  • 51. Data: 2006-09-24 19:32:14
    Temat: Re: 1,4 promila na rowerze
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Idiom <i...@w...pl> napisali:

    > Przy czym pierwszą masz z... ? Kto prowadził takie badania? Jaką metodą ?

    Od znajomego likwidatora z TU.

    > Ponieważ policja nie przeprowadza takich statystyk, to pewno są jawne, na
    > jakiejś stronie - proszę o adres :)

    Poszukaj sobie.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 52. Data: 2006-09-24 19:37:00
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Idiom <i...@w...pl> napisali:

    > W ten sam sposób rozumujac, nie powinno się karać pijanych kierowców.
    > Trzeźwym też zdarzają się wypadki.
    >
    > Oj, z logiką to u Ciebie cieniuśko, oj cieniuśko.

    ROFTFL :DDD
    I to mowi ktos, dla kogo pijany rowerzysta powoduje takie samo zagrozenie
    jak pijany kierowca samochodu.
    :)))
    To jak u Ciebie z logika?

  • 53. Data: 2006-09-24 19:43:10
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnehdn4k.2h9.j.krzyzanowski@localhost.localdo
    main...

    > Od znajomego likwidatora z TU.

    Nie omieszkam jutro sprawdzić - mam akurat spotkanie z babeczką z PZU :D

    A co z resztą posta ? Jaki Ci wyszedł współczynnik dla kierowców rocznych i
    wieloletnich ?

    No dobra, żarty żartami, teraz konkrety:

    Skąd niby któreś TU miałoby mieć informacje na temat kilometrów jakie
    przejechał statystyczny kierowca (świeży czy doświadczony) ? Musieliby znać
    dokładną ilość przejechanych km i dokładną ilośc kierowców - kto niby
    dostarcza im dane ?

    OJ, Jacuś, Jacuś, kłamać trzeba umieć :D

    Monika

  • 54. Data: 2006-09-24 19:44:26
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał:

    > To nie oddawaj prawka. Powiedz, ze zgubiles.
    > Mniejsza szansa, ze cie dupan przyrutynowej kontroli.

    E tam. Policjant przy rutynowej kontroli i tak sprawdzi przez radio, czy
    kierowca nie jest ścigany listem gończym, nie przekroczył 24 pkt
    karnych, etc. I trafi na bardzo ciekawy wpis w bazie "osoby, wobec
    których orzeczono zakaz prowadzenia pojazdów".

    -------------------+
    -------------------+

  • 55. Data: 2006-09-24 19:45:50
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Jak zlapia po pijaku, to tak.
    > A jak bedzie trzezwy i wszystko z papierami i autem w porzadku, to marne
    > szanse, zeby cos wyszlo.

    I tu jest właśnie głupie myślenie.
    Bo pierwsze co policjant zrobi to sprawdzi papiery i zaraz się okaże, że
    ma zakaz prowadzenia pojazdów.
    I nie dość, że posiedzi za poprzedni raz, dostanie jeszcze za teraz,
    dodatkowo za nieprzestrzeganie wyroku sądu, a na dokładkę kopną go za
    kłamstwo że zgubił prawko.
    Minimum rok w pierdlu za słuchanie twoich pomysłów.

  • 56. Data: 2006-09-24 19:52:01
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnehdndi.2h9.j.krzyzanowski@localhost.localdo
    main...
    > ROFTFL :DDD
    > I to mowi ktos, dla kogo pijany rowerzysta powoduje takie samo zagrozenie
> [...]

    Czy strzelający do ludzi na ulicy facet z karabinem maszynowym powoduje
    takie samo zagrożenie jak facet z dubeltówką?

    Dlaczego więc i jedno i drugie jest niedopuszczalne ?

    Ja nie mówiłam, że dla mnie pijany rowerzysta powoduje TAKIE SAMO
    zagrożenie - proponowałabym rozumieć czytany tekst :)

    Zarówno pijany kierowca jak i pijany rowerzysta stwarza zagrożenie. Nie
    mierzymy tu rozmiaru tego zagrożenia (bo gdyby to robić, to sądy musiałyby
    za każdym razem brać pod uwagę jakim samochodem, o jakiej mocy, jak zużytym,
    o jakiej wadze, w jakim miejscu itd jechał delikwent i od tego uzależniać
    wymiar kary), tylko stwierdzamy jego fakt.

    Monika

  • 57. Data: 2006-09-24 20:22:41
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Jak zlapia po pijaku, to tak.

    Wystarczy nawet rutynowa kontrola, moze byc trzezwy.

    > A jak bedzie trzezwy i wszystko z papierami i autem w porzadku, to marne
    > szanse, zeby cos wyszlo.

    A w komputerze sprawdza ze koles ma zakaz prowadzenia pojazdow i sie
    okaze ze wlasnie popelnil kolejne przestepstwo. Skonczy sie to tak ze
    zabiora go na komende, a samochod odholuja na policyjny parking.

    Ale pewnie, warto ryzykowac :D

    Jacek

  • 58. Data: 2006-09-24 21:31:18
    Od: "bizon" <k...@p...wp.pl>

    Użytkownik "syzer" napisał w wiadomości
    > +zakaz prowadzenia pojazdowna okres 2lat(sie po roku odwolasz)
    > . a urzedu ci przyjdzie zawiadomienie o cofnieciu prawa jazdy(z tego
    > organu ktory ci je wydal)

    Jeszcze takie pytanie mam odnosnie kary. Na posterunku przy spisywaniu
    papierow policjant pytal sie mnie czy mam prawo jazdy, odpowiedzialem ze tak
    i spytalem pozniej czy grozi mi jego utrata. Na to pytanie policjant
    powiedzial ze raczej nie powinienem sie tego obawiac. Stad moje lekkie
    zdziwienie po przeczytaniu Panstwa wiadomosci ze zabiora i to az na tak
    dlugi okres. Czy policjant mnie po prostu oklamal ? A moze mam jakies szanse
    zostac z prawem jazdy? Tak jak wczesniej pisalem jest to dla mnie
    najwazniejsze gdyz bardzo duzo jezdze samochodem.

    pozdrawiam
    bizon

  • 59. Data: 2006-09-24 21:42:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    castrol wrote:

    > A w komputerze sprawdza ze koles ma zakaz prowadzenia pojazdow i sie
    > okaze ze wlasnie popelnil kolejne przestepstwo. Skonczy sie to tak ze
    > zabiora go na komende, a samochod odholuja na policyjny parking.

    Albo rower - zależy czym będzie jechał ;)

  • 60. Data: 2006-09-24 22:09:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ef6agh$lg8$9@inews.gazeta.pl witek
    <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> pisze:

    > dokładnie.
    > kolejne złapanie na gazie na rowerze skończy się odwieszeniem poprzedniego
    > wyroku i odsiadką a jeszcze dowalą dodatkowo za nieprzestrzeganie wyroku
    > sądu.
    Czy jeśli za jazdę autem na bani zostanie orzeczony zakaz prowadzenia
    pojazdów to nie można poruszać się rowerem?

    Jotte