  • 1. Data: 2014-02-07 05:36:23
    Temat: Nachalne telefony
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    Od jakiegoś czasu wydzwania na mój telefon komórkowy firma windykatorska
    i wypytuje o sąsiada. Telefony są o zaskakujących porach po 6:00, przed
    22:00. Jak sprawdziłem w internecie telefony z firmy GetBack. Chociaż
    oczywiście nie chcą odpowiedzieć z jakiej firmy dzwonią i w jakiej
    konkretnie sprawie. Jedynie proszą, żebym poszedł osobiście do sąsiada i
    przekazał wiadomość, żeby się z nimi skontaktował. Po pierwsze nie mam
    zamiaru wyręczać ich w ich robocie, po drugie próbują mnie wkręcić w ich
    interesy. Jakimś cudem znają mój adres i numer telefonu, bo wiedzą, że
    mieszkam po sąsiedzku. Za każdym razem odmawiam, pytam skąd mają mój
    numer telefonu i skąd znają mój adres i wtedy pada stwierdzenie, że już
    więcej nie będą dzwonić. Zazwyczaj odpowiadam im dla świętego spokoju,
    że mieszkam teraz 200km od tego człowieka i od 5 lat na oczy go nie
    widziałem. W sumie na tym sprawa by się zakończyła, ale dzwonią z
    różnych numerów, różne osoby i są coraz bardziej nachalni. Wręcz chcą
    żebym się im tłumaczył dlaczego nie mam z tym człowiekiem kontaktu. Jak
    im sensownie dać do zrozumienia, żeby przestali przetwarzać moje dane i
    dali mi spokój?

    Jingiel

  • 2. Data: 2014-02-07 08:01:52
    Temat: Re: Nachalne telefony
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jingiel" napisał w wiadomości grup
    > Jak im sensownie dać do zrozumienia, żeby przestali przetwarzać moje dane i
    > dali mi spokój?

    Włącz nagrywanie i ich pozwij. Możesz przez telefon mówić, że mogą przyjechać i
    Ci obciągnąć (chamskie odpowiedzi, wulgaryzmy itp.).

  • 3. Data: 2014-02-07 08:16:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.02.2014 05:36, Jingiel pisze:
    > Od jakiegoś czasu wydzwania na mój telefon komórkowy firma windykatorska
    > i wypytuje o sąsiada. Telefony są o zaskakujących porach po 6:00, przed
    > 22:00. Jak sprawdziłem w internecie telefony z firmy GetBack. Chociaż

    Art. 190a Kodeksu Karnego - uporczywe nękanie.

    Idziesz na najbliższy komisariat i składasz wniosek o ściganie.

  • 4. Data: 2014-02-07 08:45:10
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Idziesz na najbliższy komisariat i składasz wniosek o ściganie.

    Oczywiście wcześniej nagrywając parę rozmów i przynosząc na komisariat
    rozpiskę przybliżonych terminów rozmów. Wskażesz w ten sposób
    uporczywość dzwonienia i treść.

    Opcja B - możesz informować na początku każdej rozmowy, że jest
    nagrywana i już złożyłeś zawiadomienie do prokuratury. Może zadziała.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 5. Data: 2014-02-07 09:04:01
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 07.02.2014 08:45, Krzysztof Jodłowski wrote:

    > Opcja B - możesz informować na początku każdej rozmowy, że jest
    > nagrywana i już złożyłeś zawiadomienie do prokuratury. Może zadziała.

    dwa klamstwa?

    to nie lepiej

    a/ nagrywac
    b/ informowac, ze nagrywana
    c/ informowac, ze nie podoba ci sie ze do niego dzwonia po raz kolejny w
    tej sprawie o nieodpowiedniej godzinie
    d/ i ze po kolejnymtelefonie zglasza na policje uporczyw nekanie

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 6. Data: 2014-02-07 16:10:57
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Jingiel* napisał(-a):

    [...]

    Do rad już wczesniej udzielonych dodam jeszcze tę, żeby każdy nr z
    którego zadzwonią dodawać do blokowanych, o ile telefon to umożliwia, a
    pewnie tak jest. Kiedyś wyczerpie im się pula i będą lądować na drzewie
    :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2014-02-07 18:08:25
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-02-07 16:10, Big Jack pisze:
> [...]
    > pewnie tak jest. Kiedyś wyczerpie im się pula i będą lądować na drzewie :)

    Dzwonią o różnych porach i z różnych numerów. Często jest to po 6:00
    rano i po 23:00 z tekstem, żebym podskoczył do sąsiada 2 km od mojego
    domu i poinformował go, że oni mają pilną sprawę. Śmieszni są.
    Blokowanie nie wchodzi w rachubę, bo z różnych numerów dzwonią.
    Zadzwoniłem dziś do nich, połączono mnie z działem windykacji,
    przedstawiłem problem, gość odnotował sobie, wklepał do komputera
    adnotację i podobno mają już więcej nie dzwonić. Zobaczymy.

  • 8. Data: 2014-02-07 20:36:34
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    s.atman.pl
    *Jingiel* napisał(-a):

    > Blokowanie nie wchodzi w rachubę, bo z różnych numerów dzwonią.

    A w czym problem? 10mln numerów nie mają.

    > Zadzwoniłem dziś do nich, połączono mnie z działem windykacji,
    > przedstawiłem problem, gość odnotował sobie, wklepał do komputera
    > adnotację i podobno mają już więcej nie dzwonić. Zobaczymy.

    Naiwny jesteś jeśli w to wierzysz.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2014-02-07 21:40:41
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Kupiłem świezy starter pre-paid i regularnie raz w miesiącu otrzymuję na
    ten nr przypomnienie sms o spłaceniu raty. Podpisuje sie firma
    windykacyjna.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/warsaw/06/