  • 131. Data: 2006-09-27 14:14:03
    Temat: Re: 1,4 promila na rowerze
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > oj z mysleniem problemy jak widze, a czy my mamy samochody z epoki
    > flinstone'ow, ze sa napedzane sila ludzkich miesni?
    > co ma piernik do wiatraka, zdaje sie ze mowimy o rowerach

    Ty to chyba w ogóle nie myślisz - czasami bywa z górki, wiesz?

    > ustawowe odbieranie uprawnien do prowadzenia pojazdow silnikowych, kiedy
    > jechalo sie na bani rowerem, a w szczegolnosci jesli nie poruszalo sie
    > jezdnia

    Przepisy tego nie nakazują. Zakres zakazu oraz samo jego wprowadzenie i
    okres obowiązywania jest w gestii sądu.

    Bywały przypadki, że np. złapany "pod gazem" w osobowym (prywatnym, po
    godzinach pracy) dostał zakaz na samochody osobowe, ale z uwagi na
    wykonywany zawód z zakazu wyłączono ciężarówki.

    I teraz wyszło ładnie, jak blade masz pojęcie o tym, co tak zawzięcie
    krytykujesz.

  • 132. Data: 2006-09-27 14:27:44
    Od: pop ivan <p...@g...pl>

    > Nie mam także problemów z jednoczesnym czytaniem i chodzeniem oraz
    > potrafię czytać bez mamrotania sobie tekstu pod nosem.

    O to wprawdzie nie pytałem ale gratuluję. :o))

    > Bajki opowiadasz albo masz jakieś problemy neurologiczne.

    To, że Ty nie miałeś takiego przypadku nie oznacza, że jest on bajką.

    Zresztą, taka pszczoła np potrafi zabić i tym samym może uniemożliwić
    Tobie uwiarygodnienie innych rodzajów wypadków gdybyś przypadkiem
    zechciał je wszystkie wryfikować na sobie. ;o)

    > Owszem, ale kto ci każe w ogóle poruszać oczami? Zwłaszcza że masz się
    > tylko zatrzymać?

    Po co się porusza oczami jadąc rowerem?

    Zadaj to pytanie na pl.rec.rowery.
    Możesz wywołać temat wszechczasów. :o))

    Pozdr

  • 133. Data: 2006-09-27 15:08:27
    Od: "KRZYZAK" <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Przydarzył. Nie miałem problemów z zatrzymaniem się ani z utrzymaniem
    > drugiego oka otwartego.

    Pewnie jeszcze potrafisz kichac z otwartymi oczami.
    I polizac sie po lokciu ;>>>

    > Bajki opowiadasz albo masz jakieś problemy neurologiczne.

    Hehe, z was 2 to nie on opowiada :)

  • 134. Data: 2006-09-27 18:23:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK wrote:

    > Pewnie jeszcze potrafisz kichac z otwartymi oczami.
    > I polizac sie po lokciu ;>>>

    Pieprzysz głupoty. Oczywiście odruchem w momencie wpadnięcia czegoś do
    oka jest zamknięcie obu, ale to tylko ułamek sekundy, tyle co przy
    zwykłym mruganiu.

    > Hehe, z was 2 to nie on opowiada :)

    Jeśli nie potrafisz po zamknięciu obu oczu jednego z nich zaraz
    otworzyć, to jesteś jakiś niedorozwinięty.

  • 135. Data: 2006-09-28 06:22:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:gidqu3-o37.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ty to chyba w ogóle nie myślisz - czasami bywa z górki, wiesz?

    a czasem jest przedszkole i co z tego

    > Bywały przypadki, że np. złapany "pod gazem" w osobowym (prywatnym, po
    > godzinach pracy) dostał zakaz na samochody osobowe, ale z uwagi na
    > wykonywany zawód z zakazu wyłączono ciężarówki.

    bywaly przypadki, jak ktos mial fart, co malo prawdopodobne, albo dobre
    plecy czy gruba koperte

    > I teraz wyszło ładnie, jak blade masz pojęcie o tym, co tak zawzięcie
    > krytykujesz.

    nie powinno byc takiem mozliwosci wogole, bo jest ona bezsasadna, a tak
    sie okaze ze stracisz prawko za jazde rowerem po wypiciu 2 browarow, bo
    sad ma taki kaprys

  • 136. Data: 2006-09-28 06:28:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:17squ3-hs7.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Pieprzysz głupoty. Oczywiście odruchem w momencie wpadnięcia czegoś do
    > oka jest zamknięcie obu, ale to tylko ułamek sekundy, tyle co przy
    > zwykłym mruganiu.

    jak cie czytam to normalnie buraki z piwnicy czworkami mi uciekaja, tak to
    sobie moze pomrugac jak ci w oko wpadnie muszka owocowka, ale jak w oko
    dostaniesz kamykiem spod kola samochodu, albo jakims duzym odawdem jak
    osa, to juz tak kozaczyl nie bedziesz, a widze ze nigdy nic wiekszego niz
    taka muszka owocowka w oko ci nie wpadlo

    > Jeśli nie potrafisz po zamknięciu obu oczu jednego z nich zaraz
    > otworzyć, to jesteś jakiś niedorozwinięty.

    kilka razy doznalem urazu galki ocznej, obrywajac w nia roznymi
    przedmiotami i gwarantuje ci, ze ty tez bys nie potrafil, ale to trzeba
    przekonac sie na wlasnej dupie, a w tym wypadku oku, aby nie pitolic
    takich farmazonow jak ty

  • 137. Data: 2006-10-02 14:21:57
    Od: Pop Ivan <p...@o...pl>

    Ciekawy artykuł znalazłem

    http://www.przekroj.pl/index.php?option=com_content&
    task=view&id=2205&Itemid=54

    Takie czasy mamy...

  • 138. Data: 2007-02-20 10:09:56
    Temat: Looking for respectable software for PROMO!!!
    Od: AbraahamLcn<a...@m...ru>

    Give me link to SEO software (promotion, advertisement, etc.). I'm need it to promote
    my new e-shop.
    Thanks.

    -> http://usenet.pomocprawna.info