  • 101. Data: 2008-02-29 19:22:50
    Temat: Re: Adwokat chce mnie oskalpować - czy słusznie ??
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości
    news:pan.2008.02.29.07.55.25@rudak.org...

    > Też jesteś jedną z tych osób, która uważa, że jak się coś powie, to
    > wprawdzie nie da się tym dupy podetrzeć, ale papierem i owszem?

    Ja zrozumiałem, że to ów adwokat tak się zachowuje. Domaga się czegoś
    innego, niż się umówił. Skoro adwokat tak się zachowuje w stosunku do
    klienta, to klient może odpowiedzieć tym samym...

    Pozdro Przemek

  • 102. Data: 2008-02-29 21:38:41
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:fq9lts$3pq$1@news.onet.pl...

    > podajemy taksówkaroziw cel i ma nas dowieźć, a on myli trasę.

    Ale co mnie obchodzi twoj przypadek? mowimy o sytuacji kiedy zawinil
    klient - ewidentnie. Zamowil kurs na lotnisko a po dowiezieniu na Okecie
    przypomnial sobie ze mial na mysli Bemowo. I czemu taksowkarz ma za to
    placic? Klient dupa i tyle

    HaNkA

  • 103. Data: 2008-02-29 23:10:15
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > klient - ewidentnie. Zamowil kurs na lotnisko a po dowiezieniu na Okecie
    > przypomnial sobie ze mial na mysli Bemowo. I czemu taksowkarz ma za to

    Bzdur nie opowiadaj. Ty ogólnie napisałaś o taksówce, a ja zapytałem o
    konkretną sytuację związaną z taksówką, więc nie kręć.

    Pozdro Przemek

  • 104. Data: 2008-03-01 07:24:48
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:fqa3co$8dc$1@news.onet.pl...

    >Ty ogólnie napisałaś o taksówce,

    Znasz znaczenie slowa przenosnia? Nie, nie napisalam ogolnie o taksowce.
    Napisalam o taksowce przez pryzmat tego tematu.

    HaNkA

  • 105. Data: 2008-03-01 08:59:01
    Od: "adam.eu" <a...@W...gazeta.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR <h...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > klient - ewidentnie. Zamowil kurs na lotnisko a po dowiezieniu na Okecie
    > przypomnial sobie ze mial na mysli Bemowo. I czemu taksowkarz ma za to

    NIe chodzi o trasę kursu. "Klient dupa" bowiem nie przewidział, że jedzie
    taksówką biorąca wielokrotnie większą stawkę niż inne taksówki.
    Adwokat mający niby dbać o interesy klienta wprowadza tegoż "klienta dupę" w
    błąd nie informując go o jego interesach.
    Czy kodeks etyki adwokackiej przewiduje pojęcie "klienta dupy"? i naciąganie
    go na kasę?

    Adam

  • 106. Data: 2008-03-01 09:03:45
    Od: "adam.eu" <a...@W...gazeta.pl>

> [...]

    > Znasz znaczenie slowa przenosnia? Nie, nie napisalam ogolnie o taksowce.
    > Napisalam o taksowce przez pryzmat tego tematu.

    Taksówkarz chyba ma obowiązek udostępnić swoją taryfę. Adwokat ma chyba
    obowiązek dbania również o "klienta dupę", a nie wykorzystywać jego
    nieświadomość, tak mi się wydaje.

    Adam

  • 107. Data: 2008-03-01 10:44:04
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "adam.eu" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > "Klient dupa" bowiem nie przewidział, że jedzie
    > taksówką biorąca wielokrotnie większą stawkę niż inne taksówki.

    No ale w czym problem? Wez sobie w Krakowie pod dworcem takstowke nie
    zrzeszona w zadnym radio taxi a przekonasz sie ze ceny moga byc zabojcze.Ten
    sam kurs z dowolnym radio taxi bedzie ze 3 x tanszy. Jesli nie pytasz ile
    cos kosztuje to znaczy ze cena nie ma dla ciebie znaczenia.

    > Czy kodeks etyki adwokackiej przewiduje pojęcie "klienta dupy"? i
    > naciąganie
    > go na kasę?

    Ale jakie qrde naciaganie. Stawki minimalne nie sa utajnione a poza tym
    przyslowiowy koniec jezyka za przewodnika. Idziesz na targ kupowac marchew,
    oddajesz fure do mechanika, buty do szewca czy wzywasz ekipe remontowa i
    zawsze pytasz ile to cie bedzie kosztowalo. Czemu u licha nie zapytac o to
    samo adwokata? Czy nie wlasnie dlatego, ze jak napisalam wyzej kazdy uwaza,
    ze praca umyslowa nie jest zadna praca i nie nalezy sie wynagrodzenie??

    HaNk

  • 108. Data: 2008-03-01 10:45:57
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    > Taksówkarz chyba ma obowiązek udostępnić swoją taryfę.

    Stawki minimalne sa powszechnie dostepne - nie jestem adwokatem i jakos wiem
    o ich istnieniu. A jak juz ktos ma z tym problem to mogl zapytac ile to
    bedzie kosztowalo.

    HaNkA

  • 109. Data: 2008-03-01 12:12:39
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Znasz znaczenie slowa przenosnia? Nie, nie napisalam ogolnie o taksowce.
    > Napisalam o taksowce przez pryzmat tego tematu.

    no to w takim razie skoro tak lubisz przenosnie, to sie spytam, dlaczego
    taksowkarz ma za kurs 20km do schroniska mlodzierzowego wziac 30 zeta, a za
    kurs na ta sama odleglosc ale do np hayata wziac 150, czym sie rozni
    wykonanie jednego kursu od drugiego?

  • 110. Data: 2008-03-01 12:17:39
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Stawki minimalne sa powszechnie dostepne

    i to jest wlasnie zlodziejstwo, stawki minimalne, ochydny oligopol i zakaz
    konkurencji we wlasnych szeregach