  • 71. Data: 2014-02-10 18:55:29
    Temat: Re: Abonament RTV ( osoba nie żyje ) a pismo przyszło.... co dalej?
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-02-10 18:12, Robert Tomasik pisze:

    > Zajrzyj do ustawy.

    Jak wiesz, to napisz o co chodzi.
    Bo ja nie znam zakazu zrobienia sobie protokołu
    przez jakąkolwiek służbę nawet z popołudniowego
    patrzenia przez okno.

  • 72. Data: 2014-02-10 19:05:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jak wiesz, to napisz o co chodzi.
    > Bo ja nie znam zakazu zrobienia sobie protokołu
    > przez jakąkolwiek służbę nawet z popołudniowego
    > patrzenia przez okno.

    A wiesz jaka jest podstawa prawna sporządzenia protokołu? Bo tak dość
    dziwnie trochę piszesz, jakbyś nie miał zielonego pojęcia czym różni się
    protokół od kawałka papieru.

  • 73. Data: 2014-02-10 19:49:22
    Temat: Re: Abonament RTV - nowa ustawa
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    WOJO wrote:
    > A wystarczy wprowadzić kodowanie. Kto zechce oglądać, wykupi abonament.
    > I wtedy okaże się, kto tak naprawdę chce oglądać to co proponują.
    > Pozdrawiam.
    > WOJO

    Tu nie o to chodzi, zeby placil ten kto chce, tylko zeby placił ten kto
    nie chce.

  • 74. Data: 2014-02-10 21:17:30
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2014-02-08 00:11, Robert Tomasik pisze:

    > Po co chcesz czegokolwiek szukać. Wszelką korespondecnję urzędową do
    > zmarłej osoby albo odsyłasz z informacją, że zmarł, albo by mieć nad tym
    > kontrolę otwierasz jako spadkobierca i informujesz o sytuacji nadawcę
    > zwrotną korespondencją. Wyrejestrowanie telewizora, to obowiązek
    > użytkownika, który miał zarejestroany, ale już go nie ma. I tyle. Jak
    > zmarł, to niby na kim by ciążył ten obowiązek i dlaczego?

    Strategię przyjęliśmy w domu taką, że jedna osoba pójdzie na pocztę i
    poinformuję, że babcia nie żyje i żeby już tego więcej nie przysyłali.

    --
    __Tomaszek__GG:559642
    omijam to: tvn*gazeta*facebook*wosp

  • 75. Data: 2014-02-10 21:19:21
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2014-02-07 23:43, witek pisze:
    > moze poszlo, ale zdaje sie ze nie poszlo i ma sie dobrze

    Ma się dobrze, jest jak piszesz. Gdyby nie było w domu telewizora to nie
    byłoby tego posta ;)

  • 76. Data: 2014-02-10 21:19:57
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2014-02-08 09:15, Liwiusz pisze:
    > Wy w ogóle mieszkaliście z tą babcią, czy jak?

    Tak, do śmierci.

  • 77. Data: 2014-02-10 21:55:00
    Temat: Re: Abonament RTV ( osoba nie ?yje ) a pismo przysz?o.... co dalej?
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 10.02.2014 19:05, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    >
    > A wiesz jaka jest podstawa prawna sporządzenia protokołu? Bo tak dość
    > dziwnie trochę piszesz, jakbyś nie miał zielonego pojęcia czym różni się

    No ja np. robie protokol zniszczenia np. dyskow z danymi - bo tak robie.
    Dokumentuje, zeby nie bylo, ze sprzedalem na allegro.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 78. Data: 2014-02-10 22:04:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > No ja np. robie protokol zniszczenia np. dyskow z danymi - bo tak robie.
    > Dokumentuje, zeby nie bylo, ze sprzedalem na allegro.

    No i podstawę prawną masz biodaj w ustawie o rachunkowości. Przy czym w
    prywatnej firmie czy w domu, to sobie możesz zrobić protokół z wizyty w
    toalecie nawet. Ale urząd opiera się na ustawach.

  • 79. Data: 2014-02-10 22:35:11
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 10.02.2014 22:04, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > prywatnej firmie czy w domu, to sobie możesz zrobić protokół z wizyty w
    > toalecie nawet. Ale urząd opiera się na ustawach.

    Co nie zmienia faktu, ze sobie kartke papieru mozna zminic w protokol z
    sikania w toalecie. :D

    Bedzie miec moc prawna? To juz zalezy. Prawda? Jak ktos mi powie
    "udowodnij ze wtedy a wtedy sikales w toalecie" a ja bach - protokol z
    sikania. Miec "protokol" a nie miec nic, to zawsze roznica. W koncu po
    cos ten protokol sporzadzilem. Popelnilem oszustwo? To niech udowodnia,
    ze nie sikalem, tylko sporzadzilem protokol falszywy ;D

    Protokol, notatka sluzbowa, oswiadczenie, nie ma zakazu robienia nawet
    jak nie ma umocowania w ustawach.

  • 80. Data: 2014-02-10 22:37:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-02-10 22:04, Robert Tomasik pisze:

    > No i podstawę prawną masz biodaj w ustawie o rachunkowości. Przy czym
    > w prywatnej firmie czy w domu, to sobie możesz zrobić protokół z
    > wizyty w toalecie nawet. Ale urząd opiera się na ustawach.

    Nie bądź taki i napisz o jakich paragrafach myślisz.
    Przychodzi ktoś - (poczta? - czy jakieś lotne brygady z KRRiT) i ta
    interwencja
    kończy się pod drzwiami. Nawet bez przepisu zrobiliby jakiś
    protokół czy notatkę ze zdarzenia skoro już wytypowali kogoś do wizyty.
    Tylko nie pisz teraz, że notatka a protokół,
    to niebo z ziemia.