  • 111. Data: 2004-11-29 21:58:20
    Temat: Re: ANKIETA - cenzura na newsach
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    news:cog41i$dio$1@news.onet.pl...
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Ich musi być co najmniej 5-ciu! Czemu nie blokują mnie i miliona
    > innych internautów?

    Więc sugerujesz, że to jakaś klika?????
    Dzisiaj Cię nie blokują a jutro? Jaką masz gwarancję prawną
    że gdy znudzi się CENZOROM blokowanie mnie to wybór
    nie padnie na Ciebie?
    Edward Robak

  • 112. Data: 2004-11-29 22:15:02
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał:

    > jakiś admin z tego serwera mnie osobiście nie lubi
    > bo nie podoba mu się moje nazwisko to może blokować
    > mi dostęp "do swojego sklepu" (murzynów nie obsługujemy)
    >
    > To nie chodzi o jeden sklep stosujący apartheid...
    >
    > Dzisiaj Cię nie blokują a jutro? Jaką masz gwarancję prawną
    > że gdy znudzi się CENZOROM blokowanie mnie to wybór
    > nie padnie na Ciebie?

    Bo Robert jest biały...

  • 113. Data: 2004-11-29 22:24:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > Więc sugerujesz, że to jakaś klika?????
    > Dzisiaj Cię nie blokują a jutro? Jaką masz gwarancję prawną
    > że gdy znudzi się CENZOROM blokowanie mnie to wybór
    > nie padnie na Ciebie?

    Gwarancji żadnych. Ale sporą szansę, że jak mniej więcej będę się stosował
    do reguł używania ich serwerów, to nie tyle mnie nie zablokują, co nawet nie
    zauważą. Śmiem twierdzić, że oni tych wszystkich postów na wszystkich
    grupach raczej nie czytają. Nie wiem, czy sobie zdajesz sprawę, że to jest
    kilka tysięcy dziennie. Tylko na grupach polskojęzycznych.

    To mniej więcej tak, jak z podsłuchem w stanie wojennym. Niby był. Tylko ilu
    mogło być słuchających? No mogli niektóre umowy podsłuchiwać faktycznie. Ba,
    mogli się uwziąć i podsłuchiwać rozmowy na danej linii. Ale wszystkich nie
    mieli żadnej szansy.

    Podobnie na grupach. Dokąd ktoś administratorowi nie zwróci uwagi na
    czyjeś - jego zdaniem - niestosowne zachowanie, to on tego nie czyta. Gdyby
    czytał, to by nie blokował po IP, czy podpisie, tylko spokojnie usuwał te
    niewłaściwe - jego zdaniem - posty. Ale, że nie jest w stanie czytać
    wszystkiego, to zostaje mu krnąbrnego internautę po prostu zablokować. Ni
    wnikam tu w stronę merytoryczną zagadnienia, czy słusznie to czynie, czy
    nie. Chodzi mi o sam mechanizm.

    Ale proponuję zakończyć to bicie piany. Wskazałem Ci podstawy prawne,
    wskazałem możliwe przyczyny, a i sposób rozwiązania problemu - moim zdaniem
    możliwy do zastosowania w praktyce. Niestety nie jestem w stanie Ci udzielić
    dalej idącej pomocy, bo wpływu na administratorów żadnego nie mam. Pomóc
    możesz sobie tylko sam. Stąd też proponuję zakończenie tego przydługawego
    już wątku.

  • 114. Data: 2004-11-29 22:32:45
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Bo Robert jest biały...

    Ha! to wszystko jasne :)
    Nic mi nie pozostaje tylko robić swoją murzyńską robotę
    a Panom i Władcom grzecznie podziękować za utrudnienia
    Tylko JAK skoro są anonimowi? :o)
    Edward Robak

  • 115. Data: 2004-11-29 22:52:48
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
> [...]

    > wpływu na administratorów żadnego nie mam. Pomóc możesz
    > sobie tylko sam. Stąd też proponuję zakończenie tego

    dzięki
    z tej piany zrozumiałem, że zawsze winna jest ofiara bo na pewno
    musiała sprowokować gwałciciela a więc jest WINNA.
    Nikt bez powodu bezkarnie nie gwałci.
    miło było poznać
    Edward Robak