  • 101. Data: 2014-03-02 08:58:33
    Temat: Re: Abonament RTV ( osoba nie żyje ) a pismo przyszło.... co dalej?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-03-02 07:00, witek pisze:
    > wysłano wysłano,
    > każdy dostał druczek z indywidualnym numerkiem.

    Ale można liczyć że mają taki bajzel i nie potrafią się takim numerkiem
    podeprzeć. ;-)

  • 102. Data: 2014-03-02 17:19:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    z wrote:

    > Ale można liczyć że mają taki bajzel i nie potrafią się takim numerkiem
    > podeprzeć. ;-)

    spoko , znajda na pewno.

  • 103. Data: 2014-03-26 12:08:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-03-02 17:19, witek pisze:

    > spoko , znajda na pewno.

    http://finanse.wp.pl/kat,1033693,title,Jest-patent-n
    a-zalegly-abonament-KRRiT-i-Poczta-Polska-nie-koment
    uja,wid,16496797,wiadomosc.html?ticaid=1126fc&_ticrs
    n=3

    http://tiny.pl/q42bx

    Jakoś nie jestem pewien. Takie dziadostwo :-)

    PS. Sorry za odkop ale chodzi o staruszki co papierka "organom" nie
    zaniosły że mają 70 lat. ;-)

    To jest dopiero chore państwo.

  • 104. Data: 2018-04-17 09:06:44
    Od: d...@g...com

  • 105. Data: 2018-04-17 18:06:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.04.2018 o 09:06, d...@g...com pisze:

> [...]

    IMHO nic - korespondencja nie do ciebie, wróci zgodnie z pradą z
    adnotacją adresat nie żyje, dla ciebie koniec tematu.

    Nie naliczą, bo nie mają komu. Jak jesteś bardzo uczciwym obywatelem to
    możesz się lekkomyślnie przyznać, że dalej mieliście jej odbiornik, ale
    raczej nie będą pytać. A jak będą to myślę, że najbardziej prawdopodobne
    jest, że nikt nie pamięta dokładnie co się stało ze starym rubinem.

    W razie gdy okazało się, że jednak ten odbiornik posiadałeś, to ściągną
    za ostatnie 5 lat.

    Nie. Władza goli tylko frajerów, którzy kiedyś telewizor zarejestrowali.

    Że o ile to możliwe należy wszelkich kontaktów z władzą unikać, a jeśli
    już musisz to warto wiedzieć, że władza chce twojego dobra i jak nie
    chcesz go oddać, to należy władzę traktować jak okupanta i swoje dobro
    przed nią ukrywać:P Uzasadnienie w poprzednim akapicie.

    Shrek

  • 106. Data: 2018-04-17 18:33:38
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

> [...]
    > chcesz go oddać, to należy władzę traktować jak okupanta i swoje dobro
    > przed nią ukrywać:P Uzasadnienie w poprzednim akapicie.

    Nie żeby mi to jakoś przeszkadzało, ale odpowiadasz na post bota
    będący tylko cytowaniem posta sprzed kilku lat :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 107. Data: 2018-04-17 19:34:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.04.2018 o 18:33, Zbynek Ltd. pisze:

    > Nie żeby mi to jakoś przeszkadzało, ale odpowiadasz na post bota będący
    > tylko cytowaniem posta sprzed kilku lat :-)

    A... Dzięki;)

    Shrek

  • 108. Data: 2018-04-18 09:30:07
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Poczekać na komornika.
    Później błyszczeć w mediach pod tytułami "niemowlę płaci abonament za zmarłą babcię".
    Co na to Tusk?

    -----

  • 109. Data: 2018-04-18 10:53:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik dizzy2024 napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    napisał:
> [...]
    > wcześniej )
    >
    > Co zrobić w takiej sytuacji?
    > - iść na pocztę, przedstawić odpis aktu zgonu i odebrać przesyłkę?

    A mozna tak ?
    Nie przedstawisz, to z awizem i dowodem powinni wydac przesylke,
    szczegolnie jak sie nazwisko i adres zgadza ... tylko adresu juz brak.
    Ale jak przedstawisz ... powinni wydac, czy absolutnie nie ?

    > - nie robić nic, odpuszczą?

    Jesli jest zwrot z "adresat nie zyje" to powinni.

    J.