebym mu
    odesłał kartę, on mi zwróci pieniądze, ale mówił to takim wystraszonym tonem
    (miał jakieś kłopoty finansowe), że w końcu machnąłem ręką, i darowałem mu.

    P.S. Chce ktoś nieużywanego GF5200 MSI z pilotem po zaniżonej cenie? :-)))

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 10. Data: 2005-07-08 02:42:21
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

    > P.S. Chce ktoś nieużywanego GF5200 MSI z pilotem po zaniżonej cenie? :-)))

    Brrrr! Jak najdalej od MSI!!!....

    Pozdrawiam,

    Tiger