  • 1. Data: 2004-04-27 07:48:40
    Temat: KRUK
    Od: "sg" <s...@p...onet.pl>

    Czy firma ,która przekazuje adres i inne dane osobowe dla celów
    windykacyjnych firmie KRUK lub innej ma prawo tak uczynić ?.Przy zdawaniu
    tunera do sławetnej cyfry plus nie oddałem razem z tunerem karty.Po dwóch
    latach firma ocknęła się i żąda karty lub opłaty za nią ponad 300 zł.Nie
    kwestionując faktu konieczności zapłacenia lub zwrotu karty dziwi mnie
    horrendalna cena za ten kawałek plastiku dlatego zacząłem negocjować sprawę
    ceny.Niestety próba negocjacji skończyła się pismem od KRUKA żadającym już
    teraz ceny dwukrotnie wyższej.

    CZY W TYM KRAJU JEST JAKIEŚ PRAWO CZY MAM SOBIE KUPIC PISTOLET I OCZEKIWAĆ
    SPOKOJNIE WTEDY WIZYTY Z FIRMY KRUK?.

    A może to ja jestem za przeproszeniem "porąbany"?

    --
    Stanisław

  • 2. Data: 2004-04-27 13:36:21
    Temat: Re: KRUK
    Od: sebol <i...@a...pl>

    sg wrote:

> [...]
    > tunera do sławetnej cyfry plus nie oddałem razem z tunerem karty.Po dwóch
    > latach firma ocknęła się i żąda karty lub opłaty za nią ponad 300 zł.

    Zdania sa podzielone jest chodzi o ochrone danych osobowych - ale
    mniejsza o nie.

    Jezeli twoj dlug zostal sprzedany to powinienes zostac powiadomiony o
    cesji wierzytelnosci na pismie.
    Jezeli KRUK tylko windykuje jako pelnomocnik to wypadaloby przekazac
    pelnomocnictwo.
    Jak ci juz je pokaza to nastepnie bez niepotrzebych słów wskaz im drzewo
    na ktore mają skoczyc - po 2 latach dlug sie przeterminował.

> [...]
    > horrendalna cena za ten kawałek plastiku dlatego zacząłem negocjować sprawę

    jezeli go masz to po prostu oddaj im. KC przewiduje taka mozliwosc jak
    zwrot niezaplaconego towaru.

    > Niestety próba negocjacji skończyła się pismem od KRUKA żadającym już
    > teraz ceny dwukrotnie wyższej.

    kosz.

    > CZY W TYM KRAJU JEST JAKIEŚ PRAWO CZY MAM SOBIE KUPIC PISTOLET I OCZEKIWAĆ
    > SPOKOJNIE WTEDY WIZYTY Z FIRMY KRUK?.

    zamiast pistoletu zainwestuj w wycieczke.

    > A może to ja jestem za przeproszeniem "porąbany"?

    tego tez nie mozna wykluczyc ;)

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl

  • 3. Data: 2004-04-27 13:54:59
    Od: "K w I" <c...@p...pl>

    po 2 latach dlug sie przeterminował.

    Nie "przeterminował" lecz "przedawnił". Przeterminowany był w dzień po
    wymagalności.

    Pozdro600, K.

  • 4. Data: 2004-04-27 18:33:38
    Od: "Pawel Lesniak" <p...@w...pl>

    sg wrote:
    > Czy firma ,która przekazuje adres i inne dane osobowe dla celów
    > windykacyjnych firmie KRUK lub innej ma prawo tak uczynić ?.Przy

    Niedawno ktoś tutaj pisał że trzeba na to wyrazić zgode przy zawieraniu
    umowy, bylo cos o tym chyba z tydzien temu - zaguglaj

    > CZY W TYM KRAJU JEST JAKIEŚ PRAWO CZY MAM SOBIE KUPIC PISTOLET I
    > OCZEKIWAĆ SPOKOJNIE WTEDY WIZYTY Z FIRMY KRUK?.
    >
    > A może to ja jestem za przeproszeniem "porąbany"?

    Opisze swój przykład i podobnej firmy której nazwy nie wymienie.
    Pewna firma providerska sprzedała mi kiedys e-maila.
    Po roku przysłali kwitek żebym zapłacił za kolejny rok (z góry).
    Wczesniej jednak firma ta nie wywiązała sie z umowy i e-mail raz działał raz
    nie dziłał, o czym poinformowałem tzw. helpdesk.
    Moje emaile zostały olane.
    Po 5 miesiącach od niezapłacania dostałem piekny list z "pogróżkami" od
    firmy windykującej, ze jak nie zapłace 120 zł to mnie tak zwindykują ze
    zapomne o tym pieknym świecie i nie będe juz mógł miec mikrofalówwki, video
    i TV. Zignorowałem to.

    Przysyłali te swoje wypociny potem 3 miesiące.
    Po 3 miesiącach zadzwoniłem do tej firmy i powiedziałem zeby sobie darowali
    te wypocinki bo ja i tak nie zapłacę ze względu na to że... i podałem swoje
    przejscia z firmą providerską. Na to pani mi powiedziała: "przepraszam pana
    ale my juz tej sprawy nie prowadzimy ponieważ firma providerska podpisała z
    nami umowe tylko na 3 miesięczne windykowanie" :))))

    pl