  • 11. Data: 2004-04-27 14:39:14
    Temat: Re: Abonament radiowo-telewizyjny
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: c6li2n$2vko$...@n...ipartners.pl
    użytkownik: *Andrzej Lawa* napisał(a):

    > A co PP ma do serwisowania w prywatnych mieszkaniach?

    Skrzynki na listy? :D Ale to też nie w mieszkaniu.
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 12. Data: 2004-04-27 18:33:42
    Od: "Nixe" <n...@i...peel>

    Pearl pisze:
    > Do domu nie, ale ostatnio jakieś miłe panie już na progu pytają się
    > (niby w ramach badań ankietowych): "Czy nie denerwują pana reklamy
    > telewizyjne nadawane w trakcie filmu?".

    Ja wszystkie takie osoby, zanim jeszcze otworzą paszczę, traktuję zatrutym
    spojrzeniem i mam święty spokój ;-)

    --
    PozdrawiaM

  • 13. Data: 2004-04-27 18:45:30
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    :
    : Do domu nie, ale ostatnio jakieś miłe panie już na progu pytają się (niby
    : ramach badań ankietowych): "Czy nie denerwują pana reklamy telewizyjne
    : nadawane w trakcie filmu?".

    DZIEKUJE NIE JESTEM ZAINTERESOWANY
    (to taka "lajcikowa" wersja)

  • 14. Data: 2004-04-27 19:13:32
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 4/27/2004 3:43 PM, Jolanta Pers wrote:

    > A jak komuś się zepsuje w sposób nienaprawialny i po prostu wywiezie grata na
    > wysypisko to co? Ma sporządzić protokół złomowania? No bez jaj.

    Nie wiem jak jest teraz, ale kiedyś należało radio i/lub tv
    "wyrejestrować", co o ile pamiętam potwierdzane było pieczatką na
    poczcie w "ksiązeczce opłat" - procedura była więc zbliżona do tej,
    którą słusznie uważasz za absurdalną.
    W mojej ocenie abonament pobierany na rzecz spółki prawa handlowego jest
    najzwyczaniej niestosowny.

    Pzdr: Catbert

  • 15. Data: 2004-04-27 19:19:59
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 4/27/2004 2:56 PM, Pearl wrote:

    > Użytkownik "Nixe" <n...@i...peel> napisał w wiadomości
    [...]
> [...]
    > ramach badań ankietowych): "Czy nie denerwują pana reklamy telewizyjne

    Przykładowa odpowiedź:
    - mama mówiła mi, żebym nie rozmawiał z nieznajomymi kobietami.
    (wersja odpowiednia dla mężczyzny 35-45 lat).

    Dla mężczyzny po 70-ce (należy odwrócić głowę i kierować słowa w głab
    lokalu):
    - tato, to do ciebie, panie z agencji towarzyskiej, chyba chcą jakieś
    pieniądze.

    Pzdr: Catbert

  • 16. Data: 2004-04-27 19:32:42
    Od: "Nixe" <n...@i...peel>

    Catbert pisze:

> [...]
    > "wyrejestrować", co o ile pamiętam potwierdzane było pieczatką na
    > poczcie w "ksiązeczce opłat" - procedura była więc zbliżona do tej,

    Ale co innego iść na pocztę i wyrejestrować (co polega na wypowiedzeniu
    zdania "Chciałbym wyrejestrować sprzęt RTV", wręczeniu książeczki, odebraniu
    kwitka z pieczątką i udanua się w kierunku wyjścia), a co innego wymyślać
    jakieś fikcyjne akty sprzedaży i podpisywać równie fikcyjne umowy.

    --
    PozdrawiaM

  • 17. Data: 2004-04-27 19:34:10
    Od: "Nixe" <n...@i...peel>

    Jolanta Pers pisze:
    > A jak komuś się zepsuje w sposób nienaprawialny i po prostu wywiezie
    > grata na wysypisko to co? Ma sporządzić protokół złomowania? No bez
    > jaj.

    Nie, ale powinien wyrejestrować sprzęt na poczcie.
    Inaczej nadal będzie musiał bulić abonament.

    --
    PozdrawiaM

  • 18. Data: 2004-04-27 22:43:14
    Temat: dlaczego przestalem placic abonament - rozwazania pseudoprawne
    Od: leon <L...@i...pl>

    witam
    aby nie przynudzac przydlugim wstepem to przejde od razu do rzeczy.
    Art. 50 ust. 1 statutu mowi :"Wp?ywy z op?at abonamentowych za uz.ywanie
    odbiorników radiofonicznych i telewizyjnych, op?at za uz.ywanie nie
    zarejestrowanych odbiorników oraz odsetek ustawowych, po potra;ceniu
    wynagrodzenia umownego dla jednostek Poczty Polskiej, sa; w ca?os'ci
    przeznaczane przez Krajowa; Rade; na dzia?alnos'c' jednostek publicznej
    radiofonii i telewizji" to oznacz jak widac ze finansujemy TVP oraz iles
    proramow Polskiego Radia.

    Ja troche z innego rozumuje- skoro placimy abonament to TVP jest nie
    jest telewizja komercyjna jak np Polshit. W zwiazku z tym nie powinna
    nadawac reklam - a poniewaz je nadaje ( jak inne telewizje) to
    automatycznie staje sie nadawca komercyjnym. Wobec tego ja czuje sie
    zwolnony z oplat abonamentowych.

    leon

  • 19. Data: 2004-04-28 06:23:55
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    > Nie, ale powinien wyrejestrować sprzęt na poczcie.
    > Inaczej nadal będzie musiał bulić abonament.

    Mam pytanie.
    Jesli sie nie placi abonamentu - to bedzie jakas tam kara
    (odsteki itp).
    Co bedzie jesli ktos nie zarejestruje odbiornika.
    Jest jakas kara wtedy?

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 20. Data: 2004-04-28 06:27:12
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Pearl" <p...@n...poczcie.onetu.pl> napisał w wiadomości
    > Do domu nie, ale ostatnio jakieś miłe panie już na progu pytają się (niby
    > ramach badań ankietowych): "Czy nie denerwują pana reklamy telewizyjne
    > nadawane w trakcie filmu?".

    Denerwuja i wtedy zaslaniam okno, by nie widziec
    telewizora sasiada ;)

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl