  • 81. Data: 2014-02-10 23:41:15
    Temat: Re: Abonament RTV ( osoba nie yje ) a pismo przysz o.... co dalej?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:52f946af$0$2224$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie bądź taki i napisz o jakich paragrafach myślisz.

    Protokół zaczyna się od podania podstaw prawnych wykonania czynności. A że
    poczta do przeszukania podstawy nie ma, no to nie da się protokołu napisać
    i tyle. Notatki tak. Mozesz sobie nawet na kartce napisać słowo "protokół",
    ale to jej protokołem nie uczyni. Trudno mi podać numery artykułów - skoro
    one nie istnieją. Nie wiem w jakim trybie miałaby być taka kontrola, ale
    czy to w administracyjnym, czy to karnym, to w ustawach są odpowiednie
    przepisy co do protokołów.

  • 82. Data: 2014-02-11 07:25:59
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-02-10 23:41, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > taka kontrola, ale czy to w administracyjnym, czy to karnym, to w
    > ustawach są odpowiednie przepisy co do protokołów.

    Czyli tak sobie tylko napisałeś.

  • 83. Data: 2014-02-11 07:45:55
    Temat: Re: Abonament RTV ( osoba nie żyje ) a pismo przyszło.... co dalej?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Protokół wymaga podstawy prawnej wejścia - a tu bedzie ciężko.

    a jest gdzies w ustawie jak wprowadzali te kontrole.

  • 84. Data: 2014-02-11 07:46:47
    Temat: Re: Abonament RTV - nowa ustawa
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Tu nie o to chodzi, zeby placil ten kto chce, tylko zeby placił ten kto
    > nie chce.
    Wszyscy dobrze wiedzą o co chodzi.
    A jedynie Ci bardziej odważni mają to w d. i wyrejestrowali/nie rejestrowali
    odbiorników.
    Wprowadzanie kolejnego podatku AV (od osoby, nie odbiornika oprze się o TK).
    Jak częściej ustawy będą trafiać do TK, to nie wróżę dobrze ustawodawcy.
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 85. Data: 2014-02-11 07:47:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    TOMASZEK wrote:

    > Tak, do śmierci.

    a potem babcia juz sama ? :)

  • 86. Data: 2014-02-11 08:15:18
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > taka kontrola, ale czy to w administracyjnym, czy to karnym, to w
    > ustawach są odpowiednie przepisy co do protokołów.

    Czyli informacje zawarte na tej stronie to stek bzdur?

    https://rtv.poczta-polska.pl/?action=Kontrole

    Nie znam się. Chciałbym wiedzieć która "rada" chce mnie dzisiaj robić w
    jajo. :-)

  • 87. Data: 2014-02-11 09:51:28
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-02-11 08:15, z pisze:

    > Czyli informacje zawarte na tej stronie to stek bzdur?
    >
    > https://rtv.poczta-polska.pl/?action=Kontrole
    >
    > Nie znam się. Chciałbym wiedzieć która "rada" chce mnie dzisiaj robić w
    > jajo. :-)

    Największym problemem jest raczej to, że zgraja darmozjadów debatowała
    na trybem wydawania pozwoleń, uprawnieniami, nadzorem, wzorem druku itp
    zupełnie nie mających znaczenia papierków, bo skoro nie mogą wejść do
    mieszkania, to po co to wszystko? Żeby postraszyć obywateli? A już
    najbardziej mnie rozbawiło, to że
    druk upoważnienia jest drukiem ścisłego zarachowania. Byle kto nie
    przyjdzie.

  • 88. Data: 2014-02-11 10:57:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 10 Feb 2014, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał

    > Zajrzyj do ustawy.

    Flejm się zrobił, a ja nie wiem, czy chodziło Ci o którąś szczegółową
    ustawę nakazującą zrobienie protokołu z *określonych* czynności
    (która to być może nakazuje podanie podstawy prawnej sporządzania
    *określonego* protokołu), czy też istnienie przepisu ogólnego
    (zazwyczaj pakowanego do kodeksów), stanowiącego, że podanie
    podstawy prawnej jest obowiązkowym elementem protokołu.
    Możesz wyjaśnić?

    Bo przepisu ogólnego o takim wymogu jak podałeś nie kojarzę,
    znany mi (z art.63 KPA) wymogu podania podstawy prawnej sporządzenia
    protokołu nie zawiera - ba, taki wymóg byłby w poprzek ducha przepisu
    (tego z art.63 KPA, stanowiącego że KAŻDE żądanie, wyjaśnienie lub
    odwołanie można złożyć do protokołu, a Ty żądasz aby wymagało
    podstawy prawnej).
    Szczególnie to wyjaśnienie wyglądałoby kuriozalnie - składający
    wyjaśnienie musiałby najpierw wyjaśnić, dlaczego wolno mu złożyć
    wyjaśnienie (podać podstawę prawną do składania wyjaśnień).
    Wzywa Cię skarbówka, żąda wyjaśnienia kiedy kupiłeś samochód,
    a Ty (zamiast składać pismo) chcesz "do protokołu" - i to Ty
    (przecież to TWÓJ protokół!) masz podać podstawę prawną do
    złożenia wyjaśnienia. Bo jak nie to na drzewo i mandat.
    No niby taka istnieje, mogę ją odszukać w Ordynacji, ale
    jakoś tak podejrzewam, że ponad 90% populacji by poległo.

    To o którą ustawę chodzi?

    Poproszę o... wyjaśnienie.
    Może (wyjątkowo?) bez domagania się podstawy prawnej do tej prośby ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 89. Data: 2014-02-11 21:38:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    WOJO wrote:
    > Jak częściej ustawy będą trafiać do TK, to nie wróżę dobrze ustawodawcy.

    TK już od wielu lat jest pachołkiem rządu i uchwala to co rząd chce,
    zeby budzet sie dopiął.

  • 90. Data: 2014-02-11 21:39:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    z wrote:

    > Czyli informacje zawarte na tej stronie to stek bzdur?
    >
    > https://rtv.poczta-polska.pl/?action=Kontrole
    >
    > Nie znam się. Chciałbym wiedzieć która "rada" chce mnie dzisiaj robić w
    > jajo. :-)

    Nie to nei jest stek bzdur.
    Tam jest wszystko o kontroli, ale nie ma w nim obowiązku poddania się
    kontroli czyli wpuszczenia kontrolera.
    .