  • 1. Data: 2002-08-12 16:38:29
    Temat: Staz i urlop
    Od: Piotras <c...@s...pl>

    Witam,

    Właśnie minęło 6 miesięcy od czasu gdy jestem na stażu absolweckim
    finansowanym przez powiatowy urząd pracy. Chciałbym wiedzieć, czy
    mnie również przysługuje ustawowe, bodajże 9, dni urlopu.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2002-08-13 15:22:40
    Temat: Re: Staz i urlop
    Od: Piotras <c...@s...pl>

    W artykule <aj8oa4$gv7$1@news.tpi.pl>
    z Mon, 12 Aug 2002 16:38:29 +0000 (UTC) Piotras napisal(a):

    > Właśnie minęło 6 miesięcy od czasu gdy jestem na stażu absolweckim
    > finansowanym przez powiatowy urząd pracy. Chciałbym wiedzieć, czy
    > mnie również przysługuje ustawowe, bodajże 9, dni urlopu.

    Na serio nikt tutaj nie potrafi odpowiedzieć mi na to pytanie?
    A może zwyczajnie wszyscy prawnicy na ustawowo przysługujących
    im urlopach? :)

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 3. Data: 2002-08-13 15:40:39
    Temat: Odp: Staz i urlop
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Piotras <c...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ajb87v$6s5$...@n...tpi.pl...
    > W artykule <aj8oa4$gv7$1@news.tpi.pl>

    > Na serio nikt tutaj nie potrafi odpowiedzieć mi na to pytanie?
    > A może zwyczajnie wszyscy prawnicy na ustawowo przysługujących
    > im urlopach? :)

    stażysta nie jest stroną stosunku pracy.Okres odbywania stażu zalicza sie do
    wymiaru urlopu a nie do jego nabycia.By otrzymać prawo do pierwszego urlopu
    musisz przepracować po odbytym stażu okres 6 miesięcy.

    Sandra