    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re:
    Date: Tue, 13 Aug 2002 13:02:55 +0200

    Michał Cieślicki wrote:

    > Jacek <g...@p...onet.pl> quotation:

    > Dlaczego nazywasz mnie lamerem?
    > Wiesz co oznacza to słowo?

    > Offtopic piszę się w sposón następujący: "Offtopic"

    Nie pouczaj nas trollu jak sie pisze "sposób"
    na pewno nie pisze sie jako "sposón"

    > Sądzę, że to zdanie, w którym pisałem o tym, że grzecznie jest
    > informować o FUTach jest merytoryczne. Dlaczego? Bo twoje
    > durne zagrywki z pl.test przeszkadzają w dyskusji.

    Przeciez ty trollu nie potrafisz dyskutowac merytorycznie, a jedynie
    lamujesz watek.

    > Właśnie o to pytałem

    > AFAIR problem bezpieczeństwa pgp został już poruszony przed ponad
    > rokiem, kiedy to czescy naukowcy - hackerzy opracowali algorytm
    > dający możliwość obejścia zabezpieczenia, którym jest używane w
    > przypadku pgp klucza prywatnego i publicznego.

    Ale trollu to jest inny temat, inna publikacja, inny problem.
    Tutaj nie potrzeba zadnego algorytmu, ale wiadomosc sie sama
    odszyfrowuje , tak ze jest czytelna dla osoby postronnej.
    Poczytaj jednak CNN.
    Jak mi odpisza autorzy tej publikacji z Columbia University to
    skontaktuje sie z zainteresowanymi tematem.

    > Proszę mnie nie nazywać trollem, zresztą w ustach trolla takiego jak ty,
    > jest to co najmniej zabawne.
    Znow sie bronisz trollu spamujac grupe swoim lamerstwem.

    Co do kompetencji, tak z ciekawości spytam
    > co sądzisz o ostatnich doniesieniach z Indii, gdzie została opracowana
    > metoda określania liczb pierwszych. Co ciekawe nowy argument ponoć nie
    > jest algorytmem probabilistycznym, a deterministycznym, w takim razie
    > w zasadzie nie istnieje możliwość popełnienia błędu przy obliczaniu
    > liczb pierwszych

    Mam ta prace profesora Manindra i jego doktorantow.
    Musze znalezc wolny czas, zeby sie z nia zapoznac.

    > Dokonania odkryli Manindra Agrawal, Neeraj Kayal and Nitin Saxena
    > z Indian Institute of Technology Kanpur CS.
    wiem

    > Co to jest grupa ćwiczeń dla trollów?

    > Nie wydaje mi się, żeby CNN było wiarygodnym źródłem informacji
    > o zabezpieczeniach komputerowych.
    Nie obrazaj CNN.
    Zrodlem informacji jest publikacja naukowa 2 naukowcow z Columbia
    University,
    a CNN temat komentuje i komentuje merytorycznie, zgodnie z trescia tej
    publikacji.
    Zamiast sie wymadrzac proponuje, abys jednak przestal lamowac i
    przeczytal tak publikacje z CNN, jak
    i publikacje naukowa i sam porownal.

    > Mógłbyś rozwinąć?
    dokladnie

    > Darku, czy Self(EGO) da się wykorzystać przy zmywaniu naczyń?
    Tak.
    W inteligetnych zmywarkach naczyn. Jezeli bedzie sterowana modulem
    sztucznej jazni Self(EGO), to zoptymalizuje proces mycia co do czasu,
    zuzycia wody, srodka zmywajacego, jak i zapewni optymalna jakosc mycia,
    zgodnie z zyczeniem gospodyni domowej.

    > PS: Z uwagi na problemy bezpieczeństwa komunikacji elektronicznej
    > poruszone w tym wątku .

    Dokladnie
    KONIEC DYSKUSJI.
    Temat jedynie zasygnalizowalem.
    Szczegoly beda wkrotce dostepne w krajowej prasie fachowej i codziennej.

    Zatem raz jeszcze
    KONIEC DYSKUSJI.