  • 91. Data: 2004-11-28 00:29:38
    Temat: Re: ANKIETA - cenzura na newsach
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:cob3fk$mde$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownicy za tę usługe nie płacą, więc na zdrowy rozum (choć
    > niekoniecznie wg prawa) nie mogą wiele wymagać. Ale nawet gdyby, to i tak
    > chyba nie ma urzędowych norm regulujących standardy świadczenia takich
    > usług. Również regulamin serwera można sobie napisać dowolny i co drugi
    > dzień zmieniać. Tak czy siak cienko widzę sukcesy ksrobaka w sądzie.

    Za wejście do sklepu też się nie płaci, co nie znaczy, ze właściciel może
    wywalać, kogo mu się żywnie podoba. Opłata tu akurat ma małe znaczenie.

  • 92. Data: 2004-11-28 06:03:35
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

    No rewela. Teraz dwa trolle beda prowadzic 'dyskusje' merytoryczna.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 93. Data: 2004-11-28 08:09:36
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > chech,, komu by się chciało włóczyć po sądach?

    No skoro Ci się nie chce to czemu narzekasz?

    Pzdr
    Leszek

  • 94. Data: 2004-11-28 09:58:02
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Leszek" <l...@p...fm>
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > No skoro Ci się nie chce to czemu narzekasz?
    >
    > Pzdr
    > Leszek

    W trosce o RÓWNE PRAWA obywatelskie.
    Nie podoba mi się takie prawo według którego rację ma ten
    kto ma nabity pistolet.
    Jeśli ktoś/coś ma takie możliwości by zablokować moje posty
    a ja takich możliwości NIE MAM -- to przynajmniej usiłuję ustalić:
    kim/czym jest ten tajemniczy ORGAN który mnie nie lubi? :D
    ...bo nawet gdybym zechciał wystąpić do Sądu Grodzkiego
    z zażaleniem na krzywdę jaka mnie (i innych) spotyka
    to kogo mam wskazać jako SPRAWCĘ niesprawiedliwości? hę?
    Edward Robak

  • 95. Data: 2004-11-28 10:54:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > z zażaleniem na krzywdę jaka mnie (i innych) spotyka
    > to kogo mam wskazać jako SPRAWCĘ niesprawiedliwości? hę?

    Ty zawiadomienie złóż Policji. Policja już sobie da radę. Z tym, że to
    wszystko pod warunkiem, że ich działanie nie było usprawiedliwione. Po za
    tym dla poszczególnych serwerów są publicznie jawni administratorzy. Możesz
    ich sobie odczytać korzystając z usługi WhoIs. Zawsze możesz ich zapytać o
    przyczynę nieprzychylności.

  • 96. Data: 2004-11-28 11:56:40
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
> [...]

    > administratorzy. Możesz ich sobie odczytać korzystając z usługi
    > WhoIs. Zawsze możesz ich zapytać o przyczynę nieprzychylności.

    Bardzo ładnie to brzmi co napisałeś ale w TEORII.
    W praktyce wygląda to tak:
    Odpowiedź serwera: '522 5.2.2 Sender address REJECTED',
    a więc blokuje się także moje konta pocztowe hehehe
    Jeden z administratorów życzliwego serwera napisał mi, że
    NIE WIE dlaczego moje posty nie docierają do jego serwera
    te podpisywane Edward Robak lub te zawierające
    mój adres IP - a więc NIE WIE kto i na jakim etapie ogłaszania
    postów na newsach przecina przepływ informacji.
    ...bo że ktoś to robi to WSZYSCY widzą... :-)
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    kim/czym jest ten tajemniczy ktoś/coś CENZURUJĄCY polskie
    newsy według własnego widzimisię w taki sposób, że nawet
    administratorzy nie wiedzą???
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Edward Robak

  • 97. Data: 2004-11-28 12:41:52
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > newsy według własnego widzimisię w taki sposób, że nawet
    > administratorzy nie wiedzą???
    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Odpowiedz prosto i jasno na następujące pytanie:
    czego szukasz na tej grupie, pocieszenia czy porady??
    R.Tomasik o krupie a Ty o d....
    Rozmowa z Tobą przypomina gadanie ze ścianą.

    Pzdr
    Leszek

  • 98. Data: 2004-11-28 13:30:14
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Leszek" <l...@p...fm>
> [...]

    > czego szukasz na tej grupie, pocieszenia czy porady??
    > R.Tomasik o krupie a Ty o d....
    > Rozmowa z Tobą przypomina gadanie ze ścianą.

    Sądzisz człowiecze, że jeśli będziesz odbiegał od meritum
    to "zbijesz mnie z pantałyku"?
    Jeśli nie rozumiesz to wyłącznie twój problem bowiem nie ma
    tabletek na bezmyślność abyś mógł połknąć i wiedzieć co czytasz.
    Na pytanie: "kim/czym jest..." odpowiada się: "jest tym i tym..."
    albo nie zabiera się głosu(!).
    Edward Robak

  • 99. Data: 2004-11-28 15:58:46
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Sądzisz człowiecze, że jeśli będziesz odbiegał od meritum
    > to "zbijesz mnie z pantałyku"?

    Nic nie sądzę. Zadałem proste pytanie.
    Nie chcesz/nie umiesz odpowiedzieć? Twoja sprawa.

    Pzdr
    Leszek

  • 100. Data: 2004-11-28 16:41:52
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Leszek" <l...@p...fm>
> [...]

    >>> Leszek

    > Nic nie sądzę. Zadałem proste pytanie.
    > Nie chcesz/nie umiesz odpowiedzieć? Twoja sprawa.

    To ja zadałem pytanie. Ty go skomentowałeś (coś tam o ścianie)
    moje pytanie brzmiało:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    kim/czym jest ten tajemniczy ktoś/coś CENZURUJĄCY polskie
    newsy według własnego widzimisię w taki sposób, że nawet
    administratorzy nie wiedzą???
    czy nie dostrzegasz, że taki układ CENZURUJĄCY - cenzurowany
    wymaga regulacji prawnej?
    porównaj:
    bijący - bity
    kradnący - okradziony