  • 41. Data: 2006-09-24 18:30:18
    Temat: Re: 1,4 promila na rowerze
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnehdjd1.2h9.j.krzyzanowski@localhost.localdo
    main...

    > Tak, sprawdzilem.
    > Poczatkujecy w przeliczeniu na przejezdzane kilometry powoduja najwiecej
    > wypadkow.

    Nie ma policyjnej statystyki w przeliczaniu na przejechane kilometry :D
    Policja nie ma technicznej możliwości by ją rzetelnie sporządzić. Ładnie to
    tak kłamać ? :D Na dodatek - tak nieinteligentnie ? :D

    pozdrawiam :)

    Monika

  • 42. Data: 2006-09-24 18:32:44
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnehdjnn.2h9.j.krzyzanowski@localhost.localdo
    main...

    > A gdyby jechal pod prad na trzezwo, to byloby lepiej?
    > A moze jagby szedl piechota to byloby lepiej?

    A gdyby tu było przedszkole ?

    Monika

  • 43. Data: 2006-09-24 18:34:09
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Idiom <i...@w...pl> napisali:

    > Kilka miesięcy temu widziałam, jak na dwupasmówce szybkiego ruchu, pod prąd
    > i zygzakiem jechał facet "po kilku piwkach".

    A gdyby jechal pod prad na trzezwo, to byloby lepiej?
    A moze jagby szedl piechota to byloby lepiej?

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 44. Data: 2006-09-24 18:37:35
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Idiom <i...@w...pl> napisali:

    > Nie ma policyjnej statystyki w przeliczaniu na przejechane kilometry :D
    > Policja nie ma technicznej możliwości by ją rzetelnie sporządzić. Ładnie to
    > tak kłamać ? :D Na dodatek - tak nieinteligentnie ? :D

    Ale mam statystyki, ktore mowia, ile rocznie przejezdza statystyczny poczatkujacy
    kierowca. Oraz statystyki mowiace ile wypadkow powoduje w ciagu roku

  • 45. Data: 2006-09-24 18:41:28
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Idiom <i...@w...pl> napisali:

    > A gdyby tu było przedszkole ?

    Wlasnie trafnie podsumowalas racjonalnosc karania rowerzystow.

    P.S.
    Widzialem kila miesiecy temu rowerzyste po flaszce, ktory jechal idealnie.
    A jeden trzezwy mi dzieciaka na chodniku potracil.

  • 46. Data: 2006-09-24 18:43:29
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnehdju5.2h9.j.krzyzanowski@localhost.localdo
    main...
    > Ale mam statystyki, ktore mowia, ile rocznie przejezdza statystyczny
    > poczatkujacy
    > kierowca. Oraz statystyki mowiace ile wypadkow powoduje w ciagu roku
    > statystyczny poczatkujacy kierowca.

    Przy czym pierwszą masz z... ? Kto prowadził takie badania? Jaką metodą ?

    Ponieważ policja nie przeprowadza takich statystyk, to pewno są jawne, na
    jakiejś stronie - proszę o adres :)

    I ile Ci wyszedł ten współczynnik ?

    I ile rocznie przejeżdża statystyczny kierowcy który ma prawojazdy dłużej
    niż rok? (wliczając w to całą rzeszę tych, co nie siedli ani razu za kółko)

    Widzisz, mówiłam, że kłamiesz nieinteligentnie - gdyby rzeczywiście
    prowadzono takie statystyki, to trzebaby do statystycznego kierowcy mającego
    prawo jazdy dłużej niż rok wliczać również tych, którzy nie jeżdżą od 30 lat
    i takich, co zrobili i w życiu przejechali 30 km (raz wioząc męża z
    imprezy). Wówczas mogłoby się okazać, że ilość przejeżdżanych kilometrów na
    statystycznego kierowcę jest stosunkowo niewielka i wcale wynik nie musiałby
    wypaść na niekorzyść świeżych kierowców (bo ci jeżdżą bardzo ostrożnie).

    Monika

  • 47. Data: 2006-09-24 18:46:37
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnehdk5e.2h9.j.krzyzanowski@localhost.localdo
    main...

    > Wlasnie trafnie podsumowalas racjonalnosc karania rowerzystow.

    W ten sam sposób rozumujac, nie powinno się karać pijanych kierowców.
    Trzeźwym też zdarzają się wypadki.

    Oj, z logiką to u Ciebie cieniuśko, oj cieniuśko.

    Monika

  • 48. Data: 2006-09-24 18:46:55
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Ale mam statystyki, ktore mowia, ile rocznie przejezdza statystyczny poczatkujacy
    > kierowca. Oraz statystyki mowiace ile wypadkow powoduje w ciagu roku
    > statystyczny poczatkujacy kierowca.

    Tylko ze statystycznie jak czlowiek wyprowadza psa, to maja po trzy nogi :/

    Problem w tym, ze statystyki sa przypisywane do ogółu, a ciekawe jak by
    sie takowe rozkladaly jakby uwzglednic procentowe rozłożenie wieku i
    stażu za kierownica. Pewno nie byloby tak rozowo, bo zarowno
    poczatkujacy jak i tacy ktorym wydaje sie ze jak jezdza x-nascie lat, to
    wszystko wiedza, popelniaja podobna ilosc wykorczen. Byc moze faktycznie
    nadrabiaja opanowaniem pojazdu i przez to koncza sie mniej powaznie.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 49. Data: 2006-09-24 19:20:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Co mozna z tym zrobic - albo inicjatywa ustawodawcza, albo obywatelskie
    > nieposluszenstwo.

    Sam sobie stosuj takie "obywatelskie nieposłuszeństwo". Łamanie sądowych
    zakazów smutno się kończy.

  • 50. Data: 2006-09-24 19:22:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > Wyobrażasz sobie pijanego pilota somolotu? Ja bym go kazał zestrzelić.

    Genialne. A pomyślałeś o tym, że on musiałby wtedy gdzieś spaść?