  • 1. Data: 2002-08-12 19:05:29
    Temat: Umowa o dzielo jeszcze raz ;)
    Od: fox <f...@i...pl>

    posle to w nowym topicu, bo poprzedni zdaje sie podupadl :))

    pracuje na umowe o dzielo. tylko i wylacznie. zostalem zredukowany
    kilka miesiecy temu i teraz pracuje na uod - i stad moje pytania...

    (...) co radzicie -
    co powinienem zrobic, zeby zapewnic sobie ubezp. zdrowotne
    i emerytalne/rentowe i co tam jeszcze trzeba/mozna - zakladajac,
    ze nie pracuje na etacie, tylko caly czas o dzielo.

    moze niekoniecznie zus (byloby nawet lepiej, gdybym nie musial miec z
    nim do czynienia ;)), czy kasy chorych, moze sa jakies inne drogi?
    mam sobie np. do banku wplacac, czy na fundusz jakis, podpisac
    odrebna umowe z k.ch. czy jak ?
    dopiero rozpoczalem w ten sposob zarabiac pieniadze i mam
    zerowe doswiadczenie w tej materii :))

    dzieki i pozdrawiam

    --
    == f...@i...pl == the truth is this: no one knows ==