  • 41. Data: 2003-11-18 14:07:37
    Temat: Re: Boso w samochodzie
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości
    news:bpd61d$na3$1@druid.ceti.pl...

    > ze mozna prowadzic samochod w butach na wysokich obcasach i to prowadzic
    > baaaaardzo dobrze - bedac nawet kobieta

    No jasne.Dobrze że tego nie czytają rajdowcy. Śmiesznie wyglądaliby w
    szpilkach na podium;)

    Leszek

  • 42. Data: 2003-11-18 14:10:17
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ania daj spokój
    > rozmawiasz z samozwańczym bogiem
    > wie wszystko, wie lepiej, wszystko może.

    A ciebie wpędza to w kompleksy do tego stopnia że nie panujesz nad nerwami.
    Nie potrafisz nawet dać plonka?
    Przecież ty musisz strasznie cierpieć widząc że ktoś jest mądrzejszy od
    ciebie.

    Leszek

  • 43. Data: 2003-11-18 14:56:29
    Temat: Odp: Boso w samochodzie
    Od: "tch" <t...@w...pl>

  • 44. Data: 2003-11-18 18:48:32
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > No jasne.Dobrze że tego nie czytają rajdowcy. Śmiesznie wyglądaliby w
    > szpilkach na podium;)

    smiesznie tez bys ty wgladal w szpilkach - bo jak nasza tradycja (nie
    twierdze ze slusznie) uznaje - mezczyzna nie powinien chodzic w butach na
    wysokich obcasach
    no wlanie - czemu? moze to wiesz i sie podzielisz swoja madroscia?
    chetnie poslucham a raczej poczytam "madrzejszych" ode mnie:-)))

    ania
    www.aem.pl
    Krakuf
    osiolek F650 CS
    143 kucyki pod czerwona sukienka

  • 45. Data: 2003-11-18 18:50:46
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > tak nawiasem widzę że się strasznie udzielasz tylko w takich głupotkach
    > jak jest temat poważny to nie widać cię tam.
    > a jesli uważasz że masz rację we wszystkim to mi cię żal
    i musze sie z toba zgodzic - bo jak czasem uzywam twierdzen zaczerpnietych z
    roznych ustaw - to ten wlasnie osobnik - milknie - jak grob:-)

  • 46. Data: 2003-11-18 18:51:52
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Podziwiać można, ale nie jest to zbyt wygodne

    ja bym sie nie odwazyla - bo ja strasznie lubie swoje stopy:-)
    ale faktem jest - ze tam wszyscy jezdzili w klapkach a czasem nawet boso (a
    ci co w klapkach to tak sprytnie mieli noge ulozona zeby wlasnie paskiem
    zmieniac biegi)

  • 47. Data: 2003-11-18 20:54:43
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał
    w wiadomości news:bpdq7q$qem$2@druid.ceti.pl

    > i musze sie z toba zgodzic - bo jak czasem uzywam twierdzen
    > zaczerpnietych z roznych ustaw - to ten wlasnie osobnik - milknie - jak
    > grob:-)

    Gdybyś pozostawiła zalecaną wrotkę każdy by
    wiedział komu odpowiadasz, a tak...

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "One kozie dead"

  • 48. Data: 2003-11-18 21:59:52
    Od: poreba <m...@0...000p000l>

    "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> dnia pieknego 18 lis 2003 na
    pl.soc.prawo pisze tak:

    > Gdybyś pozostawiła zalecaną wrotkę każdy by
    > wiedział komu odpowiadasz, a tak...
    A tak każdy kto ma porządny czytnik też wie.
    Hint: References.

    --
    pozdro
    poreba

  • 49. Data: 2003-11-18 22:31:47
    Temat: Re: A czy kobieta może jeździć samochodem topless?
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A czy kobieta może jeździć samochodem topless? Pod warunkiem że ma
    > przyciemniane szyby. Bo facet może :-)

    Ooooooo mój ulubiony minibusiarz Oleszczuk tutaj? Ależ mnie zaskoczyłes....

    btw. na cholerę przyciemniane szyby? ;-)

    pdr
    Olo

  • 50. Data: 2003-11-18 22:33:50
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > W każdym razie kobietę będzie widać,
    > a to już może być podstawą do różnych zarzutów.

    Pijesz do Art. 174 KK ? ;-)))

    pdr
    Olo