  • 11. Data: 2006-01-15 14:14:31
    Temat: Re: Alimenty_egzekucja_pomocy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > nie mozna zakladac ze dziecko utrzymywac finansowo ma tylko ojciec tym
    > bardziej jezeli nie mieszka z nimi.

    Bredzisz i jesteś ignorantem.
    Sąd ustalając alimenty od ojca uwzględnia przyczynienie się matki do
    utrzymania dziecka. Do co jest w wyroku to "czysty" udział ojca - po
    odjęciu tego co daje matka.

    > Skoro ona nie ma pieniedzy n ajego utrzymanie to czas znalezc prace a srodki
    > ojca (jak juz sie uda uzyskac) traktowac jako dodatek a nie glowny i jedyny
    > dochod.

    Bredzisz. To co ma płacić ojciec to nie żaden dodatek dla matki tylko
    jego obowiązek względem dziecka. Należy się to DZIECKU jak psu buda.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 12. Data: 2006-01-15 14:17:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    A i jak dajemy mądre rady w stylu "idź do pracy",
    to ja ci też dam - nieodpłatnie - skoro nie wiesz o czym mówisz to się
    dokształć, może jakaś szkoła wieczorowa !?

  • 13. Data: 2006-01-15 15:03:55
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Bredzisz i jesteś ignorantem.
    > Sąd ustalając alimenty od ojca uwzględnia przyczynienie się matki do
    > utrzymania dziecka.

    teoria teoria ..

  • 14. Data: 2006-01-15 15:18:06
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dqdo8r$8q5$1@inews.gazeta.pl...

    > teoria teoria ..

    Nie teoria a rzeczywistosc, moze nie do konca to tak wyglada, ale tak mniej
    wiecej jest. Twierdzisz, ze masz racje a uzywasz argumentu erystycznego
    pokroju- "co sluszne jest w teorii nie musi byc sluszne w praktyce." I
    byloby to sluszne, gdyby nie drobny szczegol, ze jesli ta teoria sie nie
    sprawdzi to zbior hipotez sie nie sprawdzi w praktyce- zatem bedzie to nadal
    zbior hipotez tyle, ze chybionych. Zatem nie wnosi nic do meritum. Podobnie
    zreszta jak stosowanie chwytow erystycznych.
    Pozdawiam Maver

  • 15. Data: 2006-01-15 15:33:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > teoria teoria ..

    A co ty możesz wiedzieć ???

  • 16. Data: 2006-01-15 18:28:36
    Od: ...@...c

    Dnia Sun, 15 Jan 2006 16:33:56 +0100, Johnson napisał(a):

    > A co ty możesz wiedzieć ???

    johnson nie dokarmiaj trolla - szkoda miesa.

    --
    pozdrawiam,

  • 17. Data: 2006-01-15 18:29:43
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

> [...]
    Krakowie

    > Aleś mądry. Dla jasności - mądry inaczej.

    dla jasnosci madrego nie inaczej - proste pytania ponizej :-)))

    > Iść do komornika, jeśli jest z czego egzekwować. jeśli nie można
    > wyegzekwować pozwać zobowiązanych w dalszej kolejności.

    1. czy komornik to biuro pracy i zatrudni ja?
    2. czy pozwanie zobowiazanych w dalszej kolejnosci bedzie wykonalne
    jesli dluznik bedzie placil srednio po 30 - 50 zl miesiecznie?

    --
    pozdro
    ape

  • 18. Data: 2006-01-15 18:33:05
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Michał Wilk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "W listopadzie dostałam prawnie przyznane przez Sąd Rejonowy w
    Krakowie
    > alimenty"
    >
    > Na jakiej podstawie twierdzisz, ze Sad nie mial racji?

    slyszales o solidarnosci jajnikow w polskim sadownictwie rodzinnym?
    sad to jakis majestat. polska sedzina rodzinna czesto jest tego
    zaprzeczeniem :/

    --
    pozdro
    ape

  • 19. Data: 2006-01-15 18:48:20
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Bredzisz i jesteś ignorantem.
    > Sąd ustalając alimenty od ojca uwzględnia przyczynienie się matki do
    > utrzymania dziecka. Do co jest w wyroku to "czysty" udział ojca - po
    > odjęciu tego co daje matka.

    dawno sie nie spotkalem z wieksza ignorancja i bredniami!
    po pierwsze polskie sedziny rodzinne (nie mylic z sadem) nie zauwazaja w
    ogole mozliwosci wychowywania dziecka przez ojca. vide syndrom
    solidarnosci jajnikow.
    po drugie: ojciec ma wypruc zyly i placic, a matka daje wychowanie, wiec
    wara od niej.
    znam przypadki matki - mekiniarki, a bezrobotnego ojca w wiezieniu.
    zatem melina najwyzszym dobrem dziecka. o zgrozo, z blogoslawienstwem
    polskich sedzin rodzinnych!

    > Bredzisz. To co ma płacić ojciec to nie żaden dodatek dla matki tylko
    > jego obowiązek względem dziecka. Należy się to DZIECKU jak psu buda.

    swieta racja. dziecku naleza sie pieniadze takze od ojca. ale zadna
    sedzina sie nie spyta czy moze zarobic.
    a sprobuj powiedziec, ze matka tez moze bez trudu uzyskac pieniadze na
    utrzymanie dziecka.
    wyobrazasz sobie krakanie polskiej sedziny rodzinej? a przeciez nie
    wolno podwazyc jej zdania!
    dziwne, ze bez trudu moze zarobic? na plecach, na saksach, na drodze, za
    piwo ...

    --
    pozdro
    ape

  • 20. Data: 2006-01-15 19:00:48
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > slyszales o solidarnosci jajnikow w polskim sadownictwie rodzinnym?
    > sad to jakis majestat. polska sedzina rodzinna czesto jest tego
    > zaprzeczeniem :/

    trafiles w sedno
    !