  • 11. Data: 2007-01-22 20:38:32
    Temat: Re: Alkohol na studniówce
    Od: "Maciek" <w...@h...com.pl.net>

    Użytkownik "Szerr" <s...@g...peel> napisał w wiadomości
    news:tvjlinpkcwpl.12nr2d1aomkgu.dlg@40tude.net...
    > Jeżeli jest to impreza szkolna, to obowiązują przepisy >szkolne.

    A więc to przepisy szkolne określąją co jest imprezą szkolną? Wydaje mi się,
    że takie wewnętrzne przepisy pełnią tylko podrzędną rolę wobec panującego
    prawa.
    Pozdrawiam
    Maciek

  • 12. Data: 2007-01-22 20:39:11
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Mon, 22 Jan 2007 21:28:26 +0100, Tiger w wiadomości
    <news:53328$45b51e6f$3eb33f71$15152@news.chello.pl> napisał(a):

    > Czy impreza odbywa sie na terenie szkoly, czy w wynajmowanym lokalu?

    Jakie to ma znaczenie? Imprezy i zajęcia szkolne mogą też odbywać się poza
    szkołą. Na przykład wycieczki.

    --
    Sz.

  • 13. Data: 2007-01-22 20:39:21
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 22.01.2007 Szerr <s...@g...peel> napisał/a:

    > Jeżeli jest to impreza szkolna, to obowiązują przepisy szkolne.

    A jeśli jest ekstradycja, to musi być tradycyjna.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 14. Data: 2007-01-22 20:43:41
    Od: "Maciek" <w...@h...com.pl.net>

    > Jakie to ma znaczenie? Imprezy i zajęcia szkolne mogą >też odbywać się
    > poza
    > szkołą. Na przykład wycieczki.

    Jednak wycieczki organizowane są (głównie) przez nauczycieli. W przypadku
    owej studniówki nauczyciele nie mają żadnego wkładu w organizację.

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 15. Data: 2007-01-22 20:43:54
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Mon, 22 Jan 2007 21:38:32 +0100, Maciek w wiadomości
    <news:ep37ag$ast$1@news.dialog.net.pl> napisał(a):

    > A więc to przepisy szkolne określąją co jest imprezą szkolną? Wydaje mi się,
    > że takie wewnętrzne przepisy pełnią tylko podrzędną rolę wobec panującego
    > prawa.

    Nie "wewnętrzne przepisy", ale przepisy prawa szkolnego. Powszechnie
    obowiązującego.

    To tak jak z wycieczką. Jedziesz, to mimo że masz 18 lat, musisz
    przestrzegać prawa szkolnego.

    --
    Sz.

  • 16. Data: 2007-01-22 20:45:44
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 22 Jan 2007 21:35:45 +0100, Szerr napisał(a):

    > Jeżeli jest to impreza szkolna, to obowiązują przepisy szkolne.

    A co to są przepisy szkolne?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 17. Data: 2007-01-22 20:45:58
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > "Pamiętać bowiem należy, że jest to zabawa szkolna, za której organizację
    > odpowiada szkoła.". W naszym przypadku i wielu innych szkół tak nie jest.

    Za impreze odpowiada organizator, jesli nie jest nim szkoła to nic im do
    tego, nauczyciele w ramach protestu nie musza przychodzic :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 18. Data: 2007-01-22 20:46:30
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 22 Jan 2007 21:34:15 +0100, Maciek napisał(a):

    > Jednak jakby przyszło co do czego to mam obowiązek poddać
    > się policjantowi takiej kontroli?

    Tak

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 19. Data: 2007-01-22 20:47:22
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Mon, 22 Jan 2007 21:34:15 +0100, Maciek w wiadomości
    <news:ep372f$am5$1@news.dialog.net.pl> napisał(a):

    > Jednak jakby przyszło co do czego to mam obowiązek poddać się policjantowi takiej
    > kontroli?

    Może i nie jak byś się uparł i odmówił. Ale nigdzie nie jest napisane, że
    szkoła - żeby stwierdzić, że jesteś "pod wpływem" na imprezie szkolnej, i
    wyrzucić cię ze szkoły - potrzebuje do tego wydruku z alkomatu.

    --
    Sz.

  • 20. Data: 2007-01-22 20:49:12
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Mon, 22 Jan 2007 21:45:44 +0100, scream w wiadomości
    <news:nj0kff065shu$.1a4oemjyhkhw4.dlg@40tude.net> napisał(a):

    > A co to są przepisy szkolne?

    Ustawa o systemie oświaty, ustawa Karta nauczyciela oraz wszystkie przepisy
    wykonawcze do nich.

    --
    Sz.