  • 1. Data: 2004-11-23 10:51:23
    Temat: ANKIETA - cenzura na newsach
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    W poście na polskie "Newsowe Grupy Dyskusyjne SCI"
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    ci.filozofia&aid=33639086
    zostało wymienione konkretne nazwisko i imię które CENZURA
    niemoderowanych grup newsowych wycina wraz z postami.
    Taka praktyka jest sprzeczna z prawem autorskim obowiązującym
    w państwie prawa jakim jest RP.
    Poniższa ANKIETA pozwoli poznać zdanie aktywnych UGD
    na temat autoryzacji swoich wypowiedzi zgodnie z własną wolą.

    Czy sprawiało by Ci radość gdyby CENZURA działająca
    na polskich "Newsowych Grupach Dyskusyjnych SCI" usuwała Twoje
    wypowiedzi tylko dlatego, że podpisałeś (podpisałaś) je własnym
    prawdziwym imieniem i nazwiskiem?

    ANKIETA - cenzura na newsach
    Aby zagłosować użyj jednego z poniższych linków.

    PYTANIE: Czy jesteś za tym by CENZURA usuwała Twoje posty
    jeśli są podpisane imieniem i nazwiskiem?

    ODPOWIEDZI:
    Tak:
    CENZURA powinna usuwać posty podpisane imieniem i nazwiskiem
    niezależnie od treści.
    http://psphome.dhtml.pl/ankieta.php?
    cenzura_na_newsach[tak|nie|tak_ale|nie_wiem]1

    Nie:
    CENZURA nie powinna usuwać postów podpisanych imieniem i
    nazwiskiem niezależnie od treści.
    http://psphome.dhtml.pl/ankieta.php?
    cenzura_na_newsach[tak|nie|tak_ale|nie_wiem]2

    Tak_ale:
    CENZURA powinna usuwać posty podpisane imieniem i nazwiskiem
    w zależności od treści a nie od podpisu.
    http://psphome.dhtml.pl/ankieta.php?
    cenzura_na_newsach[tak|nie|tak_ale|nie_wiem]3

    Nie wiem (nie mam zdania):
    http://psphome.dhtml.pl/ankieta.php?
    cenzura_na_newsach[tak|nie|tak_ale|nie_wiem]4

    E...@R...pl (ksRobak)

    Uwaga:
    ankieta rozesłana na 3 grupy SCI (crosspost)
    "pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.soc.prawo"
    serdecznie proszę aby ewentualne komentarze przekierować
    na "pl.sci.filozofia". Dziękuję. :-)

  • 2. Data: 2004-11-23 11:36:49
    Temat: Re: ANKIETA - cenzura na newsach
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    cenzura na newsach
    (Aby zagłosować użyj jednego z poniższych linków)

    tak
    http://psphome.dhtml.pl/ankieta.php?cenzura_na_newsa
    ch[tak|nie|tak_ale|nie_wiem]1
    nie
    http://psphome.dhtml.pl/ankieta.php?cenzura_na_newsa
    ch[tak|nie|tak_ale|nie_wiem]2
    tak ale
    http://psphome.dhtml.pl/ankieta.php?cenzura_na_newsa
    ch[tak|nie|tak_ale|nie_wiem]3
    nie wiem
    http://psphome.dhtml.pl/ankieta.php?cenzura_na_newsa
    ch[tak|nie|tak_ale|nie_wiem]4

    Od teraz można też używać krótszych wersji linków:

    tak
    http://psphome.dhtml.pl/ankieta.php?ank=ID73&odp=1
    nie
    http://psphome.dhtml.pl/ankieta.php?ank=ID73&odp=2
    tak ale
    http://psphome.dhtml.pl/ankieta.php?ank=ID73&odp=3
    nie wiem
    http://psphome.dhtml.pl/ankieta.php?ank=ID73&odp=4

    Lub podać link do formularza głosowania:
    http://psphome.dhtml.pl/ankieta.php?ank=ID73

  • 3. Data: 2004-11-23 11:43:30
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > zostało wymienione konkretne nazwisko i imię które CENZURA
    > niemoderowanych grup newsowych wycina wraz z postami.
    > Taka praktyka jest sprzeczna z prawem autorskim obowiązującym
    > w państwie prawa jakim jest RP.

    Prawo autorskie nie odnosi sie w zaden sposób do regulacji usenetu.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 4. Data: 2004-11-23 11:43:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ksRobak wrote:
    > cenzura na newsach
    > (Aby zagłosować użyj jednego z poniższych linków)

    Sp*.*laj, trollu.

  • 5. Data: 2004-11-23 11:49:45
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Sp*.*laj, trollu.
    > [Andrzej Lawa]

    Szanowny Pan nie doczytał:

[...]

    PS. Po co Pan panie Andrzej'u Lawa crosspostuje? Przecież to
    śmiecenie i trollowanie. :D
    E...@R...pl (ksRobak)

  • 6. Data: 2004-11-23 11:54:45
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Lesio5" <l...@w...pl>
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Prawo autorskie nie odnosi sie w zaden sposób do regulacji usenetu.
    > --
    > Leszek Grelak - Lesio5

    Bynajmniej. Post jest artykułem a za zamieszczanie treści niezgodnych
    z prawem grozi odpowiedzialniość KARNA.
    Tu nie ma anonimowości. Regulacje usenetu to FIKCJA.
    E...@R...pl

  • 7. Data: 2004-11-23 20:02:01
    Temat: Re: 'cenzura' na newsach
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Bynajmniej. Post jest artykułem

    Jejku, to ja nawet nie wiedzialem ze pisuję artykuly w usenecie. Tantiemy
    prosze !!!!!!!

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 8. Data: 2004-11-23 20:51:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > niemoderowanych grup newsowych wycina wraz z postami.
    > Taka praktyka jest sprzeczna z prawem autorskim obowiązującym

    A czy mógł byś mi powiedzieć, które to prawo narusza? Bo jakby nawet
    przyjąć, że post jest dziełem, na które rozciąga sie prawo autorskie - co
    jest dyskusyjne, ale załóżmy na potrzeby analizy chwilowo, ze tak jest - to
    prawo autorskie naruszało by usunięcie ewentualnie samego podpisu. Ale
    całego posta? To tak, jak za naruszenie prawa autorskiego ścigać kustosza
    muzeum, który polecił w ramach zmiany ekspozycji wynieść do magazynu jakiś
    obraz.

  • 9. Data: 2004-11-23 21:00:57
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> wrote in message
    > W poście na polskie "Newsowe Grupy Dyskusyjne SCI"

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    ci.filozofia&aid=33639086
    > zostało wymienione konkretne nazwisko i imię które CENZURA

    NTG.
    --
    Jaroslaw Dubowski, Bytom

  • 10. Data: 2004-11-23 21:17:31
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

> [...]

    że niby co NTG? ANKIETA - cenzura na newsach?
    http://psphome.dhtml.pl/ankieta.php?ank=ID73
    jesteś pewien?? :o)
    E...@R...pl