  • 1. Data: 2006-01-15 10:48:53
    Temat: Alimenty_egzekucja_pomocy
    Od: Ania <a...@a...pl>

    Witam wszystkich.
    W listopadzie dostałam prawnie przyznane przez Sąd Rejonowy w Krakowie
    alimenty. Niestety do tej pory nie otzrymałam żadnych pieniędzy a mój
    piiiiiiiii śmieje mi sięw twarz. Co mam zrobić, gdzie mam iść, co począć
    nie mam środków na utzrymanie dziecka prosze pomóżcie.

    --
    Ania

  • 2. Data: 2006-01-15 11:05:01
    Temat: Re: Alimenty_egzekucja_pomocy
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Ania" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > piiiiiiiii śmieje mi sięw twarz. Co mam zrobić, gdzie mam iść, co począć
    > nie mam środków na utzrymanie dziecka prosze pomóżcie.

    najlepiej zaczac od ofert pracy.

    P.

  • 3. Data: 2006-01-15 11:09:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > najlepiej zaczac od ofert pracy.

    Aleś mądry. Dla jasności - mądry inaczej.

    Iść do komornika, jeśli jest z czego egzekwować. jeśli nie można
    wyegzekwować pozwać zobowiązanych w dalszej kolejności.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 4. Data: 2006-01-15 11:10:48
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Ania napisał(a):
> [...]
    > piiiiiiiii śmieje mi sięw twarz. Co mam zrobić, gdzie mam iść, co począć
    > nie mam środków na utzrymanie dziecka prosze pomóżcie.

    Złóż jak najszybciej wniosek do komornika o egzekucję alimentów.
    Do tego potrzebujesz wyroku sądowego z tzw. klauzulą wykonalnosci.
    Jest to taka pieczątka na wyroku.

    Pozdrawiam
    Michał
    ===============
    m...@o...pl
    www.prawo.hg.pl
    GG 5024066

  • 5. Data: 2006-01-15 11:25:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Aleś mądry. Dla jasności - mądry inaczej.

    oo0oo

  • 6. Data: 2006-01-15 12:02:31
    Od: "Pietrek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Mecenas" napisał w wiadomości:

    > Do tego potrzebujesz wyroku sądowego z tzw. klauzulą wykonalnosci.
    > Jest to taka pieczątka na wyroku.

    Z innej beczki...
    Czy jednakowoż pieczątka ta (klauzula wykonalności) działa w przypadku, gdy
    nie są respektowane kontakty z dzieckiem zabezpieczone dla ojca w wyroku,
    przy jego nieograniczonej władzy rodzicielskiej?
    Pytam, bo przerabiałem temat mnóstwo razy i mam wrażenie, że klauzula
    wykonalnoćci nie działa jednakowo we wszystkich przypadkach. Pomimo zapisów
    widniejących na pieczątce policja umywa ręce (dosłownie dostają sraczki) a
    sędzia - skorumpowany pedofil i w dodatku synalek swojego tate sędziego
    uwala sprawy, bo przecież skoro dziecko nie widuje ojca to nic przez to mu
    się nie dzieje a matka wcale nie utrudnia kontaktów, matka tak twierdzi a
    sędzia to łyka za każdym razem.
    W ogóle zasada "doświadczenia życiowego" na którą się zazwyczaj powoływał, w
    ustach młodego czowieka w kiecy brzmi raczej śmiesznie.

    Pietrek

  • 7. Data: 2006-01-15 12:45:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Pietrek napisał(a):

> [...]
    > nie są respektowane kontakty z dzieckiem zabezpieczone dla ojca w wyroku,
    > przy jego nieograniczonej władzy rodzicielskiej?

    Głupie pytanie. Alimenty płacisz na utrzymanie dziecka, a nie jak bilet
    na widzenia z dzieckiem.

  • 8. Data: 2006-01-15 12:58:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Pietrek napisał(a):

    > Pytam, bo przerabiałem temat mnóstwo razy i mam wrażenie, że klauzula
    > wykonalnoćci nie działa jednakowo we wszystkich przypadkach. Pomimo zapisów
    > widniejących na pieczątce policja umywa ręce (dosłownie dostają sraczki)

    Może dlatego że policja nie służy do egzekucji takich wyroków.

  • 9. Data: 2006-01-15 13:59:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dqdbei$du7$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > oo0oo

    nie mozna zakladac ze dziecko utrzymywac finansowo ma tylko ojciec tym
    bardziej jezeli nie mieszka z nimi.
    Skoro ona nie ma pieniedzy n ajego utrzymanie to czas znalezc prace a srodki
    ojca (jak juz sie uda uzyskac) traktowac jako dodatek a nie glowny i jedyny
    dochod.

    P.

  • 10. Data: 2006-01-15 14:09:09
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

> [...]
    > i jedyny dochod.

    "W listopadzie dostałam prawnie przyznane przez Sąd Rejonowy w Krakowie

    Na jakiej podstawie twierdzisz, ze Sad nie mial racji?

    Pozdrawiam,
    Michal