  • 11. Data: 2004-11-23 21:25:36
    Temat: Re: ANKIETA - cenzura na newsach
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "SQLwysyn" <s...@s...pl>
    news:co05ca$2kt1$6@mamut.aster.pl...
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Jejku, to ja nawet nie wiedzialem ze pisuję artykuly w usenecie.
    > Tantiemy prosze !!!!!!!
    > --
    > SQLwysyn

    Za pisanie artykułów na murach, ścianach toalet publicznych
    i grupach usenetowych -- tantiemów nie przewiduje się. :-(
    Co najwyżej "artykuł i paragraf". :-)
    E...@R...pl

  • 12. Data: 2004-11-23 22:21:34
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    > Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    ci.filozofia&aid=33639086

    > A czy mógł byś mi powiedzieć, które to prawo narusza? Bo jakby
    > nawet przyjąć, że post jest dziełem, na które rozciąga sie prawo
    > autorskie - co jest dyskusyjne, ale załóżmy na potrzeby analizy
    > chwilowo, ze tak jest - to prawo autorskie naruszało by usunięcie
    > ewentualnie samego podpisu. Ale całego posta? To tak, jak za
    > naruszenie prawa autorskiego ścigać kustosza muzeum, który
    > polecił w ramach zmiany ekspozycji wynieść do magazynu jakiś
    > obraz.

    Ależ proszę bardzo. Prawo autorskie wynika z jednego z
    podstawowych praw i swobód obywatelskich a więc
    PRAWA WŁASNOŚCI. Jeśli publikuje się moje posty
    bez podpisu a usuwa TE SAME posty zawierające podpis
    to zabiera się mojej twórczości TOŻSAMOŚĆ(!).
    Post staje się anonimowy bowiem nick nie jest NAZWISKIEM.
    To tak jakby Pikasso miał prawo do malowania obrazów
    ale nie miał prawa do podpisywana swoich dzieł.
    Cyż to nie jest oszołomstwo??
    Przecież ja na grupach SCI ogłaszam wiele twierdzeń nie znanych
    jeszcze oficjalnej nauce. Dlaczego zabrania mi się podpisywać
    tych przemyśleń?
    Edward Robak

  • 13. Data: 2004-11-23 22:23:20
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

> [...]

    Przecież ja na grupach SCI ogłaszam wiele twierdzeń nie znanych
    jeszcze oficjalnej nauce. Dlaczego zabrania mi się podpisywać

    zobacz:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    oc.prawo&aid=33651915
    Autor: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> 23 listopada 2004 23:21:34

  • 14. Data: 2004-11-23 22:24:21
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>
> [...]
    > Przecież ja na grupach SCI ogłaszam wiele twierdzeń nie znanych
    > jeszcze oficjalnej nauce. Dlaczego zabrania mi się podpisywać

    Jest różnica??

  • 15. Data: 2004-11-23 22:33:28
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2004-11-23 23:23 :

    >Przecież ja na grupach SCI ogłaszam wiele twierdzeń nie znanych
    >jeszcze oficjalnej nauce.

    Jakich "wiele"? W kółko jedno i to samo, o jakimś Re1.
    - Szwejk

  • 16. Data: 2004-11-23 22:41:45
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Wojtek Szweicer" <w...@p...onet.pl>
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Jakich "wiele"? W kółko jedno i to samo, o jakimś Re1.
    > - Szwejk

    Chech,, :)
    Nieskończoność ograniczona Re1 o której marzył Einstein
    to tylko jedna z wielu moich rewelacji. Poczytaj ostatnie wyjaśnienia
    o świadomości która nie opiera się na atomach tworzących mózg
    ale na przestrzeni występującej pomiędzy atomami.
    Chech,,
    ale to już rzeczywiście NTG.
    E...@R...pl

  • 17. Data: 2004-11-23 22:51:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ksRobak wrote:

> [...]
    > o świadomości która nie opiera się na atomach tworzących mózg
    > ale na przestrzeni występującej pomiędzy atomami.

    Oj, jak rany... Expierd wrócił?! Czy opatentowałeś już swoją słynną
    kropkę na końcu zdania?

  • 18. Data: 2004-11-23 23:14:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > Ależ proszę bardzo. Prawo autorskie wynika z jednego z
    > podstawowych praw i swobód obywatelskich a więc
    > PRAWA WŁASNOŚCI.

    To bardzo teoretycznie. Ustalmy, ze na użytek praktyki w sposób zasadniczy
    normuje to Prawo Autorskie oraz w pozostałym zakresie Kodeks Cywilny.

    > Jeśli publikuje się moje posty
    > bez podpisu a usuwa TE SAME posty zawierające podpis
    > to zabiera się mojej twórczości TOŻSAMOŚĆ(!).

    Nie zgadzam sie z Tobą. O ile - przyjmując założenie, że post jest dziełem,
    co wcale oczywiste i pewne nie jest - publikacja dzieła bez podpisu jest
    jakoś tam krzywdząca dla autora i faktycznie jest czynem zabronionym w
    Polsce, to już nikt nie ma obowiązku publikowania dzieła, jeśli tylko nie
    wynika to z jakiegoś prawa. Idąc Twoim tokiem rozumowania, to należało by na
    przykład ścigać wszystkich wydawców gazet, którzy nie chcą publikować
    jakiegoś tam artykułu. Stacje nadawcze, ze nie chcą publikować mojego
    bzdurnego wierszyka. Moim zdanie zbyt daleko idące wnioski z tego wyciągasz.

    > Post staje się anonimowy bowiem nick nie jest NAZWISKIEM.
    > To tak jakby Pikasso miał prawo do malowania obrazów
    > ale nie miał prawa do podpisywana swoich dzieł.
    > Cyż to nie jest oszołomstwo??

    Nie bardzo Cię rozumiem. Pisałeś, ze to posty są usuwane, a nie same
    podpisy. A to pewna różnica. Stosując Twoja analogię, to jest tak, jakby
    Pikasso nei miał prawa wystawiać sowich dziel. No bo malować i podpisywac
    moze. Wszak w opisanym przez Ciebie przykładzie nikt Ci nie zabrania pisnaia
    tych postów. Jedynie administrato z jakiś tam powodów - chwilowo nie ważne z
    jakich - nie publikuje ich. No ale w sieci każdy serwer jest czyjąś
    własnością. I jako właściciel ma on jakieś tam prawo do zarządzania
    serwerem.

    W wyapdku grup moderowanych sprawa jest jasna. A przy nie moderowanych? Niby
    nie powinien, ale jak zrobi, to trudno podnieść jakiś celny zarzut.

    > Przecież ja na grupach SCI ogłaszam wiele twierdzeń nie znanych
    > jeszcze oficjalnej nauce. Dlaczego zabrania mi się podpisywać
    > tych przemyśleń?
    > E...@R...pl

    O powód podjętych przez kogoś tam działań raczej pytaj tego, kto je podjął.
    Pewnie jakiś powód jest. Mnie trudno zająć na ten temat stanowisko. Ale z
    praktycznej strony, to być może wystarczy z innego serwera korzystać. Nie
    znam sie na tym dokładnie, ale z tego co wiem, to każda grupa dyskusja jest
    na wielu serwerach. Szczególnie te bardziej popularne. Ja pracuję przy
    użyciu Hamstera i ściągam grupy z kilku serwerów. Wcześniej, gdy pobierałem
    z jednego serwera okazywało się, ze czasem całych wątków nie było. Może to
    jest rozwiązanie?

  • 19. Data: 2004-11-23 23:17:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > o świadomości która nie opiera się na atomach tworzących mózg
    > ale na przestrzeni występującej pomiędzy atomami.

    A znane są przypadki przeżycia przez czytających? :-))

  • 20. Data: 2004-11-24 06:57:26
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 23:23:20 +0100,
    osoba podpisana: ksRobak <k...@f...polbox.pl>
    napisała:
    [...]

    Czyli co, pozwieesz mnie, za to że za chwilę mój czytnik przestanie
    prezentować Twoje posty ? Nieźleście się z Buzdyganem dobrali jeden
    chciał pozywać, ze serwery trzymają jego posty, drugi, że nie ;-)

    KJ
    PS. Możesz darować sobie odpowiedź, ja już jej nie przeczytam.
    3rd Law of Computing:
    Anything that can go wr
    fortune: Segmentation violation -- Core dumped