  • 11. Data: 2002-08-13 08:54:22
    Temat: Re: Podpis elektroniczny vs. jak osoba trzecia moze czytac cudze e-maile, dokumenty elektroniczne zaszyfrowane PGP
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Michał Cieślicki wrote:

    > begin Jacek <g...@p...onet.pl> quotation:

    > Czy on zawsze takie bzdury pociskał, czy to jest po prostu
    > efekt ostatnich upałów?

    Oj lamerze.
    Znow napisales zakazany offtopick.
    Zadne twoje zdanie nie jest merytoryczne lamo jeden.
    Czy to jest po prostu efekt ostatnich upalow ?
    Temat w naglowku.
    Jezeli trollu nie potrafisz pisac na temat, jestes niekompetentny w
    temacie, to nic nie piszesz
    i oszczedzasz nam swojego lamerskiego gledzenia.
    To nie jest grupa cwiczen dla trollow.

    Jezeli juz naprawde nic nie potrafisz, to popros znajomego, aby ci
    odczytal artykul z CNN.
    Na szczescie dla CNN nie bedziesz tyle offtopickowo gledzil.

    Potwierdzasz trollu badania nad Self(EGO), ze 99% uzytkownikow usenetu
    nie potrafi napisac jednego merytorycznego zdania na temat dyskusji.

    Jacek
    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm).

  • 12. Data: 2002-08-13 09:41:13
    Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl>

    Jacek wystukał (a) w wiadomości

    > Tych z Columbia University, ktorzy pisza ze odkryli cos nowego w pgp
    > sam znajde i sam sie z nimi skontaktuje.

    Za późno. Ja się już skontaktowałem. To moje odkrycie
    i w przyszłym miesiącu dostaję za to nagrodę Nobla.

    > Nastepnym razem pisz jedynie merytorycznie, bez lamerstwa, albo nic
    > nie pisz i nie trolluj wiecej.

    Właśnie. I tnij cytaty.

    --
    Doktor.
    d...@p...onet.pl

  • 13. Data: 2002-08-13 09:45:06
    Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl>

    Michał Cieślicki wystukał (a) w wiadomości

    Sorry, że się wtrące ale juz którąś z kolei
    wiadomość od Ciebie widzę jako pusty post
    z załącznikiem.

    Czy możesz coś z tym zrobić?

    Dzięki.

  • 14. Data: 2002-08-13 09:46:26
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    Jacek <g...@p...onet.pl> quotation:

    > Oj lamerze.

    Dlaczego nazywasz mnie lamerem?
    Wiesz co oznacza to słowo?

    > Znow napisales zakazany offtopick.

    Offtopic piszę się w sposón następujący: "Offtopic"

    > Zadne twoje zdanie nie jest merytoryczne lamo jeden.

    Sądzę, że to zdanie, w którym pisałem o tym, że grzecznie jest
    informować o FUTach jest merytoryczne. Dlaczego? Bo twoje
    durne zagrywki z pl.test przeszkadzają w dyskusji.

    > Czy to jest po prostu efekt ostatnich upalow ?

    Właśnie o to pytałem

    > Temat w naglowku.

    AFAIR problem bezpieczeństwa pgp został już poruszony przed ponad
    rokiem, kiedy to czescy naukowcy - hackerzy opracowali algorytm
    dający możliwość obejścia zabezpieczenia, którym jest używane w
    przypadku pgp klucza prywatnego i publicznego.

    > Jezeli trollu nie potrafisz pisac na temat, jestes niekompetentny w
    > temacie, to nic nie piszesz
    > i oszczedzasz nam swojego lamerskiego gledzenia.

    Proszę mnie nie nazywać trollem, zresztą w ustach trolla takiego jak ty,
    jest to co najmniej zabawne. Co do kompetencji, tak z ciekawości spytam
    co sądzisz o ostatnich doniesieniach z Indii, gdzie została opracowana
    metoda określania liczb pierwszych. Co ciekawe nowy argument ponoć nie
    jest algorytmem probabilistycznym, a deterministycznym, w takim razie
    w zasadzie nie istnieje możliwość popełnienia błędu przy obliczaniu
    liczb pierwszych

    Dokonania odkryli Manindra Agrawal, Neeraj Kayal and Nitin Saxena
    z Indian Institute of Technology Kanpur CS.

    > To nie jest grupa cwiczen dla trollow.

    Co to jest grupa ćwiczeń dla trollów?

    > Jezeli juz naprawde nic nie potrafisz, to popros znajomego, aby ci
    > odczytal artykul z CNN.

    Nie wydaje mi się, żeby CNN było wiarygodnym źródłem informacji
    o zabezpieczeniach komputerowych.

    > Na szczescie dla CNN nie bedziesz tyle offtopickowo gledzil.

    Mógłbyś rozwinąć?

    > Potwierdzasz trollu badania nad Self(EGO), ze 99% uzytkownikow usenetu
    > nie potrafi napisac jednego merytorycznego zdania na temat dyskusji.

    Darku, czy Self(EGO) da się wykorzystać przy zmywaniu naczyń?

    PS: Z uwagi na problemy bezpieczeństwa komunikacji elektronicznej
    poruszone w tym wątku ustawiam FUT na właściwą dla tego tematu
    grupę, czyli alt.pl.comp.os.hacking.

    Pozdrawiam
    Michał Cieślicki

    --
    Plonkito ergo sum (c) Igo on apcoh
    Hxbpunav cemrm obtbj hzvrenwn zybqb

  • 15. Data: 2002-08-13 09:49:01
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    Doktor <d...@p...onet.pl> quotation:
    > Sorry, że się wtrące ale juz którąś z kolei
    > wiadomość od Ciebie widzę jako pusty post
    > z załącznikiem.
    >
    > Czy możesz coś z tym zrobić?
    >
    > Dzięki.

    Zainstaluj sobie OE Firewall z http://oe.faq.net.pl,
    wtedy twój Outlook będzie działał tak jak Pan Bóg
    przykazał działać czytnikom na usenecie.

    PS: Poprawiłem dla Ciebie tę wiadomość, na którą odpowiadałeś.

  • 16. Data: 2002-08-13 09:53:00
    Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl>

    > Zainstaluj sobie OE Firewall z http://oe.faq.net.pl,

    "Strona, której szukasz, jest w tej chwili niedostępna.
    Witryna sieci Web może mieć problemy techniczne lub może
    być potrzebna zmiana ustawień przeglądarki." :)

    > wtedy twój Outlook będzie działał tak jak Pan Bóg
    > przykazał działać czytnikom na usenecie.

    Hm. Może i, tylko jak na razie jesteś jedyną osobą,
    która w ten sposób cytuje ale nic to, może się nie znam. ;)

    > PS: Poprawiłem dla Ciebie tę wiadomość, na którą odpowiadałeś.

    Dzięki. Od razu lepiej. :)

  • 17. Data: 2002-08-13 11:02:55
    Temat: Re:
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Michał Cieślicki wrote:

    > Jacek <g...@p...onet.pl> quotation:

    > Dlaczego nazywasz mnie lamerem?
    > Wiesz co oznacza to słowo?

    > Offtopic piszę się w sposón następujący: "Offtopic"

    Nie pouczaj nas trollu jak sie pisze "sposób"
    na pewno nie pisze sie jako "sposón"

    > Sądzę, że to zdanie, w którym pisałem o tym, że grzecznie jest
    > informować o FUTach jest merytoryczne. Dlaczego? Bo twoje
    > durne zagrywki z pl.test przeszkadzają w dyskusji.

    Przeciez ty trollu nie potrafisz dyskutowac merytorycznie, a jedynie
    lamujesz watek.

> [...]
    > dający możliwość obejścia zabezpieczenia, którym jest używane w
    > przypadku pgp klucza prywatnego i publicznego.

    Ale trollu to jest inny temat, inna publikacja, inny problem.
    Tutaj nie potrzeba zadnego algorytmu, ale wiadomosc sie sama
    odszyfrowuje , tak ze jest czytelna dla osoby postronnej.
    Poczytaj jednak CNN.
    Jak mi odpisza autorzy tej publikacji z Columbia University to
    skontaktuje sie z zainteresowanymi tematem.

    > Proszę mnie nie nazywać trollem, zresztą w ustach trolla takiego jak ty,
    > jest to co najmniej zabawne.
    Znow sie bronisz trollu spamujac grupe swoim lamerstwem.

> [...]
    > jest algorytmem probabilistycznym, a deterministycznym, w takim razie
    > w zasadzie nie istnieje możliwość popełnienia błędu przy obliczaniu

    Mam ta prace profesora Manindra i jego doktorantow.
    Musze znalezc wolny czas, zeby sie z nia zapoznac.

    > Dokonania odkryli Manindra Agrawal, Neeraj Kayal and Nitin Saxena
    > z Indian Institute of Technology Kanpur CS.
    wiem

    > Co to jest grupa ćwiczeń dla trollów?

    > Nie wydaje mi się, żeby CNN było wiarygodnym źródłem informacji
    > o zabezpieczeniach komputerowych.
    Nie obrazaj CNN.
    Zrodlem informacji jest publikacja naukowa 2 naukowcow z Columbia
    University,
    a CNN temat komentuje i komentuje merytorycznie, zgodnie z trescia tej
    publikacji.
    Zamiast sie wymadrzac proponuje, abys jednak przestal lamowac i
    przeczytal tak publikacje z CNN, jak
    i publikacje naukowa i sam porownal.

    > Mógłbyś rozwinąć?
    dokladnie

    > Darku, czy Self(EGO) da się wykorzystać przy zmywaniu naczyń?
    Tak.
    W inteligetnych zmywarkach naczyn. Jezeli bedzie sterowana modulem
    sztucznej jazni Self(EGO), to zoptymalizuje proces mycia co do czasu,
    zuzycia wody, srodka zmywajacego, jak i zapewni optymalna jakosc mycia,
    zgodnie z zyczeniem gospodyni domowej.

    > PS: Z uwagi na problemy bezpieczeństwa komunikacji elektronicznej
    > poruszone w tym wątku .

    Dokladnie
    KONIEC DYSKUSJI.
    Temat jedynie zasygnalizowalem.
    Szczegoly beda wkrotce dostepne w krajowej prasie fachowej i codziennej.

    Zatem raz jeszcze
    KONIEC DYSKUSJI.

  • 18. Data: 2002-08-13 11:21:47
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    begin Jacek <g...@p...onet.pl> quotation FUT łorning:
    > Nie pouczaj nas trollu jak sie pisze "sposób"
    > na pewno nie pisze sie jako "sposón"

    tak, tak...

    > Przeciez ty trollu nie potrafisz dyskutowac merytorycznie, a jedynie
    > lamujesz watek.

    Może porzućmy te dywagacje i zajmijmy się meritum, dobrze?

> [...]
    > Poczytaj jednak CNN.
    > Jak mi odpisza autorzy tej publikacji z Columbia University to
    > skontaktuje sie z zainteresowanymi tematem.

    Jestem zainteresowany tematem. Mój adres znajdziesz w nagłówku.
    Szczerze liczę na kontakt, dlatego, że jestem zainteresowany tym
    tematem i mam nadzieję, że naprawdę się ze mną skontaktujesz.

    > Znow sie bronisz trollu spamujac grupe swoim lamerstwem.

    Tak jak mówiłem, zostawmy problem trollowania na inny wątek.

    > Mam ta prace profesora Manindra i jego doktorantow.
    > Musze znalezc wolny czas, zeby sie z nia zapoznac.

    Profesor Manindra jest kobietą. Osoby które brałeś za jego (w sumie jak
    już napisałem _jej_ doktorantów, są także profesorami.

    > wiem

    Pewnie, pewnie...

> [...]
    > University,
    > a CNN temat komentuje i komentuje merytorycznie, zgodnie z trescia tej

    Co do merytoryki komentarzy CNN także mam wątpliwości.

    > dokladnie

    Czy to jest rozwinięcie? Jeśli tak, to pogratulować rozumienia
    tekstu pisanego.

> [...]
    > sztucznej jazni Self(EGO), to zoptymalizuje proces mycia co do czasu,
    > zuzycia wody, srodka zmywajacego, jak i zapewni optymalna jakosc mycia,

    Co to jest czas zużycia wody i środka zmywającego?
    Wydaje mi się, że taka optymalizacja jest do realizacji na poziomie
    podstawowej wiedzy wynikającej z organizacji produkcji.
    Można to na przykład z powodzeniem zrealizować za pomocą procesu
    obserwacji migawkowych, lub innych telemetrycznych metod pomiaru
    wydajności pracy.

    > Dokladnie
    > KONIEC DYSKUSJI.
    > Temat jedynie zasygnalizowalem.
    > Szczegoly beda wkrotce dostepne w krajowej prasie fachowej i codziennej.

    Niby dlaczego? To po co spamujesz grupę swoimi "sygnałami" trollu?
    Co to jest według Ciebie krajowa prasa fachowa i codzienna? Masz na
    myśli "Skandale", "Nie do wiary", czy "Twój weekend"?

    Czy owe "publikacje" pojawią się pod nazwiskiem Dariusz Sławiec?
    Czy miałeś może na myśli lokalną katowicką lub sosnowiecką prasę,
    np. darmowe tygodniki z reklamami?

    Proszę o zdefiniowanie pojęcia wkrótce, mam obawy, że może ono nam
    wypełnić kolejne dziesięc lat bezowocnego oczekiwania na jakiekolwiek
    sensowne informacje nt. Self(EFO).

    PS: Wiesz jaka to grupa i czemu poświęcona? W takim razie dlaczego
    spamujesz trollu grupę prawniczą informacjami z zakresu it security?

  • 19. Data: 2002-08-13 17:34:26
    Od: Marcin Wieczorek <i...@g...pl>

    A jednak nie wytrzymałem :p

    Generalnie: widzę, że "ekspert" zmienił metodę. Kiedyś posługiwał się
    pseudosensownymi argumentami starając się sprawiać wrażenie kogoś
    kompetentnego. Analiza logiczna jego postów nieodmiennie jednak
    prowadziła do wniosku, że wypowiedzi jego są wewnętrznie sprzeczne.
    (Już kiedyś chyba nawet miałem przyjemność wykazać mu to w dyskusji).
    Teraz widzę przyjął metodę "na Leppera" tzn. zakrzyczeć oponenta -
    niespecjalnie miło się dyskutuje w takiej atmosferze... "Ekspert" stosuje
    typowe zagrywki erystyczne...

    On Tue, 13 Aug 2002 10:47:43 +0200,
    Jacek <g...@p...onet.pl> wrote:

    > Czego ty tyle gledzisz. Poszukaj sobie w archiwum usenetu albo wez
    > ksiazke nt. usenet/pgp security

    Brałem - twojego nazwiska nigdzie nie znalazłem.

    > I czego tyle offtopickuje.
    > Podpis elektroniczny to wlasnie ta grupa , bo to nowa legislacja.

    Post dotyczył bezpieczeństwa a to temat raczej na pl.comp.security -
    - kwestie bezpieczeństwa technologii informatycznych nie maja związku z
    prawodawstwem.

    > Nastepnym razem pisz jedynie merytorycznie, bez lamerstwa, albo nic nie
    > pisz i nie trolluj wiecej.

    W twoim wydaniu brzmi to smiesznie. Niemniej pozwól że wygłoszę
    standardową formułkę...

    "Welcome to my killfile".... *PLONK*

    --
    Marcin Wieczorek

  • 20. Data: 2002-08-13 18:05:13
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Marcin Wieczorek wrote:

    > A jednak nie wytrzymałem :p
    >
    > Generalnie: widzę,

    nikogo nie interesuja twoje generalne widzenia.
    Naucz sie pisac na temat, albo nie pisz trollu wcale.
    offtopick wyciety

    > Post dotyczył bezpieczeństwa a to temat raczej na pl.comp.security -
    > - kwestie bezpieczeństwa technologii informatycznych nie maja związku z
    > prawodawstwem.

    Bzdury gadasz.
    Poczytaj nowa legislacje.
    Jak w ogole sie osmielasz twierdzic, ze mozna legislacje o podpisie
    elektronicznym opierac na
    technologii informatycznej, ktora nie gwarantuje bezpieczenstwa ?
    To jest tak jakby zbudowac wiezienie ze styropianu i twierdzic, ze
    wszystko jest ok.

    "Welcome to my killfile".... *PLONK*

    Widze, ze nikt nie odrobil pracy domowej i nie zapoznal sie z podana
    literatura.
    Stad te offtopicki i lamerstwo.

    a zatem KONIEC DYSKUSJI