  • 21. Data: 2007-01-22 20:51:35
    Temat: Re: Alkohol na studniówce
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    jak sama nazwa studniówka oznacza ze jest to impreza organizowana z
    okazji 100 dni pozostajacych do egzaminow dojrzalosci ( oczywiscie tylko
    w teorii jest to 100 dni, bo praktycznie nie da sie tego wykonac)
    ale co najwazniejsze studniowki byly organizowane przez szkole w czasach
    gdzie zaden rodzic z dziecmi nie mogli tego sami zorganizowac sami
    a jedynymi miejscami byly sale gimnastyczne, ale idac z duchem czasu z
    tej tradycji zostala tylko nazwa i teraz malo kto robi te imprezy w
    szkole, nauczyciele nie musza przychodzic przecierz to swieto mlodziezy
    a nie nauczycieli, zapewne wszyscy beda sie bawic wysmienicie a grono
    pedagogiczne sie tylko osmieszy Moja impreza juz byla troche czasu temu
    i wiem jak bylo, picie po kontach prowadzilo tylko do szybszego
    "spadania" pojedynczych osob, mysle ze nie stalo by sie tak gdyby pili
    ten alkohol a nie wybrancy(rozlozyla by sie dawka na lebka)

    MILEJ ZABAWY

    ps. policja to wam moze nafukac z alkomatami buahahaha

    --
    Pozdro
    Harry

  • 22. Data: 2007-01-22 20:52:50
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Mon, 22 Jan 2007 21:43:41 +0100, Maciek w wiadomości
    <news:ep37k4$b31$1@news.dialog.net.pl> napisał(a):

    > Jednak wycieczki organizowane są (głównie) przez nauczycieli.

    Niekoniecznie. Mogą być organizowane przez uczniów i rodziców - pod
    nadzorem nauczycieli.

    > W przypadku owej studniówki nauczyciele nie mają żadnego wkładu w organizację.

    Jak to nie? Impreza organizowana jest pod ich nadzorem merytorycznym.

    --
    Sz.

  • 23. Data: 2007-01-22 20:53:53
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    *piotr'ek* napisał(a):
    ciach

    ciorać się po kanapach

    pewnie mialo byc ciórlać ;)

  • 24. Data: 2007-01-22 20:54:15
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Mon, 22 Jan 2007 21:51:35 +0100, Harry w wiadomości
    <news:ep385j$3qd$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Moja impreza juz byla troche czasu temu i wiem jak bylo, picie po kontach

    Robiliście studniówkę w banku?

    --
    Sz.

  • 25. Data: 2007-01-22 21:02:03
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > pewnie mialo byc ciórlać ;)

    Nie... to już nie jest dżezzy i trendi. Cioranie jest teraz w modzie :-)

    +inż.leva+

  • 26. Data: 2007-01-22 21:04:55
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    A swoją drogą, to ta dzisiejsza młodzież ma problemy. Ja w 1989 na
    100dniówkę przyszedłem w stanie standardowo wyciętym i standardowo wszyscy
    żłopali gorzałę. I to wszystko na terenie szkoły. I wolno bylo :-)

    +inż.leva+

  • 28. Data: 2007-01-22 21:09:48
    Od: "Maciek" <w...@h...com.pl.net>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> napisał w wiadomości
    >A swoją drogą, to ta dzisiejsza młodzież ma problemy. >Ja w 1989 na
    >100dniówkę przyszedłem w stanie standardowo >wyciętym i standardowo wszyscy
    >żłopali gorzałę. I to wszystko na terenie szkoły. I wolno >bylo :-)

    I tak też zamierzamy zrobić, aczkolwiek wolę się upewnić w pewnych kwestiach
    na wypadek nieoczekiwanych wydarzeń ;)
    Pozdrawiam
    Maciek

  • 29. Data: 2007-01-22 21:10:14
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    Szerr napisał(a):
    ciup
    > Robiliście studniówkę w banku?

    Nie, w hotelu, a skad ci ten bank przyszedl do glowy??

  • 30. Data: 2007-01-22 21:11:39
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    WRÓĆ!!!!! tu nik nie prosi nauczucieli o nadzór, sa po prostu zapraszani
    do wziecia udzialu