  • 1. Data: 2006-09-23 17:18:41
    Temat: ustaw o swobodzie działalności mowi w...
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    Art. 13.

    " 1. Osoby zagraniczne z państw członkowskich Unii Europejskiej, państw Europejskiego

    Obszaru Gospodarczego nienależących do Unii Europejskiej oraz państw

    niebędących stronami umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, które

    mogą korzystać ze swobody przedsiębiorczości na podstawie umów zawartych

    przez te państwa ze Wspólnotą Europejską i jej państwami członkowskimi, mogą

    podejmować i wykonywać działalność gospodarczą na takich samych zasadach"

    Chodzi mi o ta część, ktora traktuje o państwach spoza UE i i EOG - Polska zawarła z
    wieloma krajami oddzielne umowy, na mocy których obywatele tych krajów moga na
    zasadach wzajemności prowadzić w Polsce działalność gospodarczą. Czy ktos moze wie,
    gdzie [w sieci] znaleźć wykaz tych umów, lub wykaz krajów, ktorych one dotyczą?

    Podkresle, że nie chodzi mi o szczególne przypadki, kiedy ktos jest małzonkiem
    obywatela polskiego albo posiada zgodę na osiedlenie.

    Wojtek