  • 1. Data: 2014-02-06 00:17:40
    Temat: Kolejny Pobieraczek
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Trochę ludzi się nabrało.
    Chcieli znaleźć tanie sklepy w okolicy, więc zarejestrowali się w
    serwisie outlets-online.pl, podając nazwisko i adres domowy. A po
    miesiącu dostali wezwanie do zapłaty 189 zł.
    http://biznes.onet.pl/regulamin-mowi-zaplacisz,18493
    ,5602162,3323181,212,1,news-detal

    --
    animka

  • 2. Data: 2014-02-06 09:45:13
    Temat: Re: Kolejny Pobieraczek
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Thu, 06 Feb 2014 00:17:40 +0100, animka napisał(a):

> [...]
    > serwisie outlets-online.pl, podając nazwisko i adres domowy. A po
    > miesiącu dostali wezwanie do zapłaty 189 zł.

    To czyja wina, że większość ludzi uważa akceptację regulaminu jako jedno z
    wielu pół do "zaptaszkowania"? Za głupotę się płaci, w tym przypadku
    dosłownie. Będą mieli nauczkę, że po coś te regulaminy w końcu są.

  • 3. Data: 2014-02-06 09:50:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Feb 2014, animka wrote:

> [...]
    > outlets-online.pl, podając nazwisko i adres domowy. A po miesiącu dostali

    Najsłabszy punkt opisu jest ten, że nie wyjaśnia czy i jak usługodawca
    dokonywał weryfikacji danych.

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2014-02-06 10:08:28
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 06.02.2014 09:45, Kapibara wrote:

> [...]
    > wielu pół do "zaptaszkowania"? Za głupotę się płaci, w tym przypadku
    > dosłownie. Będą mieli nauczkę, że po coś te regulaminy w końcu są.

    Nie zgadzam sie z Toba. Powszechna w Internecie rejestracja nie prowadzi
    do zadnych kosztow. Chyba, ze zaznaczonow wyraznie inaczej - czyli
    rejestracja przy zakupach.

    I wszedzie tam, gdzie sa uslugi platne jasno wyraznie, nie tylko w
    regulaminie, jest oznaczone ze usluga jest platna.

    Pobieraczki i inne tego typu sraczki bazuja na zwyczajach w internecie i
    celowo ukrywaja oplaty w regulaminach, nie informuka podczas rejestracji
    o oplatach.

    Popatrz na kulture biznesowa na zachodzie a takze w Polsce.

    Jesli gdzies jest rejestracja to zwykle masz

    a/ darmowe limitowane konto, lub darmowe przez miesiac trialowe konto,
    lub platne z gory konto z gwarancja zwrotu kasy

    lub

    b/ pakiety do wyboru - darmowe, platne malo, platne duzo itp.

    Wszedzie informacja jest wyraznie umieszczona, co jest platne, co nie jest.

    W wiekszosci oplata jest wielkimi cyframi napisana

    W wiekszosci oplata pobierana jest z gory

    Reszta, ktora ukrywa oplaty - to naciagacze wlasnie tego typu.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 5. Data: 2014-02-06 10:10:16
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

> [...]
    > wielu pół do "zaptaszkowania"? Za głupotę się płaci, w tym przypadku
    > dosłownie. Będą mieli nauczkę, że po coś te regulaminy w końcu są.

    Natomiast outlets.... nie wiem od kiedy ale maja:

    Dokonując rejestracji ponosisz roczne koszty w wysokości 189,00 zł wraz
    z podatkiem VAT. Umowa zostaje zawarta na okres 2 lat. Po dokonaniu
    rejestracji otrzymasz dostęp do strefy członkowskiej.

    przy forularzu rejestracji

    od kiedy?

    od czasu artykulu na onecie czy od zawsze?

    dla mnie to jest sprawa czysta - outlets dzialaja OK.

  • 6. Data: 2014-02-06 10:14:12
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    ,5602162,3323181,212,1,news-detal

    > Najsłabszy punkt opisu jest ten, że nie wyjaśnia czy i jak usługodawca
    > dokonywał weryfikacji danych.

    Tzn?

    Ze moge podac dane kogos innego?

    Czy aktywacja konta wymaga klikniecia linku w mailu rejestracyjnym?

    Wystarczajace :D

    Jak ktos komus zrobil numer, to ten ktos zglasza sie na Policje i
    scigaja dowcipnisia.

  • 7. Data: 2014-02-06 10:25:46
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    On 2014-02-06 00:17, animka wrote:
> [...]
    > serwisie outlets-online.pl, podając nazwisko i adres domowy. A po
    > miesiącu dostali wezwanie do zapłaty 189 zł.

    Nie podaje się swoich danych w sieci.
    Ja już nie ufam nawet mojemu bankowi.

  • 8. Data: 2014-02-06 10:42:58
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-02-06 10:08, hikikomorisan pisze:

> [...]
    >
    > I wszedzie tam, gdzie sa uslugi platne jasno wyraznie, nie tylko w
    > regulaminie, jest oznaczone ze usluga jest platna.

    Kiedyś tak było, teraz nie zawsze. Zdarza się, że są programy w wersji
    demo (do kupienia po powiedzmy 14 dniach) w kategorii "freeware". To
    jeszcze pół biedy, ale czasami jest tak, że trzeba się zarejestrować,
    aby dostać darmową wersje, okazuje się po rejestracji i pobraniu, że
    wersja wcale darmowa nie jest, tylko wymaga opłaty. więc tak różowo to
    już nie jest. Ja nie mam nic przeciwko płaceniu za coś, ale lobię
    wiedzieć przed wcześniej z czym mam do czynienia, czy biorę demo, czy
    płacąc tym,że się rejestruje dostanę wersję darmową, czy bedę musiał
    jeszcze raz zapłacić... Ale niestety brak już (jak kiedyś bywało)
    dobrych zaufanych serwerów, gdzie wszelkie praktyki naciągactwa były
    piętnowane i jeśli znalazł się program płatny w kategorii freeware, to
    po zgłoszeniu przez użyszkodnika, był on z tej kategorii usuwany.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 9. Data: 2014-02-06 11:03:37
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > outlets-online.pl, podając nazwisko i adres domowy. A po miesiącu dostali

    Czas najwyższy uzmysłowić sobie wreszcie, że do rejestracji w Internecie
    używa się FAŁSZYWYCH danych.
    Jedyną prawdziwą daną jest adres email (też nie zawsze).
    Jeżeli muszę już podać adres email, to podaję w pierwszej kolejności
    fałszywkę, a jak nie przechodzi to prawdziwy spamtrap.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 10. Data: 2014-02-06 11:50:07
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Thu, 06 Feb 2014 10:08:28 +0100, hikikomorisan napisał(a):

> [...]
    >
    > I wszedzie tam, gdzie sa uslugi platne jasno wyraznie, nie tylko w
    > regulaminie, jest oznaczone ze usluga jest platna.

    Wiadomo, że uczciwie byłoby gdyby ten koszt był podany na głównej stronie,
    najlepiej w migającym gifie, a nie gdzieś zaszyty w regulaminie.
    Z drugiej strony ktoś kto przeczyta treść, którą akceptuje to na koszty się
    nie natnie. Wystarczy CZYTAĆ. To już gorzej jest w jakichś umowach
    bankowych, gdzie dodatkowe koszty są podane drobnym druczkiem. Tam mógłby
    ktoś czegoś nie móc przeczytać, ale w tym przypadku to czyste lenistwo.