  • 1. Data: 2004-04-26 21:28:40
    Temat: Aplikacja kuratorska - parę pytań
    Od: "Robert K" <g...@o...pl>

    Po złożonym parę m-cy wcześniej podaniu właśnie otrzymałem zaproszenie na
    rozmowę kwalifikacyjną. Interesuje mnie parę rzeczy:
    1. Czy ktoś wie jak wygląda proces rekrutacji - w zaproszeniu na rozmowę jest
    napisane, że pozytywnie przeszedłem pierwszy etap konkursu - interesuje mnie
    ile osób mogło przejść na 1 miejsce do kolejnego etapu i czy owa rozmowa jest
    już ostatnim etapem kwalifikacji...
    2. Jak wygląda owa aplikacja - czy w jej trakcie chodzi sie również na jakieś
    zajęcia teoretyczne, ew. czy jest czas na samokształcenie w tym kierunku...
    3. Czy odbycie aplikacji i pozytywne przejście egzaminu jest równoznaczne z
    dalszym zatrudnieniem w sądzie czy niekoniecznie?
    4. Jakie są zarobki aplikanta i o ile wzrosną w przypadku mianowania?
    5. Jak może wyglądać owa rozmowa kwalifikacyjna i kto wchodzi w skład komisji?
    Na jakie pytania się przygotować?
    6. Jestem po socjologii, mam pełne przygotowanie pedagogiczne, przez parę lat
    byłem kuratorem społecznym i obecnie (od 3 lat) pracuję z tzw. trudną
    młodzieżą - wydaje mi się, że mam duże szanse. A może mi się tylko wydaje?
    7. Czy kurator zawodowy to wg. Was atrakcyjny zawód??

    Serdeczne pozdrawiam wszystkich, szczególnie tych, którzy udzielą jakiś
    odpowiedzi....