    From: Michał Cieślicki <y...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re:
    Date: Tue, 13 Aug 2002 11:21:47 +0000 (UTC)

    begin Jacek <g...@p...onet.pl> quotation FUT łorning:
    > Nie pouczaj nas trollu jak sie pisze "sposób"
    > na pewno nie pisze sie jako "sposón"

    tak, tak...

    > Przeciez ty trollu nie potrafisz dyskutowac merytorycznie, a jedynie
    > lamujesz watek.

    Może porzućmy te dywagacje i zajmijmy się meritum, dobrze?

    > Ale trollu to jest inny temat, inna publikacja, inny problem.
    > Tutaj nie potrzeba zadnego algorytmu, ale wiadomosc sie sama
    > odszyfrowuje , tak ze jest czytelna dla osoby postronnej.
    > Poczytaj jednak CNN.
    > Jak mi odpisza autorzy tej publikacji z Columbia University to
    > skontaktuje sie z zainteresowanymi tematem.

    Jestem zainteresowany tematem. Mój adres znajdziesz w nagłówku.
    Szczerze liczę na kontakt, dlatego, że jestem zainteresowany tym
    tematem i mam nadzieję, że naprawdę się ze mną skontaktujesz.

    > Znow sie bronisz trollu spamujac grupe swoim lamerstwem.

    Tak jak mówiłem, zostawmy problem trollowania na inny wątek.

    > Mam ta prace profesora Manindra i jego doktorantow.
    > Musze znalezc wolny czas, zeby sie z nia zapoznac.

    Profesor Manindra jest kobietą. Osoby które brałeś za jego (w sumie jak
    już napisałem _jej_ doktorantów, są także profesorami.

    > wiem

    Pewnie, pewnie...

    > Nie obrazaj CNN.
    > Zrodlem informacji jest publikacja naukowa 2 naukowcow z Columbia
    > University,
    > a CNN temat komentuje i komentuje merytorycznie, zgodnie z trescia tej
    > publikacji.

    Co do merytoryki komentarzy CNN także mam wątpliwości.

    > dokladnie

    Czy to jest rozwinięcie? Jeśli tak, to pogratulować rozumienia
    tekstu pisanego.

    > Tak.
    > W inteligetnych zmywarkach naczyn. Jezeli bedzie sterowana modulem
    > sztucznej jazni Self(EGO), to zoptymalizuje proces mycia co do czasu,
    > zuzycia wody, srodka zmywajacego, jak i zapewni optymalna jakosc mycia,
    > zgodnie z zyczeniem gospodyni domowej.

    Co to jest czas zużycia wody i środka zmywającego?
    Wydaje mi się, że taka optymalizacja jest do realizacji na poziomie
    podstawowej wiedzy wynikającej z organizacji produkcji.
    Można to na przykład z powodzeniem zrealizować za pomocą procesu
    obserwacji migawkowych, lub innych telemetrycznych metod pomiaru
    wydajności pracy.

    > Dokladnie
    > KONIEC DYSKUSJI.
    > Temat jedynie zasygnalizowalem.
    > Szczegoly beda wkrotce dostepne w krajowej prasie fachowej i codziennej.

    Niby dlaczego? To po co spamujesz grupę swoimi "sygnałami" trollu?
    Co to jest według Ciebie krajowa prasa fachowa i codzienna? Masz na
    myśli "Skandale", "Nie do wiary", czy "Twój weekend"?

    Czy owe "publikacje" pojawią się pod nazwiskiem Dariusz Sławiec?
    Czy miałeś może na myśli lokalną katowicką lub sosnowiecką prasę,
    np. darmowe tygodniki z reklamami?

    Proszę o zdefiniowanie pojęcia wkrótce, mam obawy, że może ono nam
    wypełnić kolejne dziesięc lat bezowocnego oczekiwania na jakiekolwiek
    sensowne informacje nt. Self(EFO).

    PS: Wiesz jaka to grupa i czemu poświęcona? W takim razie dlaczego
    spamujesz trollu grupę prawniczą informacjami z zakresu it security?

    --
    Plonkito ergo sum (c) Igo on apcoh
    Hxbpunav cemrm obtbj hzvrenwn zybqb