    From: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ANKIETA - cenzura na newsach
    Date: Tue, 23 Nov 2004 23:23:20 +0100

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    news:co0bep$71c$14@news.onet.pl...
    > Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    ci.filozofia&aid=33639086

    > A czy mógł byś mi powiedzieć, które to prawo narusza? Bo jakby
    > nawet przyjąć, że post jest dziełem, na które rozciąga sie prawo
    > autorskie - co jest dyskusyjne, ale załóżmy na potrzeby analizy
    > chwilowo, ze tak jest - to prawo autorskie naruszało by usunięcie
    > ewentualnie samego podpisu. Ale całego posta? To tak, jak za
    > naruszenie prawa autorskiego ścigać kustosza muzeum, który
    > polecił w ramach zmiany ekspozycji wynieść do magazynu jakiś
    > obraz.

    Ależ proszę bardzo. Prawo autorskie wynika z jednego z
    podstawowych praw i swobód obywatelskich a więc
    PRAWA WŁASNOŚCI. Jeśli publikuje się moje posty
    bez podpisu a usuwa TE SAME posty zawierające podpis
    to zabiera się mojej twórczości TOŻSAMOŚĆ(!).
    Post staje się anonimowy bowiem nick nie jest NAZWISKIEM.
    To tak jakby Pikasso miał prawo do malowania obrazów
    ale nie miał prawa do podpisywana swoich dzieł.
    Cyż to nie jest oszołomstwo??
    Przecież ja na grupach SCI ogłaszam wiele twierdzeń nie znanych
    jeszcze oficjalnej nauce. Dlaczego zabrania mi się podpisywać
    tych przemyśleń?
    E...@R...pl

    zobacz:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s