  • 1. Data: 2005-02-24 11:29:15
    Temat: Czy to sa koszty uzyskania przychodu?
    Od: "Qgar" <q...@i...pl>

    Witam!
    Niedawno rozpoczalem dzialalnosc gospodarcza (firma jednoosobowa). W tym
    samym czasie podpisalem umowe o wspolprace z pewna firma. Niestety firma ta
    znajduje sie w duzej odleglosci od mojej siedziby (ok. 150km), a wspolpraca
    wymaga ode mnie przebywania w tej firmie w zasadzie przez caly miesiac na
    okraglo.
    W zwiazku z tym ponosze koszty zwiazane z:
    - dojazdem do miescowosci, gdzie znajduje sie siedziba firmy, z ktora
    wspolpracuje,
    kilka (1-2) razy w miesiacu
    - wynajmem hotelu w tej miejscowosci
    - dojazdem z hotelu do siedziby tejze firmy (bilet miesieczny).

    Czy powyzsze wydatki moge potraktowac jako koszty?
    Jesli tak, to czy jest jakas gorna granica wysokosci tych kosztow, jaka moge
    wpisac do ksiegi przychodow i rozchodow?

    Pozdrawiam
    Qgar
    qgar[at]interia[dot]pl

  • 2. Data: 2005-02-24 18:39:17
    Temat: Re: Czy to sa koszty uzyskania przychodu?
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    nie ma granicy sa to koszty i tyle

  • 3. Data: 2005-02-25 00:32:33
    Od: "Qgar" <q...@i...pl>

    Użytkownik "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:cvl71p$so5$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > nie ma granicy sa to koszty i tyle
    A czy nie powinienem tego potraktowac jako delegacji (kwestia diet)?

    Pozdrawiam
    Qgar
    qgar[at]interia[dot]pl