  • 1. Data: 2005-07-06 14:36:48
    Temat: egzekucja
    Od: "minoryt" <b...@w...pl>

    Prosze jeszcze raz,to jak jest z tym niezapłaconym mandatem? Jak po trzech
    latach skarbowy wszczyna egzekucje pieniędzy(mandatu za wykroczenie drogowe)
    ,to muszę zapłacić,nie ma przedawnienia?

    pozdrawiam minoryt

  • 2. Data: 2005-07-06 14:46:17
    Temat: Re: egzekucja
    Od: "dan" <j...@p...fm>

> [...]
    > latach skarbowy wszczyna egzekucje pieniędzy(mandatu za wykroczenie
    > drogowe)
    > ,to muszę zapłacić,nie ma przedawnienia?

    Trzeba wowacza zglosic organowi egzekucyjnemu zarzut przedawnienia wykonania
    obowiazku. Przedawnienie orzeczonej kary nastepuje po trzech latach od
    prawomocnego rozstrzygniecia (przyjecia mandatu). Organ egzekucyjny, po
    wysluchaniu stanowiska wierzyciela, umorzy postepowanie.

    Dan.
    Dan.

  • 3. Data: 2005-07-06 16:14:59
    Od: "minoryt" <b...@w...pl>

    Bardzo dziękuję Dan

    Ale jeżeli mógłbyś odpowiedzieć co do wazności przedawnienia podam parę
    dat.Mandat karny według nich dostałem w grudniu 2001,a było to 29
    maja2001,nie mam świstka..Tytuł wykonawczy jest z datą 30.12.2004.Klauzula o
    siekier.tytułu wykonawczego do egzekucji 19.04.2005.Data wystawienia
    zawiadomienia 29.06.2005.Dostałem to pisemko 05.06.2005.Do kiedy mam udać
    sie do skarbowego.Czy według tego napewno jest przedawnienie,nie chciałbym
    swiecić oczami przed urzędnikiem )))

    pozdrawiam minoryt
    zapraszam na pl.biznes.wpgw

  • 4. Data: 2005-07-06 16:34:32
    Od: "dan" <j...@p...fm>

> [...]
    > sie do skarbowego.Czy według tego napewno jest przedawnienie,nie chciałbym

    Na pewno sie przedawnilo (art. 45 par 3 kw) . Zarzuty powinny byc wniesione
    w terminie 7 dni od doreczenia tyt. wykonawczego, ale wnies je teraz.
    Powinno to doprowadzic do umorzenia post. na podst. art 45 par 1 ustawy o
    egz. w adm. Choc wlasciwy termin dla zarzutow to przegapiles.

    Dan

  • 5. Data: 2005-07-06 18:54:42
    Od: "minoryt" <b...@w...pl>

    Choc wlasciwy termin dla zarzutow to przegapiles.
    Tego zdania nie rozumiem,dostarczono mi pisemko 05.07.2005.Wybacz lajkowi
    :-)
    Jeszcze raz dzięki Dan.Jutro udaję się do skarbowego

  • 6. Data: 2005-07-06 19:06:03
    Od: "minoryt" <b...@w...pl>

    Acha,Dan jeszcze jedno,20.07.2004 dostałem upomnienie od burmistrza
    miasta,ma to jakies znaczenie?

    minoryt

  • 7. Data: 2005-07-06 19:25:52
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    Użytkownik "minoryt" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Choc wlasciwy termin dla zarzutow to przegapiles.
    > Tego zdania nie rozumiem,dostarczono mi pisemko 05.07.2005.Wybacz lajkowi
    > :-)

    Napisales , pewnie omylkowo, ze 5.06.2005 r. doreczono c
    Ci tyt. wyk. Dlatego napisalem ze termin minal. Jesli dostales go 5.07.2005
    , to oczywiscie termin zostanie zachowany.

    Dan

  • 8. Data: 2005-07-06 19:26:56
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    > Acha,Dan jeszcze jedno,20.07.2004 dostałem upomnienie od burmistrza
    > miasta,ma to jakies znaczenie?

    Nie, upomnienie nie ma zadnego znaczenia.

    Dan

  • 9. Data: 2005-07-06 19:48:53
    Od: "minoryt" <b...@w...pl>

    Tak to była pomyłka z tym doręczeniem,poczytam jeszcze ustawy i wale do tego
    egzekutora,albo komornika.

    Serdeczne dzięki za wyczerpujacą odpowiedź.

    pozdrawiam.minoryt.