  • 1. Data: 2005-07-06 15:07:13
    Temat: CZY OBOWIĄZUJE SPÓŁDZIELNIE UMOWA USTNA
    Od: Paweł<p...@w...pl>

    Witam postanowiłem położyć terakote na balkonie. Przed połozenie terakoty
    poszedłem zapytać się pani prezes czy przy ocieblaniu bloku nie bedzie to stawrzać
    problemu i czy wyraża zgodę. Odpowiedz była jednoznaczna TAK, a teraz gdy
    ocieplaja blok stwierdział że muszę skuć kafel bo jak nie to,w przypadku jakis
    przecieków pbciązy mnie kosztami naprawy. A kto mi zwróci za kafle 500 zł?
    Proszę o pomoc!!!!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-07-06 17:00:18
    Temat: Re: CZY OBOWIĄZUJE SPÓŁDZIELNIE UMOWA USTNA
    Od: dito <d...@i...pl>

    Paweł napisał(a):
> [...]
    > przecieków pbciązy mnie kosztami naprawy. A kto mi zwróci za kafle 500 zł?

    Wygląda na to że będziesz w plecy 500 kafli ;)

    Pozdrawiam,
    Dawid.

  • 3. Data: 2005-07-06 17:38:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    Umowa - czy raczej w tym wypadku oświadczenie - ustne przeważnie jest
    wiążące. Wyjątki przewiduje ustawa i Twojego przypadku nie obejmują. Ale
    podstawowe pytanie, jakie się narzuca, to w jaki sposób udowodnisz, że
    takie oświadczenie miało miejsce. Pamiętaj, że zgodnie z art. 6 kc
    obowiązek ten spoczywa na Tobie.

  • 4. Data: 2005-07-06 17:42:40
    Od: dito <d...@i...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > podstawowe pytanie, jakie się narzuca, to w jaki sposób udowodnisz, że
    > takie oświadczenie miało miejsce. Pamiętaj, że zgodnie z art. 6 kc

    Dlatego też napisałem, że będzie w plecy 500 "kafli" ;)

  • 5. Data: 2005-07-07 14:01:38
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

    > Dlatego też napisałem, że będzie w plecy 500 "kafli" ;)

    Chyba, ze znajdzie nazwisko osoby, ktora powiedziala mu "tak", dwie osoby
    znajome, ktore to potwierdza (byly przy tym, zakladajac, ze "osoba mowiaca
    'tak' byla w tym czasie sama"), oraz wniesienie tego potwierdzonego
    zeznaniami dwoch osob oswiadczenia zostanie sporzadzone w taki sposob, zeby
    podczas przesluchania osoby "mowiacej 'tak' " byla ona tym zaskoczona.
    Jednym slowem sprawa dla adwokata ;-) Tak to wyglada z mojego laickiego
    spojrzenia. Czy mam racje? Czy zeznania potwierdzone zeznaniami 2 osob
    obcych staja sie dowodem dla sadu?

    Pozdrawiam,

    Tiger