  • 1. Data: 2005-02-24 11:56:36
    Temat: Re: Alkohol na parkingu i alkomat
    Od: Roman Gładysz <r...@t...pl>

    Hej!
    Wydaje się z tego opisu, że nie będzie żadnej sprawy.
    Oczywiście, brakuje tutaj kilku elementów takich jak:
    - protokół badania alkomatem;
    - dokładny wynik badania;
    - protokół przesłuchania podejrzanego.

    Jeśli stężenie alkoholu przekroczyło nieznacznie 0,5 promila to powinno
    być przeprowadzone następne badanie, aby wykryć czy w istocie jego
    stężenie prowadzi do wartości ją przekraczającą. W przypadku
    nieznacznego-powtarzam nieznacznego przekroczenia tego stężenia, trzeba
    pomyśleć o opinii biegłych z zakładu medycyny sądowej, a oni - tak mnie
    szkolili - w takich przypadkach uwzględniają, że aparat się popsuł. Co
    podobno jest częste. W sumie może z tego być długa sprawa. Nie znane są
    mi zeznania funkcjonariuszy. Jeśli widzieli, że prowadziłeś auto to będą
    spore problemy - sprawa karna. Jeśli nie to nic nie będzie.
    Tyle na szybko
    Roman Gładysz

  • 2. Data: 2005-02-24 11:56:45
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Monika" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    >Jak bronić się następnym
    > razem, gdy na parkingu przed dyskoteką pijemy alkohol w samochodzie a
    > silnik samochodu jest wyłączony?

    Z ciekawości, po takim zaprawianiu sie oczywiście zostawiacie samochód pod
    dyskoteką i wracacie na piechotę, prawda?

    HaNkA

  • 3. Data: 2005-02-24 12:13:15
    Od: Roman Gładysz <r...@t...pl>

    Roman Gładysz napisał(a):
> [...]
    > pomyśleć o opinii biegłych z zakładu medycyny sądowej, a oni - tak mnie
    > szkolili - w takich przypadkach uwzględniają, że aparat się popsuł. Co

    - małe uzupełnienie - aparat się pomylił, uwzględniają jego granicę
    błędu, bo w ogóle to takie aparaciki - alkotesty/alkomaty nie są dość
    dokładne.

    Roman Gładysz

  • 4. Data: 2005-02-24 14:28:32
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > Użytkownik "Monika" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z ciekawości, po takim zaprawianiu sie oczywiście zostawiacie
    > samochód pod dyskoteką i wracacie na piechotę, prawda?

    Myślisz o działaniu prewencyjnym policji?
    "Funkcjonariusz ZOMO: zastrzeliłem go prewencyjnie, bo go znałem i
    wiedziałem, że przed nastaniem godziny policyjnej i tak by do domu nie
    zdążył"

    pzdr

  • 5. Data: 2005-02-24 14:47:22
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Jakie mam szanse na wyjście z tej sytuacji? Jak bronić się następnym
    > razem, gdy na parkingu przed dyskoteką pijemy alkohol w samochodzie a
    > silnik samochodu jest wyłączony?

    Ciekaw jestem jak miales zamiar wrocic .... generalnie i tak jestem
    zdania ze dobrze ci zrobili.

  • 6. Data: 2005-02-24 15:12:29
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "_Mark_" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Myślisz o działaniu prewencyjnym policji?

    Zadałam proste pytanie. Jak dwóch wesołków, którzy jeszcze przed imprezą
    tankują wódę i nie sądzę, zeby podczas imprezy nie uzupełniali utraconych
    "płynów" planuje wrócic do domu, skoro w jedną stronę podjechali samochodem?

    HaNkA

  • 7. Data: 2005-02-24 15:18:36
    Od: "..::SebOLO::.." <b...@s...pl>

    > Jakie mam szanse na wyjście z tej sytuacji?

    Sprawa karna i tyle...

    > Jak bronić się następnym
    > razem, gdy na parkingu przed dyskoteką pijemy alkohol w samochodzie a
    > silnik samochodu jest wyłączony?

    Trzeba by byc kompletnym debilem zeby zrobić to ponownie...
    Życze szczęścia, bo chyba bedziesz go potrzebować...

    --
    ...::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 8. Data: 2005-02-24 15:32:09
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości

> [...]
    > tankują wódę i nie sądzę, zeby podczas imprezy nie uzupełniali utraconych
    > "płynów" planuje wrócic do domu, skoro w jedną stronę podjechali

    no i co w tym dziwnego??

    Ja w Warszawie bardzo czesto w jedna strone na impreze jechalem samochodem,
    zostawialem go gdzies na parkingu, a po imprezie do domu wracalem taxowka.
    Nastepnego dnia przyjezdzalem po samochod.

    Dodam, ze dosc czesto mi sie to zdarzalo, a po alkoholu w zyciu za
    kierownice nie wsiadlem.

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 9. Data: 2005-02-24 15:33:08
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości

    > Ciekaw jestem jak miales zamiar wrocic .... generalnie i tak jestem
    > zdania ze dobrze ci zrobili.

    nie kumam, mozesz powiedziec dlaczego??

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 10. Data: 2005-02-24 15:34:47
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    Użytkownik "..::SebOLO::.." <b...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba by byc kompletnym debilem zeby zrobić to ponownie...
    > Życze szczęścia, bo chyba bedziesz go potrzebować...

    Ale co w tym dziwnego?? Czlowiek idzie na impreze, chce wczesniej sobie
    wypic wiec robi to w samochodzie aby nie lamac przepisow, czyli nie pic w
    miejscu publicznym.

    Chyba spozywanie alkoholu w samochodzie, ktory nie ma nawet kluczykow w
    stacyjce nie jest zabronione??
    Gdzie jest powiedziane ze ten delikwent bedzie po pijaku jezdzil
    samochodem??

    Pozdrawiam
    Jacek