  • 1. Data: 2004-04-27 05:25:10
    Temat: Jak anulowac akt notarialny ??
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Otrzymalem w postaci darowizny mieszkanie. Stalo sie to aktem notarialnym.
    Aby akt byl skuteczny, byl tam zapisany warunek, ktory ciagle nie zostal
    spelniony.
    1) W jaki sposob moge zrobic aby akt ten przestal byc wogole wazny ?
    2) Czy moge jakos odzyskac czesc pieniedzy wplaconych u notariusza jezeli
    jakos ten akt sie wycofa ?

    Fantom

  • 2. Data: 2004-04-27 11:27:18
    Temat: Re: Jak anulowac akt notarialny ??
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    To dziwne, bo przeniesienia własności nieruchomości nie można dokonać pod
    warunkiem.
    Ale faktycznie można tak z własnościowym prawem do lokalu spółdzielczego.
    JaC

  • 3. Data: 2004-04-27 13:37:52
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    > To dziwne, bo przeniesienia własności nieruchomości nie można dokonać pod
    > warunkiem.
    > Ale faktycznie można tak z własnościowym prawem do lokalu spółdzielczego.

    No i wlasnie mam to drugie. A warunek to to, ze musze zostac czlonkiem sm.

    Fantom