    From: "Pietrek" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty_egzekucja_pomocy
    Date: Sun, 15 Jan 2006 13:02:31 +0100

    Użytkownik "Mecenas" napisał w wiadomości:

    > Do tego potrzebujesz wyroku sądowego z tzw. klauzulą wykonalnosci.
    > Jest to taka pieczątka na wyroku.

    Z innej beczki...
    Czy jednakowoż pieczątka ta (klauzula wykonalności) działa w przypadku, gdy
    nie są respektowane kontakty z dzieckiem zabezpieczone dla ojca w wyroku,
    przy jego nieograniczonej władzy rodzicielskiej?
    Pytam, bo przerabiałem temat mnóstwo razy i mam wrażenie, że klauzula
    wykonalnoćci nie działa jednakowo we wszystkich przypadkach. Pomimo zapisów
    widniejących na pieczątce policja umywa ręce (dosłownie dostają sraczki) a
    sędzia - skorumpowany pedofil i w dodatku synalek swojego tate sędziego
    uwala sprawy, bo przecież skoro dziecko nie widuje ojca to nic przez to mu
    się nie dzieje a matka wcale nie utrudnia kontaktów, matka tak twierdzi a
    sędzia to łyka za każdym razem.
    W ogóle zasada "doświadczenia życiowego" na którą się zazwyczaj powoływał, w
    ustach młodego czowieka w kiecy brzmi raczej śmiesznie.

    Pietrek