  • 1. Data: 2007-01-22 21:08:03
    Temat: umowa - Orange
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    Powiedzmy, ze jest sobie klient ktoremu sie konczy umowa w maju
    teraz do niego dzwonia ze jest super oferta i juz go namawiaja na nowy
    plan taryfowy, podpisuje umowe, ktora bedzie obowiazywac od maja, ale po
    dwoch miesiacach w marcu sytuacja mu sie zmienia i musi wyjechac przez
    co realizowanie takiej umowy jest bezsensem, co teraz czy moze rozwiazac
    umowe?? czy ona w ogole juz obowiazuje?? czy jak w regulaminie jest ze
    mozna ja rozwiazac przed koncem obowiazywania jak jeszcze nie zaczela??
    czy w tej sytuacji operator moze domagac sie zwrotu jakis kosztow?? czy
    tylko za papier w wydrukiem, jak to jest, nie mam tej umowy w reku wiec
    pisze na grupe, moze ktos cos takiego mial
    --
    Pozdro
    Harry

  • 2. Data: 2007-01-25 17:56:26
    Temat: Re: umowa - Orange
    Od: Karol MARCHEWKA <k...@-...pl>

    Harry napisał(a):

    > czy moze rozwiazac umowe??

    tak

    > czy ona w ogole juz obowiazuje??

    tak

    > czy jak w regulaminie jest ze mozna ja rozwiazac??

    Oczywiście, że jest taki zapis - w umowie i regulaminie - kara umowna :-( I to bez
    znaczenia czy
    Świadczeniodawca już zaczął świadczyć usługi czy jeszcze nie - na ewentualne
    odstąpienie od umowy
    miał 10 dni jeżeli zawarł ją poza lokalem przedsiębiorstwa - np: dowieziono mu ją
    kurierem.

    > czy w tej sytuacji operator moze domagac sie zwrotu jakis kosztow??

    tak

    > czy tylko za papier w wydrukiem,

    Waćpan sobie kpisz :-)

    Karol MARCHEWKA

    troszkę więcej o mnie na stronie www.marchewka.za.pl
    Jeżeli piszesz na priv z adresu email wytnij tekst "-SPAMEROM-STOP-"