  • 1. Data: 2006-09-24 06:36:01
    Temat: 1,4 promila na rowerze
    Od: "bizon" <k...@p...wp.pl>

    Witam szanownych grupowiczy

    Otoz jadac na rowerze zostalem zatrzymany przez policje. Alkomat wykazal 1,4
    promila alkoholu. Oczywiscie komisariat, protokol, sad .
    I stad moje pytanie: jaka mniej wiecej kare moze wymierzyc sad?

    z gory dziekuje za odpowiedz
    pozdrawiam

    bizon

  • 2. Data: 2006-09-24 07:29:26
    Temat: Re: 1,4 promila na rowerze
    Od: "syzer" <S...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bizon" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > promila alkoholu. Oczywiscie komisariat, protokol, sad .
    > I stad moje pytanie: jaka mniej wiecej kare moze wymierzyc sad?

    zakaz prowadzenia pojazdow(nie tylko rowerow) na 2 lata-to prawie napewno,
    grzywne.
    wpis do rejestru.

  • 3. Data: 2006-09-24 07:34:04
    Od: "bizon" <k...@p...wp.pl>

    Użytkownik "syzer" napisał

    > zakaz prowadzenia pojazdow(nie tylko rowerow) na 2 lata-to prawie napewno,
    > grzywne.
    > wpis do rejestru.

    a jezeli chodzi o wpis do rejestru to na jak dlugo ? bo rozumiem ze nie na
    wiecznosc

  • 4. Data: 2006-09-24 07:36:03
    Od: "bizon" <k...@p...wp.pl>

    Użytkownik "syzer" napisał

> [...]
    > wpis do rejestru.

    a jezeli chodzi o wpis do rejestru to na jak dlugo ? bo rozumiem ze nie na
    I z jaka grzywna trzeba sie liczyc? Jestem studentem i zadnych dochodow nie
    mam

  • 5. Data: 2006-09-24 07:56:34
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > I z jaka grzywna trzeba sie liczyc? Jestem studentem i zadnych dochodow nie
    > mam

    no jak nie masz, skoro piles? :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2006-09-24 08:17:19
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > na sepa :)

    no to wysepisz na grzywne :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 7. Data: 2006-09-24 08:18:18
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    no i zawsze mozesz zeznac ze Cie zmuszono i podstepnie upito! :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2006-09-24 08:18:30
    Od: "bizon" <k...@p...wp.pl>

    Użytkownik "rezist.com" napisał :

    > no jak nie masz, skoro piles? :)

    na sepa :)

  • 9. Data: 2006-09-24 08:23:08
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    syzer napsal(a):
    > zakaz prowadzenia pojazdow(nie tylko rowerow)

    Na jakiej podstawie w Polsce sie zatrzymuje prawo jazdy w przypadku
    popelnienia wykroczenia na rowerze? Pytam dlatego, ze w Czechach kilka
    dni temu w radiu (w specjalistycznej audycji auto-moto) bylo podobne
    pytanie, a redakcja ustalila, ze sprawa (podobno) jest prosta: nie grozi
    utrata prawa jazdy, bo jadac na rowerze, nie wykonujesz czynnosci, do
    ktorej prawo jazdy zostalo wydane.

    Ludek

  • 10. Data: 2006-09-24 08:45:20
    Od: "bizon" <k...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Ludek Vasta" napisał

> [...]
    > a redakcja ustalila, ze sprawa (podobno) jest prosta: nie grozi utrata
    > prawa jazdy, bo jadac na rowerze, nie wykonujesz czynnosci, do ktorej

    mam nadzieje ze masz racje bo od 4 lat prawie codziennie korzystam z
    samochodu i nie wyobrazam sobie zeby mi zabrano prawo jazdy z powodu jazdy
    po wypiciu na rowerze. Nadmienie ze do auta nie wsiadlem nigdy po chociazby
    piwie

    pozdrawiam
    bizon