  • 1. Data: 2002-08-12 18:37:38
    Temat: Zaliczka - zadatek
    Od: "Michau" <scp@_NOSPAM_.acn.waw.pl>

    Witam,

    mam pewien problem. Zawarlem umowe z firma na montaz szaf i wplacilem 45%
    ZALICZKI (sformuowanie z umowy). Po okreslonym terminie wykonania
    uslugodawca stwierdzil, ze nie moze wykonac szaf i albo doplace do innego
    modelu, albo zwroci mi zaliczke. Pytanie moje brzmi: czy mam szanse, na
    zwrot podwojnej wysokosci zaliczkie, albo wystapic o odszkodowanie, czy tez
    wziasc zwrot i grzecznie raczkiem sie wycofac. Bede wdzieczny za wszelka
    pomoc lub adresy, gdzie moge poczytac o tego typu (chyba typowych)
    sytuacjach.

    Pozdrawiam,

    Michau