  • 1. Data: 2003-11-16 22:29:36
    Temat: Re: A czy kobieta może jeździć samochodem topless?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A czy kobieta może jeździć samochodem topless? Pod warunkiem że ma
    > przyciemniane szyby. Bo facet może :-)

    Kobieta może, ale samochód nie może mieć przyciemnionych przedniej i
    bocznych szyb ponad bodaj chyba 15%. W każdym razie kobietę będzie widać,
    a to już może być podstawą do różnych zarzutów. Tak więc odpowiedź na całe
    Twoje pytanie brzmi: NIE!

  • 2. Data: 2003-11-17 09:36:50
    Temat: Re: Boso w samochodzie
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Czy samochodem mozna kierowac boso? Jeżeli tak - czy także motocyklem
    można
    > jeĽdzić boso?

    Teoretycznie nie ma zadnego problemu ... ;) Ja kieruje zazwyczaj rekoma,
    ale jak sie jest wygimnastykowanym, to mozna i nogami ;-)))))

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 3. Data: 2003-11-17 09:37:01
    Temat: Boso w samochodzie
    Od: "---> K" <k...@s...pl>

    Czy samochodem mozna kierowac boso? Jeżeli tak - czy także motocyklem można
    jeździć boso?
    P.S. NIEzłe sa takie łamigłowki w poniedziałek rano.

  • 4. Data: 2003-11-17 09:46:21
    Od: "---> K" <k...@s...pl>

    > Teoretycznie nie ma zadnego problemu ... ;) Ja kieruje zazwyczaj rekoma,
    > ale jak sie jest wygimnastykowanym, to mozna i nogami ;-)))))

    Niezłe, niezłe, żarcik OK - precyzyjniej - czy mozna operowac pedałami
    bosymi nogami. ?

  • 5. Data: 2003-11-17 10:01:05
    Od: Bogusław Szostak <a...@u...agh.edu.pl>

    ---> K wrote:

    > Niezłe, niezłe, żarcik OK - precyzyjniej - czy mozna operowac pedałami
    > bosymi nogami. ?

    Mozna, ale to niewygodne..

    Boguslaw

  • 6. Data: 2003-11-17 12:21:05
    Od: R De <s...@p...onet.pl>

    ---> K napisał, powodując wytarcie napisów na klawiszach:

    > Niezłe, niezłe, żarcik OK - precyzyjniej - czy mozna operowac pedałami
    > bosymi nogami. ?

    Chyba można. Wiem, że policja zwraca uwagę na panie, kierujące w butach na
    wysokim obcasie. To jest niebezpieczne, ale boso ???

  • 7. Data: 2003-11-17 13:13:22
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "---> K" <k...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:bpa52h$t91$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Niezłe, niezłe, żarcik OK - precyzyjniej - czy mozna operowac pedałami
    > bosymi nogami. ?

    Myślę, że to nie dość iż przyjemniejsze to i bezpieczniejsze.
    Przecież jest różnica czy w butach czy boso będziesz
    *naciskał pedała* :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Trudne problemy zostawione same sobie,

  • 8. Data: 2003-11-17 13:29:37
    Temat: [OT] Boso w samochodzie
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Bogusław Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:bpa63d$8nc$2@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Mozna, ale to niewygodne..

    Nieprawda. Trzeba sie przyzwyczaić, ale potem czuc różnicę - jest o wiele
    lepsze czucie pedałów ( he he) i można dzięki temu precyzyjniej operować.
    Całe lato zawsze jeżdzę na bosaka bo w laczkach to jest dopiero niewygodnie
    i niebezpiecznie.

    Depi.

  • 9. Data: 2003-11-17 19:34:21
    Od: "tomek tarasiuk" <l...@g...pl>

    ---> K <k...@s...pl> napisał(a):

    > Czy samochodem mozna kierowac boso? Jeżeli tak - czy także motocyklem można
    > jeździć boso?
    > P.S. NIEzłe sa takie łamigłowki w poniedziałek rano.

    Motocyklem pewno można tylko zimą paluszki Ci zmarzną. Tomek

  • 10. Data: 2003-11-17 19:48:11
    Temat: A czy kobieta może jeździć samochodem topless?
    Od: "Arkadiusz Oleszczuk" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A czy kobieta może jeździć samochodem topless? Pod warunkiem że ma
    przyciemniane szyby. Bo facet może :-)

    pozdrawiam