  • 1. Data: 2003-11-16 23:22:54
    Temat: wykorzystanie fragmentów utworu
    Od: "d+" <t...@w...pl.invalid>

    Mam zamiar zrobić tzw. remiks starego utworu disco (polska, 1983) , będę
    chciał wykorzystac istotne elementy utworu. Chciałbym wiedziec jak to
    wygląda ze strony prawnej i praktycznej/finansowej - czy obowiązuje jeszcze
    ustalenie, że utwory starsze niż ileś tam lat, nie podlegają ochronie prawem
    autorskim? Jak dojść do ładu z prawem i autorem utworu w razie chęci wydania
    go w zmienionej formie i jakie konsekwencje mi grożą jeśli tego nie
    dopełnię?

    --
    (sygnaturka anulowana z powodu niezgodności z zasadami UE)