  • 1. Data: 2006-09-23 17:46:02
    Temat: pytanie zwiazane z urlopem macierzynskim
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Witam,
    mam dwa pytania zwiazane z urlopem macierzynskim i prosze o odpowiedz.

    Ile miesiecy kobieta musi byc zatrudniona aby go pobierac ?
    Jak go sie oblicza , srednia z ilu ostatnich pensji i ile jej %?

    K.

  • 2. Data: 2006-09-23 21:28:26
    Temat: Re: pytanie zwiazane z urlopem macierzynskim
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > mam dwa pytania zwiazane z urlopem macierzynskim i prosze o
    odpowiedz.

    > Ile miesiecy kobieta musi byc zatrudniona aby go pobierac ?

    Teoretycznie co najmniej 30 dni. Ale podobno w takich przypadkach ZUS
    może mieć wątpliwości, że umowa o pracę została zawarta wyłącznie w
    celu uzyskania zasiłku macierzyńskiego.

    > Jak go sie oblicza , srednia z ilu ostatnich pensji i ile jej %?

    Średnia z 12 miesięcy, 100%.

    wa

  • 3. Data: 2006-09-24 09:37:28
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>