  • 1. Data: 2005-02-24 11:31:48
    Temat: sprzedaz nieruchomosci przez Bank(problem-pytanie)
    Od: "exit" <j...@w...pl>

    Witam,
    mam takie pytanie:
    czy Bank moze bez mojej zgody powierzac sprzedaz nieruchomosci biuru
    posrednictwa?

    Rozmawiam z bankiem w sprawie ugody niesplaconych odsetek od kredytu
    zaciagnietego w 1998 roku.
    Kwota odsetek ok 12000 zl.
    Wszystko jest na dobrej drodze ale bank wystawil moja nieruchomosc na
    sprzedaz biuru posrednictwa nieruchomosci.
    Dodam,ze bank jest wpisany na hipoteke ale nie doszlo do zadnego przybicia
    czy tez do przejecia nieruchomosci przez bank.

    czy dzialania biura posrednictwa sa legalne w swietle prawa??

    prosze o pilna odpowiedz.

    pozdrawiam
    exit