  • 1. Data: 2004-11-23 10:06:04
    Temat: prawo telekomunikacyjne
    Od: kot_bury <k...@o...pl>

    Witam grupowiczów

    Mam pytanie odnośnie wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych.

    czy firma świadcząca usługi hostingowe (utrzymanie stron na własnych
    serwerach, obsługa domen, ftp) powinna ubiegać się o taki wpis? Byłem w
    Urzędzie Regulacji Telekomunikacji i Poczty - nie uzyskałem tam jednak
    jednoznacznej odpowiedzi. Dodam tylko że na serwerze są głównie strony
    oparte na systemach bazodanowych.

    pozdrawiam

    kot_bury

  • 2. Data: 2004-11-24 11:22:05
    Temat: Re: prawo telekomunikacyjne
    Od: "Killer" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Urzędzie Regulacji Telekomunikacji i Poczty - nie uzyskałem tam jednak
    > jednoznacznej odpowiedzi. Dodam tylko że na serwerze są głównie strony

    Jeżeli to jest utrzymanie stron, poczty, ftp to nie jesteś przedsiębiorcą
    telekomunikacyjnym, a zatem nie musisz składać wniosku o wpis.
    Jeżeli jednak potrzebujesz jakiegoś "dupochronu" to na stronie www.urtip.gov.pl
    znajdziesz adres, na który możesz wysłać zapytanie (pisemnie). O takie rzeczy
    pytaj centralę, a nie oddziały.

    Pozdrawiam
    Killer

  • 3. Data: 2004-11-24 16:24:01