  • 31. Data: 2003-11-18 13:02:58
    Temat: Re: Boso w samochodzie
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości
    news:bpd41e$jkc$1@druid.ceti.pl...

    > wiec jesli sie chce wykazywac "yntelygencyja" w postaci glupich zartow -
    > chyba nie tedy droga

    A co jeśli niczym nie mam zamiaru się wykazywać??
    A piszę bo mi się tak podoba?
    Po co Ty piszesz? Czym się tutaj chcesz "wykazać"??

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 32. Data: 2003-11-18 13:11:35
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > A co jeśli niczym nie mam zamiaru się wykazywać??
    no to ok - ale napisales o inteligancji - wiec myslalam ze o swojej - ale
    ok - pewnie niedoczytalam i nie pisales o swojej - bo niby jak?:-)

    > Po co Ty piszesz? Czym się tutaj chcesz "wykazać"??

    ze mozna prowadzic samochod w butach na wysokich obcasach i to prowadzic
    baaaaardzo dobrze - bedac nawet kobieta
    jasen? czy jeszcze raz bede to musiala powtarzac jesli zapytasz czym sie
    chcialam wykazac?

    ania
    www.aem.pl
    Krakuf
    osiolek F650 CS
    143 kucyki pod czerwona sukienka

  • 33. Data: 2003-11-18 13:15:38
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-11-18 13:37, ania wrote:

    > zart ma to do siebie ze sie starzeje - chyba ze jest dobry, a ten byl raczej
    > kiepski stary nieswiezy i smierdzacy staroscia i nie tylko

    Aniu, Ty się chyba na żartach nie znasz.
    Leszek mi napisał, że mam braki w jakiejś "inteligencji", więc się uczę.

    Wiem, że na przykład dobry żart, to:

    "Gdy nie potrafi się atakować myśli, atakuje się jej autora"
    Autor:
    Leszek, GG 1631219

    I żeby żart się udał, trzeba go "wzmocnić" jakimś męskim, mocnym
    zwrotem, np.:

    "A ty chamski, znerwicowany i zakompleksiony dupek."

    (Dobrze, że o mnie tego nie napisał, bo tak, to by wszyscy już
    wiedzieli, moja mama też korzysta z Internetu).

    Pzdr: Catbert

  • 34. Data: 2003-11-18 13:24:21
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > I żeby żart się udał, trzeba go "wzmocnić" jakimś męskim, mocnym
    > zwrotem, np.:
    >
    > "A ty chamski, znerwicowany i zakompleksiony dupek."

    To nie był żart tylko stwierdzenie faktu.
    Pracuj wytrwale nad umiejętnościa czytania ze zrozumieniem.
    Serio uważasz że sentencja:"Gdy nie potrafi się atakować myśli, atakuje się
    jej autora"
    jest żartem??

    Leszek

  • 35. Data: 2003-11-18 13:27:53
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Leszek mi napisał, że mam braki w jakiejś "inteligencji", więc się uczę.

    Jeśli w moim poście coś takiego przeczytałeś to znaczy że ...jesteś
    blondynką;)
    Albo po prostu masz coś damskiego w głowie.

    Proponuję EOT
    Leszek

  • 36. Data: 2003-11-18 13:53:52
    Temat: Re: A czy kobieta może jeździć samochodem topless?
    Od: g...@p...onet.pl

    > g...@p...onet.pl rzecze:
    >
    > Co nie jest zakazane jest dozwolone.
    > W Polsce obowiązuje równouprawnienie, jeśli faceci mogą chodzić z gołym torsem
    > to kobiety też.

    Czyli wynika z tego, że samochodem też mogą jeździć topless

  • 37. Data: 2003-11-18 13:55:37
    Od: "gregor" <g...@p...onet.pl>

    > eee tam - ostatnio na wakacjach podziwialam wszystkich jezdzacych
    > jednosladami w klapkach:-)

    Podziwiać można, ale nie jest to zbyt wygodne

  • 38. Data: 2003-11-18 13:55:48
    Temat: Odp: Boso w samochodzie
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    szkoda że nikt nie zrozumiał twojego dowcipu
    trzeba wymienić grupę :)))
    bo panu leszkowi towarzystwo nie pasuje.
    tak nawiasem widzę że się strasznie udzielasz tylko w takich głupotkach
    jak jest temat poważny to nie widać cię tam.
    a jesli uważasz że masz rację we wszystkim to mi cię żal

    p.s.
    z reguły ci co mają racje we wszystkim noszą na codzień dresiki.....

  • 39. Data: 2003-11-18 14:01:26
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    Ania daj spokój
    rozmawiasz z samozwańczym bogiem
    wie wszystko, wie lepiej, wszystko może.
    szkoda prądu .
    strasznie ponury typ.

  • 40. Data: 2003-11-18 14:05:55
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > tak nawiasem widzę że się strasznie udzielasz tylko w takich głupotkach

    Nawiasem źle widzisz.

    > a jesli uważasz że masz rację we wszystkim to mi cię żal
    Mi cię żal tym bardziej. Nie znasz się biedaku na niczym. Nawet poprawnie
    pisać nie potrafisz po polsku.

    Leszek