  • 1. Data: 2004-04-26 21:45:00
    Temat: działalność gospodarcza - handel.. rejestracja, teraz czy po 1-szym maja?
    Od: "XHS" <x...@t...pl>

    chodzi mi o firmę sprzedającą elektronikę, sprzęt komputerowy...
    generalnie zakup ma być w jednym z krajów UE (np. Niemcy),
    a także w grę wchodzi IMPORT z USA lub Dalekiego Wschodu...
    a sprzedaż u nas...
    czy może mi ktoś pokrótce wyjaśnić co potrzebuję?
    oczywiście zamierzam działać po 1-szym Maja - po zmianach w VATcie....