  • 1. Data: 2002-08-12 19:55:22
    Temat: Backkaldrinem truja - jak nie kijem to go pala
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Rolnicy w Polsce maja problem ze sprzedaniam zebranego z pol zboza. Elewatory
    zarezerwowaly wszakze miejsce na pozniejszy skup obowiazkowego zboza z Niemiec.
    Ostatnio sprowadzone zboze z Niemiec zostalo skazone nitrofenem, co ustalily
    badania przeprowadzone w Bydgoszczy. Zboze natychmiast przewieziono do Poznania
    i sprawe gardlowo sie odkreca. Inaczej importer (PSL?) musialby sprowadzone
    zboze zniszczyc na wlasny koszt.
    Ale to wszystko male piwo, byc moze uda sie wiekszosci rolnikom polskim
    sprzedac swoje plony, po tylku dostana w kolejnosci wlasciciele skupow i
    producenci mlynarze.

    Otoz wrogowie Polski skupieni w zydomasonerii Kwasniewskiego i Olechowskiego
    wymyslili nastepujacy trick. Sprowadzono na obszar calej Polski gotowy,
    najtanszy chleb z Austriackiej firmy Backkaldrin. Backkaldrin jest tanszy
    bowiem od chleba produkowanego na polskiej mace i pozostalych produktach, ale...
    Truje!!!
    Piekarze w Swidnicy podczas pracy przy wypiekaniu chleba z Backkaldrin dostali
    silnego uczulenia, przejawiajacego sie ostrym kaszlem, kichaniem, bulem w
    piersiach, katarem i wysypka. Chcialbym wierzyc, ze polskie laboratoria zajma
    sie badaniem skladnikowym trujacego z Austrii Backkaldrinu.
    Jestem tez ciekaw, czy "nasi" dziennikarze zajma sie wyjasnieniem tego skandalu
    i ujawnia nam trucicieli-importerow.

    Smacznego chleba z Unii

    boukun
    http://home.t-online.de/home/boukun/nazi.htm

  • 2. Data: 2002-08-12 20:34:01
    Temat: Re: Backkaldrinem truja - jak nie kijem to go pala
    Od: "lord" <w...@p...onet.pl>

[...]

    i smacznej unijnej wieprzowiny :)

  • 3. Data: 2002-08-12 20:37:22
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    zajma
    > sie badaniem skladnikowym trujacego z Austrii Backkaldrinu.

    bokun, ktoś zrobi Ci przysługę i wyśle twój post do producenta. Nie
    chciałbym być w twojej skórze, jak dobiorą ci się do tyłka za publiczne
    oczernianie.

    MAX