  • 1. Data: 2007-01-22 18:40:18
    Temat: Faktura stoen
    Od: "loli" <S...@w...pl>

    Witam.
    Dzisiaj (21 stycznia) dostalem przypomnienie o niezaplaconej
    fakturze (rzeczywiscie przez pomylke jej nie zaplacilem).
    Faktura jest za sierpien 2006, a przypomnienie bylo nadane
    8 stycznia. Co gorsza napisali, ze jak do 18 stycznia nie
    zaplace, to odlacza en. elektryczna i naliczaja odsetki.
    Teraz pytanie do Was.
    Czy po takim czasie mozna sie upominac o takie naleznosci i
    naliczanie odsetek ?? Dlaczego nie przyslali takiego pisemka
    wczesniej ? I czy odsetki naliczaja od moementu wyslania
    przypomnienia czy niezaplacenia faktury?

    Bede wdzieczny za kazda rade.
    Pozdrawiam Tomek

  • 2. Data: 2007-01-22 18:54:15
    Temat: Re: Faktura stoen
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    loli wrote:

    > za sierpien 2006, a przypomnienie bylo nadane
    > 8 stycznia. Co gorsza napisali, ze jak do 18 stycznia nie zaplace, to
    > odlacza en. elektryczna i naliczaja odsetki.

    No to zapłać.

    > Teraz pytanie do Was. Czy po takim czasie mozna sie upominac o takie
    > naleznosci i naliczanie odsetek ??

    Oczywiście. Nawet rok nie minął...

    > Dlaczego nie przyslali takiego pisemka wczesniej ?

    A dlaczego ty nie zapłaciłeś wcześniej?

    > I czy odsetki naliczaja od moementu wyslania
    > przypomnienia czy niezaplacenia faktury?

    Zasadniczo to od daty wymagalności.

    Płać i nie marudź - potraktuj to jak dość tani kredyt ;)

  • 3. Data: 2007-01-22 18:59:17
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    loli <S...@w...pl> w

> [...]
    > fakturze (rzeczywiscie przez pomylke jej nie zaplacilem).
    > Faktura jest za sierpien 2006, a przypomnienie bylo nadane

    Oraz na pierwszym blankiecie z kolejnego okresu rozliczeniowego ;P

    > Co gorsza napisali, ze jak do 18 stycznia nie
    > zaplace, to odlacza en. elektryczna i naliczaja odsetki.

    I naliczą za usunięcie blokady i wkręcenie "normalnego korka"

    > Teraz pytanie do Was.
    > Czy po takim czasie mozna sie upominac o takie naleznosci i
    > naliczanie odsetek ??

    Zawsze możesz się upomnieć o naliczenie odsetek ;P

    > Dlaczego nie przyslali takiego pisemka
    > wczesniej ?

    Przysłali.

    > I czy odsetki naliczaja od moementu wyslania
    > przypomnienia czy niezaplacenia faktury?

    Policzą dobrze, nie martw się

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2007-01-22 19:08:08
    Od: "loli" <S...@w...pl>

    > loli <S...@w...pl> w

    > Oraz na pierwszym blankiecie z kolejnego okresu rozliczeniowego ;P
    Nie przyslali takiego

    > Przysłali.
    Nie przyslali.

  • 5. Data: 2007-01-22 19:43:10
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Oraz na pierwszym blankiecie z kolejnego okresu rozliczeniowego ;P

    Czyli w najgorszym przypadku za pol roku ...

    Ja dostaje blankiety co 6 miesiecy.
    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 6. Data: 2007-01-22 19:51:41
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl> w

    > Czyli w najgorszym przypadku za pol roku ...
    > Ja dostaje blankiety co 6 miesiecy.

    Ja też, co nie znaczy, że odsetki za pół roku policzą -- no chyba, że nie
    płacisz wcale ;)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]