  • 1. Data: 2005-02-24 12:58:56
    Temat: Problem z zarządcą budynku
    Od: maYk <m...@p...onet.pl>

    Mam takie problem. Zakladam internet na swoim osiedlu i mam kilka osob
    ktore chcialyby sie podlaczyc z bloku naprzeciwko. Rozmawialem z
    zarzadca i ten chce ode mnie pieniadze za to ze bede czerpal z tego
    korzysci majatkowe. Zapytalem go czy telekomunikacja i dialog tez mu
    placi ale zbyl mnie odpowiedzia, ze skoro nie chce wspolpracowac to
    znajdzie sie pewnie inna firma ktore zalozy internet tym ludziom.
    Chcialbym sie dowiedziec czy jest jakas inna mozliwosc uzyskania zgody
    na instalacje internetu, chodzi o zamontowanie anteny na dachu i
    poprowadzenie kilku kabli. Czy moge uzyskac zgode na drodze petycji
    wsrod wlascicieli mieszkan?

    Pozdrawiam
    Michal Gawrychowski

  • 2. Data: 2005-02-24 13:17:22
    Temat: Re: Problem z zarządcą budynku
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Uzytkownik "maYk" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > poprowadzenie kilku kabli. Czy moge uzyskac zgode na drodze petycji wsrod
    > wlascicieli mieszkan?

    Jezeli to jest wspolnota to tak. Zarzadca nie ma w zasadzie nic do
    powiedzenia, ma wykonywac to co mu wspolnota poleci. Musisz tylko zebrac co
    najmniej 50% glosow (liczonych powierzchniowo, pomijam tu dywagacje o
    mozliwosci wyboru sposobu glosowania 1 wlasciciel - 1 glos) ktora beda "za"
    zamontowaniem przez Ciebie tej anteny. Glosuja wszyscy wlasciciele, nie ma
    znaczenia czy beda z tego dostepu do internetu korzystali czy nie.

    marekz